Digital Racing F1 Fantasy League

Het belangrijkste evenement van dit weekend is natuurlijk de F1 Fantasy league waarin Heus Racing z'n voorsprong van maar liefst 38 punten moet zien te verdedigen. De uitslag van de vorige race was toevallig exact gelijk aan de stand in het kampioenschap, waarin P2 bezet wordt door dark horse Darthwillie. Podium wordt gecompleteerd door Kolk racing, maar na Bahrein kan alles weer anders zijn. Dat rijmt, overigens, daarom is het waar.

Onderaan is Stichelen aan het struggelen en verder valt op dat de initiator zichzelf vooralsnog niet erg heeft bevoordeeld. Superspannend is het tussen veteranen Roy en Bram.

Hopelijk hebben mensen na dit weekend nog een wit randje bij de nagels!

Daar kun je nooit van op aan, bij die man... De pechduivel heeft de winter overleeft, én hij rijdt in een Renault die op geheel willekeurige momenten die geest lijkt te geven... Het is de gun-factor die Ric heeft, maar echt op basis van z'n prestaties in het verleden......... ;)

Jarninho

Senior Member
Na een paar ronden zat ik op een topscore, met een goede start voor Bottas, Leclerc met super pace, Hulkenberg z'n mislukte kwali goedgemaakt, Haas leek pace te hebben. Verstappen er goed bij.

Serves me right. Een team met Renault en Grosjean kan natuurlijk nooit tot iets moois komen...

Ja, idd.. mijn team met B-drivers laat het voorlopig aardig afweten. Dat middenveld valt gewoon nog niet te voorspellen, is een grote gok!

Jarninho

Senior Member
Er is op discord een apart kanaal voor de F1 en de Fantasy leaque aangemaakt zodat niet iedereen van voorspellingen etc van de leaque hoeft te genieten.

Ben je nog niet aangemeld op discord of zie je het kanaal niet laat ons ( Dennis, Marcel of mij) het even weten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Ik doe t liever hier. Ik weet niet wat een discord is en heb eigenlijk weinig zin om me erin te verdiepen zo lang we nog een forum een beetje levend kunnen houden