24H daytona

Dennis

Senior Member
Nou, wij klaar zijn. Beeld stond ineens stil, geluid haperen alsof de pc vast loopt. Doe mijn Rift af om te kijken wat er aan de hand is en op dat moment gaat de game verder maar ik op de oval haaks de muur in. Bijna 45min repairs.

[video=youtube;ishU-HlrbLM]https://www.youtube.com/watch?v=ishU-HlrbLM[/video]

Je ziet een kleine hapering in de video, dat was bij mij dus een seconde of 6 waarbij het leek alsof mijn pc vast liep.

Ferroeni

Senior Member
Met Team Positive Energy Racing #2 zijn we 8e geworden in onze klasse. Voor mij voor het eerst een endurance race met rijderswissel. Was tof om te doen.

Tjello

DigitalRacing.nl
Het was me wel een weekje zeg, we waren van plan met de Corvette te gaan rijden maar ik kreeg maar geen ritme met die wagen. Dus last minute (zaterdagochtend!) besloten om met de Mercedes te gaan rijden. En daar mee ging het zeer goed, als in zo dicht hebben we als team nog nooit bij elkaar gezeten.
We startten als 9e in split 2 (er waren 17 splits zag ik, dus een slordige 935 teams :blink:). En zoals gebruikelijk konden we langer doorrijden dan de rest, bij de eerste stop geen banden gewisseld en dat bleek wel een handvol te zijn. Dus de knoop doorgehakt om elke stop banden te wisselen. Het plan was overdag te dubbelstinten en in de nacht te gaan triplestinten. Volgens mij lagen we 7e na de 2 stints van Dennis en mocht ik instappen. Eerste stint nog wat onwennig maar in stint 2 was het hammertime. Van de eerste 28 rondjes waren er 25 in de 1:44, 2 in de 1:45 en een 1:43.8. Tot ik iets wijd ging in bocht 4 en het gras raakte, daardoor links in de muur gekomen en aardig wat schade. Wel de stint uitgereden en stuur aan Michael gegeven, hij koos er voor om de repairs niet te pakken en te gaan rijden, tempo zat er aardig in bij hem maar het was niet wat ie met een niet beschadigde auto zou doen. Tijdens zijn pitstop de repairs gepakt en daarna weer verder gegaan, helaas nog steeds wat schade maar we zaten er goed bij qua tempo.
Toen besloten een powernapje te gaan doen, helaas had Dennis een freeze waardoor we 40 minuten aan repairs hadden. We hebben al vaak genoeg daarna uitgereden, maar dan rij je in een kansloze positie en daar hadden we geen zin in dit keer.