[COMMUNITY TALK 2019]

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Geen idee. Mocht Optimus Prime een account willen, dan keur ik het wel goed. De andere proberen ook een account aan te maken, die ik vervolgens goedkeuren of afkeuren. Dus de spamfilter doet uitermate goed zijn best. Beter dan bij vBulletin. :)

speed9

Senior Member
Maar is het een langzame "Ddoss"aanval of gewoon randomspam omdat je een account moet hebben om te reageren?

Snap de doel nooit van bots laten joinen op random websites.

Niels Tieman

DigitalRacing.nl
Staff member
Progessie

De afgelopen week heb ik weer een aantal stappen kunnen ondernemen voor DigitalRacing. Ik kwam tot de ontdekking dat niet iedereen het nieuwe design van de frontpage had gezien, dus die deel ik zodra ik weer thuis ben. De eerste keuze wordt ook de definitieve keuze. Dat betekend dat DigitalRacing.nl vanaf de launch van het nieuwe platform (datum nog te bepalen) ook nieuws gaat tonen van andere leagues en community's. Ik zou het mooi vinden als we een platform kunnen zijn wat enthousiasme deelt van de gezamenlijke hobby. Focus op de teams, coureurs, leagues, hardware en software.

Artikelen delen over competities van onder andere NEO en Tweakers (etc). Deze partijen "moeten" ook mee willen werken en het goed vinden dat we dat gaan delen, maar hopelijk kunnen we dat voor elkaar boksen. Voordat we het gesprek aan gaan, moeten we eerst iets te tonen hebben. Dit geldt ook voor teams zoals Virtual Motorsport etc. Het is leuk om iedereen te volgen en wat ze doen.

Alle stappen zijn een uitdaging. Gister vroeg @Tjello nog of het niet te laat was voor DR. En misschien is dat een gegeven, misschien niet. DR hoeft van mij niet de grootste te zijn. DR hoeft ook niet meer te zijn wat het was, maar een nieuwe plek zien te vinden in een andere virtuele wereld dan pakweg 13 jaar geleden. Ik weet zeker dat we spijt ga krijgen als we het niet proberen. En de enige manier om daar achter te komen, is door langzaam onze weg te volgen en zorg te dragen voor een nieuw/ander platform.

:)

Last edited: