Autosport filmpjes thread [Deel 6]

Zal de url eens opzoeken waar hij dat zei :) Meen dat gelezen te hebben dat hij net over de camera kon kijken maar dat het lastig was om allemaal goed in te schatten :)

cookie

Senior Member
Je ziet soms alleen maar lucht, zon, heuveltjes, stuur. Zo zou Spa '98 elke race moeten voorkomen lijkt me..
F1 coureurs zien wel degelijk weinig voor hun, ze zien natuurlijk meer dan de camera (vooral het gebied waar de voorbanden zitten) maar recht vooruit word het zicht geblokkeerd door de cockpit en draaiing van het stuur.

CavaF1

Senior Member
Dit gelooft toch geen kat?? Als je de curbs niet eens zit ben je nergens als coureur. Dan ben je de passagier ipv de chauffeur. Ik heb soms zelfs de indruk dat hij bij momenten express wegduikt om een soort van mythe te creëren.

Ik weet niet of iemand nog Andre Ribiero kent, reed oa bij Penske in de CART series.
Die stond al bekend dat ie niet echt groot was.
Als die beelden waar zouden zijn dan had Ribeiro zeker een periscoop nodig om te zien waar hij heen ging?

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ivHrg_S86Ts"]Senna's First 2 Laps in Montreal, 8th to 3rd - 1993 Canadian GP - YouTube[/ame]

Cool momentje tussen Senna en Alesi op 1:15 ongeveer.

Tim

Senior Member
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=wSLhCi09rqQ&NR=1"]F1 2004 - R12 - Button vs Alonso battle onboard Hockenheim (Epic!) - YouTube[/ame]

Aan koppel/tractie had Renault geen gebrek :surrender:

Knight

Senior Member
Dat hadden de Renaults in die tijd zeker. Ze waren bij de start ook altijd goed weg. Was dit ook niet de race waar Button een probleem met zijn helm had, waardoor hij de halve race met z'n hand z'n helm moest vasthouden, zoals je kort even zag?

NS

Senior Member
En hoezo is dat jammer ;)
De man heeft een racecarriere gehad die meer dan de helft van z'n leven duurde, waarvan 12 jaar op het hoogste niveau en hij heeft een van de meest succesvolle teams uit de geschiedenis van de F1 opgericht.

En dan maak je als team een prachtig filmpje, waar duidelijk qua beeld en muziek over nagedacht is, maar dan maken ze het af door even naar Wikipedia te browsen, de text hier en daar wat aan te passen en dat door iemand te laten inspreken. Meerdere gedeeltes van wat je hoort in het filmpje staat al jaren in het artikel.

En dat vind ik jammer, haal iets uit je archief, interview iemand die met hem samengewerkt heeft of geraced heeft of whatever en maak daar een mooi verhaal van, in plaats van het Wikipedia-artikel te ondersteunen met beeld en muziek..