Digitalracing.nl iRacing Members

Binnen Iracing, want dan betaal ik de volgende keer met mijn eigen Iracing.

Zijn er nog aanbevelingen qua banen/wagens?
Of zit ik dan hier verkeerd?
Kijk maar eerst eens of je iRacing echt leuk vindt voordat je met geld gaat smijten. ;) Dat kan heel goed met de standaard content voor nu. Pas als je je D licentie haalt, kan je eens gaan kijken naar banen/auto's kopen. iRacing is niet zo'n goedkope hobby namelijk. :)

speed9

Senior Member
Kijk maar eerst eens of je iRacing echt leuk vindt voordat je met geld gaat smijten. ;) Dat kan heel goed met de standaard content voor nu. Pas als je je D licentie haalt, kan je eens gaan kijken naar banen/auto's kopen. iRacing is niet zo'n goedkope hobby namelijk. :)
Ik rij nu alleen maar op de Charlotte-oval en moet zeggen dat ik me er prima mee vermaak, maar het mag van mij part allemaal wel wat uitdagender (banden/fuel etc).
Net een P4 gereden, dus er zit wel vooruitgang in denk ik.

speed9

Senior Member
Ik had een vervelende dude in de eerste race die ik hoste, hij crashte al eerder in andere events en in de mijne gewoon 2 keer.

In het begin reed die bijna iedereen stuk tijdens de start en later joinde die de race weer en crashte die expres in mijn flank, waardoor ik na 1uur en 15 minuten out-of-the-race was...

Geluk bij een ongeluk heb ik tijdens de report gevraagd of zij (iRacing) mijn naam wilde veranderen: