De bedenk-een-bijschrift thread [Deel 5]

BobVSomeren

Active member
[foto]
[spacer]

Wat is de bedoeling?
Je kunt hier een foto plaatsen van een willekeurig autosport moment. Verzin daarbij een grappige, gevatte of scherpzinnige opmerking of bijschrift. Zet deze onder de foto en hoop dat je leuke reacties krijgt.

[spacer]

Horner: "Je wou toch een vleugel? Dan zal je er één krijgen ook."

[spacer]

Wat zijn de regels?
-Afbeeldingen mogen geen onsmakelijke, ranzige of provocerende afbeeldingen zijn.
-Afbeeldingen moeten autosport gerelateerd zijn.
-Bijschriften mogen niet racistisch, sterk beledigend zijn of getuigen van slechte smaak of een slecht gevoel voor humor.
-Een reactie als 'Hahaha' op een bijschrift wordt hier niet gezien als spam eerder als een bevestiging dat het bijschrift geslaagd was.
-Be funny and be original!

[spacer]

Vorige delen:

De bedenk-een-bijschrift thread [Deel 1] (Helaas verloren gegaan op het oude Gamer forum)
De bedenk-een-bijschrift thread [Deel 2]
De bedenk-een-bijschrift thread [Deel 3]
De bedenk-een-bijschrift thread [Deel 4]

[spacer]

Have fun!

[spacer]
[logo_dr]

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Rick, soms heb ik echt geen idee wat je nou daadwerkelijk wil zeggen in je posts. Misschien is het handig als je daar even wat langer over nadenkt én niet op alles reageert. Op een forum moet je niet reageren, je mag. ;)

speed9

Senior Member
Rick, soms heb ik echt geen idee wat je nou daadwerkelijk wil zeggen in je posts. Misschien is het handig als je daar even wat langer over nadenkt én niet op alles reageert. Op een forum moet je niet reageren, je mag. ;)
Lees het einde van de vorige topic + de video + de reactie over jeroen zijn boek.

het is duidelijk dat M schumacher een gebaar maak van een lijstje,bordje of een doos en ik maak er wat van het laatste.

Ik vind dit een redelijke onterechte reactie van je.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=6HRW6IO4MTs&feature=related"]0:10 tot 0:20[/ame]

[Edit] Ik vind dat er ook een quote knop moet komen zodat je ook in de andere (nieuwe) topics kan quoten/posten.

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Ik vind dit een redelijke onterechte reactie van je.

[Edit] Ik vind dat er ook een quote knop moet komen zodat je ook in de andere (nieuwe) topics kan quoten/posten.
Je kunt ook tekst copy-pasten en zelf quote-tags toevoegen hé. We hoeven niet alles voor te schotelen.

En mijn reactie is terecht als je het volledig bekijkt. Ik snap je enthousiasme, maar het is welgemeend.

speed9

Senior Member
Je kunt ook tekst copy-pasten en zelf quote-tags toevoegen hé. We hoeven niet alles voor te schotelen.

En mijn reactie is terecht als je het volledig bekijkt. Ik snap je enthousiasme, maar het is welgemeend.
Ik doe het op de Quote-copy-andere topic-paste manier,maar dat kan niet.

Maarja, het blijft handig als je je quote mee kan nemen naar een andere topic.

Ontopic: ..

PS, wat zou het nou eigenlijk echt zijn?

Een van de reacties op het YouTube filmpje:
my idea is that he wanted for someone to get him to the channel where he could see the race results. he then tried to find at which place villeneuve finished [because he was his competitor the previous year, and this was only the second race of 98 so he still thought that he would be his main competitor for the title]. he saw that he finished 7th [if i remember correctly] and smiled with joy.
Dat klinkt best aannemelijk al zie je hem toch ook gebaren maken die daar misschien niet bij passen.

En nu weer ontopic idd. :p

KingBee

Senior Member
Timo: Ik durf te wedden dat er dit weekend een Virgin door zal gaan naar Q2.
Man links: Dat kan toch helemaal niet Timurrrr...euch Timo!

Coureurs enthousiast na horen nieuws dat ze vanaf 2013 rijden met V4 turbo's.

Buemi, we hebben een echte tandarts voor je geregeld:

Mark wood you like zu marry me?

I make face of angry ninja turtle yes?

Na groot succes organiseert Force India ook in 2011 de jaarlijkse puzzeltocht.
Di Resta: bij de volgende bocht vinden we de nieuwe aanwijzing jongens.

Financiële problemen Sauber reden om ook op kosten kapper te bezuinigen:

MW : Seb zijn deze jonge chickies van jou soms ?

Last edited:
"You have a nasty habit of not dying Mr. Bond"

"De eerste vraag is van dhr. Brett Pitt, betreffende Jeroen Ursems 3e plaats op Imola"