3d Max

Ik gooi er ook een vraagje in...
Pascal en ik willen ook de website van Team Elite/Fetherlite een beetje opleuken met strakke renders. Ik werk zelf alleen meestal met Lightwave/modo en niet met 3DMax. Moet op zich niet zo'n probleem zijn.
Maar wel als ik niet de goede files e.d.d. kan vinden.
Is het misschien interessant dat ik een plukje webspace opoffer voor een verzameling van de juiste files met de juiste UV mapping voor onze DRTCC templates bijvoorbeeld?
Als het even kan zonder enige plugin muk natuurlijk, of anders gewoon categorisering voor files + Brazil plugin en/of files + VRay en/of files - alles.. ;)
Opdat iedereen die iets werkends heeft qua scenes/objecten dat op de betreffende plek zou kunnen neerzetten o.i.d.?

Interesse?
 
Zou ik misschien eens wat dingen van je mogen zien. Want die dingen zijn natuurlijk handig. Echter gebruiken de meeste mensen hier wel 3dsMax. Daarbij gebruik ik altijd Vray, puur omdat ik daar zelf het meeste mee kan en het meest mee gewerkt heb.

Daarbij ga ik niet over welke dingen online te zetten. Maar ik zou best wel eens Lightwave willen proberen.
 
Heeft iemand nog een 3DS max scene in bezit van de 997 RSR (het liefst inclusief template van Bram Knot)

Een collega van me is er naarstig naar opzoek en wil ze gaan gebruiken voor het laten zien van Liveries die hij aanbied als Decals (voor echte modellen)
 
Bedoel je die gebruikt is in de ZAC? Want die is erg lastig te maken namelijk...
Hoe bedoel je te maken? Heb renders gezien van zowel de supervises als de drnl wagens. Dan zou er dus een render scene ergens moeten rondzweven. Op Archeo staat er wel eentje, maar voor me gevoel waren de renders die hier gepost werden de modellen iets beter kwa kwaliteit, al ligt dat ook misschien wel aan perfecte templates die Mr Knot altijd in elkaar weet te zetten :)
 
Niels en ik zijn druk bezig geweest de nieuwe auto's voor de ZAC in 3dsMax te zetten. Zodat iedereen deze ook kan renderen e.d. De Porsche heeft hier nog een aantal moeilijkheden mee vandaar...

De 430 is wel al gelukt.



Maar de Porsche nog niet.

En de scene die volgens mij is gebruikt is gewoon de standaard van Archeos. Maar Bram weet daar meer van omdat hij deze renders gemaakt heeft.
 

Attachments

Hoe bedoel je te maken? Heb renders gezien van zowel de supervises als de drnl wagens. Dan zou er dus een render scene ergens moeten rondzweven. Op Archeo staat er wel eentje, maar voor me gevoel waren de renders die hier gepost werden de modellen iets beter kwa kwaliteit, al ligt dat ook misschien wel aan perfecte templates die Mr Knot altijd in elkaar weet te zetten :)
Die van Archeo is de gebruikte renderscene, maar die is vrij brak inderdaad vergeleken met het NFS Shift model dat we nu gebruiken. Zou ik afraden dus. Hij kan ook het Shift model in Evo tekenen en er dan screenshots van maken en die bewerken?
 
Top