Custom Painting and Sharing

Ronin

Senior Member
Duidelijk! Behalve dat stukje van gfx instellingen :p Voor wat staat die afkorting? Is het in iRacing zelf (bij car painting) of op de template (PS)?

Thx voor de tip Roy!

Die heb ik uit staan... maar helaas. Als ik bv wires uitzet en CTRL-R doe dan is alles weg en krijg ik alleen de basis kleur te zien. Dus geen logo's of lijnen meer ... niets. Enkel nog het iRacing nr. "44" en een witte auto. Eruit en erin terug ingaan en de aanpassingen zijn er weer.
Oplossing gevonden!

Zodra de rijder uit de auto is, werkt de control r functie niet meer!

Ronin

Senior Member
Held! Ik durfde al niets meer schrijven erover om te vermijden dat jullie mij een zagevent begonnen te vinden. Het gebeurde soms wel en soms niet bij mij. Nu is de oorzaak dus gevonden! Dank u wel :)

Morgen eens aan de truck beginnen te painten. Die heb ik nog niet gedaan.

ik rijdt altijd een stukje op zandvoort, tot de tarzan bocht. kijk de herhaling op TV3. Pauzeer hem als hij mooi in beeld is vlak voor Tarzan. Dan ALT tab naar photoshop, wijziging opslaan, Alt tab naar iracing, CTR R etc. Ik laat hem gewoon in pauze staan en rijdt niet steeds.

Ik doe altijd test sessie op het Centripital circuit, stap ik in de auto, blijf ik 5 seconden zitten en dan op escape, en dan replay op pauze zetten.

chase cam

ctrl+ F12

en dan met de bovenste 3 balkjes en de FOV/Zoom inzoomen en draaien om de auto. Als ik de skin niet afkrijg, save ik de replay zodat ik de dag erna het stuurtje niet aan hoef te zetten :)

Dennis

Senior Member
Ik gebruik tegenwoordig mijn x360 controller om de camera in iRacing te besturen en dan op scenic. Kan dan vrij om de auto heen draaien en precies in zoomen waar ik maar wil.

Ronin

Senior Member
Kan/mag je de paints die in de showroom van trading paints aangeboden worden gebruiken? Ik zie er namelijk geregeld bij staan "4 users are using this paint". Is it free?

Een nieuw jaar en een nieuw seizoen van de NiS komt er aan. Dus ik wil de Ford Fusion een nieuwe paint scheme geven.
Ik weet alleen nog niet welke kleur ik wil gebruiken.

of wit

Ik vind ze beiden wel erg saai Niel, dan vind ik het design van je Z4 vele malen beter. Daar gebruik je de lijnen van de auto veel meer.
Ik begrijp goed wat je bedoeld. De auto is nog lang niet af.

Bij NASCAR zijn de liveries of heel druk of heel basic. Maar dan ook echt basic. Er zit weinig tussenin. Daarnaast spelen de sponsoren een veel grotere rol dan bij road auto's zoals een Z4.
Als je bij deze auto's de logo's weg zou laten, heb je ook een heel saaie lijnen.

Hoewel zwart wel gaaf is, neig ik zelf toch meer naar de oranje variant. Want tijdens de nacht races is zwart niet zo goed te zien en van die fellere kleuren horen bij NASCAR.

Of ik wissel af door het seizoen heen tussen oranje en zwart. Alleen weet ik niet of ik er zin in heb. Met Trading Paints kan je wisselen tussen dag en nacht skins, maar daar moet je voor betalen ($24 per jaar). Denk niet dat ik daar zin in heb. :p

Het hoeft ook niet vol te zitten om in het oog te springen, mijn Nerd Herd mustang was ook "rustig" maar door het logo op een rare manier te plaatsen viel hij wel lekker op.

ik denk dat je misschien iets meer moet gaan spelen met de leeuw en de manier waarop je hem op de wagen zet, als je hem wat verder naar voren plaatst, dan zou je met de manen over de zijkant van de wagen misschien al meer kunnen doen?