[COMMUNITY TALK 2020]

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
[COMMUNITY TALK 2020] - Deel 1

Laat ik kort en krachtig beginnen met de community- talk van 2020:
DigitalRacing.nl blijft! We blijven met een trotse blik op het verleden, maar met alle focus op de toekomst.

De komende tijd ga ik aangeven waar mijn focus ligt en hoe ik aan de invulling wil voldoen. Het gaat een onderneming worden om DigitalRacing.nl te krijgen waar ik het graag hebben wil. Mijn keuze is echter gemaakt; Het gaat op die manier of niet. Mocht deze poging niet succesvol zijn, dan gaat DigitalRacing.nl op zwart. Echter ben ik van mening dat DigitalRacing.nl een gepaste plaats kan hebben binnen de virtuele race wereld op zijn eigen unieke wijze.

Logo
Bij een nieuwe start behoort een ander gevoel. Het logo van DigitalRacing.nl is ontstaan in 2006 met de bijpassende kleuren oranje, zwart en wit. Het logo en de kleuren komen per heden te vervallen. Onderstaand het nieuwe logo én de nieuwe kleuren! ;)

DigitalRacing.nl blijft! We blijven met een trotse blik op het verleden, maar met alle focus op de toekomst.
Heel veel succes, DR.nl!

En ik ben je dankbaar voor deze nieuwe huisstijl, dat betekent namelijk ook dat alle hele goede associaties & herinneringen in het ‘vertrouwde’ zwart/oranje zullen blijven! ;-)

speed9

Senior Member
Ik ben natuurlijk bevooroordeeld dat Zwart/Oranje een van de beste kleuren zijn, maar de nieuwe kleurenpalet roepen goede gevoelens op.
Beetje zoals het huidige Williams logo in mijn ogen.

Lekker strak, maar toch erg herkenbaar en de dot in de C maakt het ook verfrissend.

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Heel veel succes, DR.nl!

En ik ben je dankbaar voor deze nieuwe huisstijl, dat betekent namelijk ook dat alle hele goede associaties & herinneringen in het ‘vertrouwde’ zwart/oranje zullen blijven! ;-)
Dat was één van de overwegingen, ja. In mijn optiek kun je niet 'opnieuw' beginnen als je vast blijft houden aan het oude model. Mede door de keuze om de kleuren aan te passen, kan alles opnieuw ontwikkeld worden. Ook alle templates, circuit plaatjes, etc gaan we niet meer gebruiken. We beginnen vanaf 0. Dat betekent tevens dat we behoorlijk veel moeten bedenken en ontwikkelen en dat maakt het zo mooi!

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Ik ben terug van een aantal dagen 'pauze'. Vandaag of morgen geef ik een volledige update van de ondernomen stappen. We hebben veel werk verzet tot mijn grote tevredenheid. Het is slechts het begin van een ambitieus plan.