[COMMUNITY- TALK] Deel 1 - 23-11-2016 - Voorwaarts

Status
Not open for further replies.

Dennis

Senior Member
Wat dingen als NEO doet is niet echt belangrijk. Klinkt misschien lullig maar dat niveau ligt vele malen hoger als wat we hier hebben/hadden.

Zit zelf ook nog steeds met het idee in het hoofd om losse events te organiseren die samen lopen met de iRacing special events, maar dan alleen voorde Benelux.

Bijvoorbeeld de 2.4u van de Ring, 2.4u van Spa. 2 uur van Watkins etc. Het liefst onder de DRNL vlag maar daar ga ik niet over.

Peter

Senior Member
Losse events ben ik altijd al een voorstander van geweest en dan maakt het mij niet uit welke sim en welke klasse er gereden wordt. Nadeel kan zijn dat de animo daarvoor erg laag kan zijn, afhankelijk van het event, maar het zou al super zijn als er bij drnl weer iets van races georganiseerd gaan worden. In leagueverband racen gaat hem voor mij niet worden maar losse events zijn een prima mogelijkheid om in een gezellige sfeer met elkaar te racen, verschillende sims uit te proberen en met autos te rijden waar je normaal gesproken snel zegt, niet voor mij.
Het aantal sims wat momenteel beschikbaar is om dergelijke events te organiseren is echt heel groot, zoveel aanbod is er denk ik niet eerder geweest. Noem een willekeurige klasse en je kunt er een sim/mod bij vinden om er mee te racen. GT3, GT4, GTE, LMP, WTCR of ander3 touringcars, DTM, allerhande classics, F1, F2, F3, Formula Renault, merkencups, genoeg om uit te kiezen. Sims zijn oa. iRacing, AC, ACC, AMS, rFactor2, RR3, Race07, GTR2, GTL om maar wat te noemen.

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Momenteel kijk ik naar een telefoonscherm. Een fatsoenlijk lapje tekst typen is onhandig. Laat ik het kort samenvatten: Eens met de stelling(en). Races, losse events, gezellige avonden en het delen van de hobby (in welke vorm dan ook) zou de basis moeten zijn. Denk ook niet aan hoe DigitalRacing.nl was. Die tijd is voorbij en dat zijn mooie herinneringen. Desalniettemin kan DR een plaats hebben in de Nederlandse race community, in mijn optiek.

:)

Gerben vd Broek

DigitalRacing | Directie
Staff member
Gaat allemaal even niet zoals het moet. Nieuwe server heeft hogere php versie en daar kan zowel de site als het forum niet al te best mee overweg. Het werkt nu even heel matig.
Tijdelijke oplossing is gebruik maken van Tapatalk. Dat werkt nog wel normaal als ik het zo zie.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Mooi dat de update is gelukt! Het is wel nog even wennen ;)
Ik kom nog iets tegen dat niet goed werkt. Op je post https://forum.digitalracing.nl/inde...rsa-formula-hybrid-2019.2470/#post-1057078045, als ik op het plaatje klik, krijg ik de melding: 'Oops! We ran into some problems.' 'You do not have permission to view this page or perform this action '. Ik was ingelogt op dat moment.
Ik ga er vanuit dat als je op het kleine plaatje klikt dat deze dan groter wordt.

Same here, krijg ik ook :)

Congratz on the upgrade gents! Begrijp dat het niet helemaal over rozen ging, maar top dat het er weer is :)
Even wennen aan de look en het font (lijkt wel voor slechtzienden, zo groot dat alles is ;) )

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Mooi dat de update is gelukt! Het is wel nog even wennen ;)
Ik kom nog iets tegen dat niet goed werkt. Op je post https://forum.digitalracing.nl/inde...rsa-formula-hybrid-2019.2470/#post-1057078045, als ik op het plaatje klik, krijg ik de melding: 'Oops! We ran into some problems.' 'You do not have permission to view this page or perform this action '. Ik was ingelogt op dat moment.
Ik ga er vanuit dat als je op het kleine plaatje klikt dat deze dan groter wordt.
Dit gaat heel raar klinken, maar ik ben blij met die melding. We hebben, zoals ook op het oude forum, uploads voor plaatjes (etc) disabled. Dat bleek alsnog mogelijk te zijn voor bepaalde groepen. Dat is nu verholpen. Ik zal het plaatje zo wijzigen in een imgdumper om te kijken of het dan wel werkt voor iedereen.

@Knight - Zou je de thread nogmaals willen bekijken?

Last edited:
Hier werkt ook alles Niels, ook de paswoord recovery ;) ,zo op het eerste gezicht. Dank voor de tijd die je er ingestopt hebt, wordt gewaardeerd!! en mocht ik iets tegenkomen dump ik het hier wel.

Status
Not open for further replies.