American racing [IRL/NASCAR/etc.] | Deel 3

Mooi resultaat voor Sato maar toch ook voor Rinus, heeft de hele race een beoorlijke pace, maar door zijn moment in de pits en de straf die hij kreeg waren zijn kansen flink geslonken. Toen vervolgens ook nog Felix Rosenqvist buiten bleef bij de yellow waar Rinus achter zit en dus geen ronde terug kreeg was zijn kans helemaal weg.

Zolang die goed blijft rijden en geld technisch alles goed zit en dus in de Indycar blijft rijden, komen er nog genoeg kansen voor hem.

Markie

Senior Member
Jammer dat het onder de rode vlag eindigte, had nog graag die laatste paar rondjes Sato vs Dixon willen zien.

Niets aan Rinus zijn debut toe te voegen, domme fout doe je niet weer, snelheid was er weldegelijk voor een heel goed resultaat.

speed9

Senior Member
Die Roval die ze in NASCAR gebruiken is toch wel een briljante baan. Benieuwd of die met een F1 te doen is.

Kyle Busch die af valt in de play off, verrassend
Wel een gave baan, vooral wanneer het van nat-naar-droog gaat.
Bowman die 26 laps zonder stuurbekrachtiging reed, kon bijna aan het zuurstof na afloop.

Deze baan mogen ze vaker doen.

Beetje mazzel met het starten op de zwarte band waardoor hij er na 2 ronden vanaf was. En een briljante een na laatste stint.

Gaaf hoor.

Ook toeval op de dag 5 jaar na de eerste overwinning van Max.

Enige minpuntje, commentator is de slechtste winnaar ooit 😋

Markie

Senior Member
Rinus pitte toch pas na een rondje 1of 0/11 voor het eerst, of heb ik een stop gemist :geek:

Maar lekker dominant en de inhaal acties doen op het moment dat het moest en kon, top race.

Last edited:

Markie

Senior Member
NASCAR op COTA was bijzonder. Veel crashes. Zicht in het begin eigenlijk onverantwoord. Wel gaaf om te zien.
vond het compleet onverantwoord.

Je had mensen die honderd plus meter eerder remden vanwege geen zicht en mensen die er vol gas zonder wat te zin opreden, voor mij is dat iets te veel van het goede.

Markie

Senior Member
als je er zelf niet voor hoeft te betalen :whistle:

Eerste stint maakt nog niet zo heel veel uit, tenzij alles onder groen gaat........ nah

laten we het nu zien, caution, in de pitsstraat, lijkt mij goed uit te pakken

Last edited: