BATracer League

Status
Not open for further replies.
Zo, dat was dat!

2e bij de rijders, 2e bij de teams.. Niet slecht voor een rookie! Okee.. gezien naast Stefan het hele veld rookie was is de prestatie wat minder :p

Ag, wel beste rookie dus :laugh:

Gerben vd Broek

DigitalRacing | Directie
Staff member
Is het ook mogelijk om iets meer tijd tussen de sessies te hebben. Vooral de Q sessie is soms 1 dag beetje te kort, omdat er ook andere bezigheden zijn. De race 1 dag erop volgend is meestal niet zo'n probleem. Iig niet met maar 1 mogelijke training dan. Strategie moet je in principe bij de Q al bepaald hebben, maar dat kan bij andere klasse natuurlijk anders zijn.

Gerben vd Broek

DigitalRacing | Directie
Staff member
ja en nee,

Ben er meerdere keren niet in geslaagd om setup te vinden, omdat ik andere dingen te doen had. En dan is een dag dus tekort. Aan de andere kant heb je ook wel gelijk dat per dag een sessie wel lekker opschiet en je snel een nieuwe kans hebt.

Ik kan kiezen uit 24, 36, 48 en 72 uur per sessie, 36 is een raar getal en 48/72 is te veel, dus is het zoals het altijd is, 24 uur ;)
Kun je niet zoals Gerben voorstelde de practice en qwali langer laten duren en de race er vrij snel achteraan??
En eigenlijk vind ik 36 uur nog niet eens zo gek eigenlijk.. Als je dan 'savonds geen tijd meer hebt gehad heb je de volgende ochtend nog..
Ik heb echt heel vaak gehad dat ik mijn setup pas kon bepalen tijdens de warmup omdat ik er verder geen tijd voor had gehad..
Nu moet je elke dag er wat aan doen.
Maar ik weet niet wat de rest vind..

36 uur dan heb je zon rare racetijd, het was nu gewoon prettig dat je wist dat de race altijd om half 10 was, konden we mooi met zijn allen live meekijken via ts2 :)

Ik ga 8 augustus op vakantie tot de 22ste, wat denken jullie, is het wijs om deel te nemen of kan ik beter mijn plek afstaan aan iemand anders? Ik wil zowiezo na mijn vakantie weer instappen in BATracer. En ik weet ook niet hoe lang een DTM seizoen is, :)

Het wachten op iedereen om te joinen kan ff duren en dan is het seizoen zelf 20 dagen, dus als er over een aantal dagen nog plekken vrij zijn, dan kun je joinen. Vergeet ook niet dat er maar 20 plaatsen zijn, dus het kan ook zo vol zitten :)

Heb me ook ingeschreven. Echter is Mark B hier ook bij mij in Nijmegen, dus die mag hier niet inloggen. Alleen dat doet hij morgen begin van de middag, dus als we daar nog even op zouden kunnen wachten;)

Status
Not open for further replies.