Computer Hardware Thread | deel 2

Thnx Fabian. Geeft in ieder geval idee in welke range ik een kaart moest zoeken. Heb de hele week de voorraad een beetje in de gaten gehouden op verschillende sites en vanavond zag ik een GeForce RTX 2070 waarvan er nog 1 op voorraad zou zijn, voor 531,- dus deze heb ik besteld.
Ik ben benieuwd of deze ook daadwerkelijk op voorraad is of dat ik morgen, of later deze week, alsnog teleurgesteld wordt.

De rest van de pc ben ik ook bijna over uit dus deze verwacht ik ook 1 dezer dagen te bestellen. Twijfel nog een beetje over paar onderdelen, waaronder de CPU. Kan nu meteen voor de Ryzen 5600X gaan maar 370,- is best veel :)
Zou ook nu de Ryzen 3600 voor 200,- nemen (welke nog prima mee moet kunnen) en later mocht het nodig zijn nog upgraden, alleen ben je dan op termijn toch meer kwijt dan nu in een keer de 5600x nemen. Nog maar een nachtje over slapen

Tjello

Active member
Ik heb een 5600x gekocht als upgrade voor mijn i7-6700k en geen moment spijt, als gpu heb ik nog een 1080 die iracing goed aan kan (rij ook triple 1920x1080). GPU prijzen (niet alleen 30 serie) zijn echt absurd, verwacht ook maar niet dat dat gaat veranderen zolang crypto koersen nog zo omhoog schieten als nu.

Vandaag de pc onderdelen van Azerty ontvangen, en bevestiging dat de RTX 2070 onderweg is. Lijkt dus toch gelukt te zijn. Blij dat ik nog een prima kaart heb kunnen krijgen voor een mooi prijsje