[COMMUNITY TALK 2019]

speed9

Senior Member
F1 Challenge '99-'02... Ik speel het al jaren, blijft een geweldige sim en er worden nog steeds mods voor uitgebracht en goede ook. Moet wel zeggen dat ik de afgelopen jaren steeds meer en meer richting rFactor (1) ben getrokken i.v.m. de fantastische IndyCar mods maar ook omdat het fijner (uitdagender) racet.
Ikzelf race ook al jaren niet meer zover ik ooit geraced heb op mijn pc, heb nog een GTX88 stuurtje liggen die ik gebruik voor ETS2 en wellicht even F1C 99-02 aan slingeren voor de GPRejects races, maar dat is het.

Zelfs de wekelijkse vrijdagavond op de PS4 zit er straks denk ik niet meer in, omdat ik D&D ga spelen in de zoveel weekenden en de andere weekenden misschien in de teken gaan staan van radio e.d

Alhoewel mijn voet altijd tussen de deur blijft staan voor een eventuele meeting.

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Je zou het niet zeggen maar DigitalRacing.nl is niet dood, althans het project DR is niet dood. Afgelopen week met Bram Knot vervolgstappen genomen voor de nieuwe huisstijl. DR gaat niet meer worden wat het was. Die momenten koesteren en vanuit daar bepalen of het een bestaansrecht heeft in een andere vorm.

Dat ben ik nu al een tijdje aan het doen. Op mijn eigen tempo, met leuke gesprekken, hier en daar een pauze en dan weer door. Waar DRNL ooit een enthousiaste groep was in Area51, ben ik nu alleen. Dat is wel een verschil qua denken en doen. Wellicht dat bepaalde keuzes die ik ga maken niet niet in de smaak gaan vallen bij de mensen die vast (blijven) houden aan het verleden, maar dat is dan een genomen risico. Het kan ook zijn dat ik het besluit neem om het forum en de website op zwart te zetten en het daarbij te laten. Het kan werkelijk alle kanten op en ik heb geen enkele vorm van haast.

Ik ben nog steeds van mening dat het (virtuele) racen één van de mooiste hobby's is. En ik zal daar altijd actief in blijven en/of het actief blijven volgen. Wellicht met DR of.. zonder. ;-)

speed9

Senior Member
Ik wou een hele text typen over Nederlands vergaande glorie, maar dan creëer ik spoken zoals kindertent, hyves, partyflock (schijndood) e.d.

Maar lees ik hieruit dat DRNL nu alleen een 1-mans situatie is?
Vraag mij dan nog steeds af wat de toekomst is.