Search results

1. S

Formule 1 nieuws en discussie thread [Deel 17]

Zou Silverstone dan toch zijn legendarische seizoenstart krijgen?
  2. S

Welke games spelen we nog meer? [Deel 3]

MicroProse die een doorstart/herstart gaat maken. Het is alleen afwachten op meer info. https://www.microprose.com/
  3. S

[F1] Grand Prix van Abu Dhabi 2019

Gewoon doen, wanneer we weer wakker zijn
  4. S

Men wilt nu Silverstone als eerste GP, net zoals 1950..... mogen ze wel een hoop cancelen / herindelen dan
  5. S

Dus Ferrari krijgt het makkelijker dan Mclaren/Mercedes met de SpyGate of Renault met de Crashgate.... terwijl Renault een raceban kreeg voor de "brakebias automatic system". Laat het teams dit maar voor de sporttribunaal komen, ben benieuwd hoe men valsspelers niet kunnen bestraffen met...
  6. S

Alfa's neus is wel degelijk een vernieuwing zo te zien.
  7. S

[COMMUNITY TALK 2019]

Ik wou een hele text typen over Nederlands vergaande glorie, maar dan creëer ik spoken zoals kindertent, hyves, partyflock (schijndood) e.d. Maar lees ik hieruit dat DRNL nu alleen een 1-mans situatie is? Vraag mij dan nog steeds af wat de toekomst is.
  8. S

[COMMUNITY TALK 2019]

Ikzelf race ook al jaren niet meer zover ik ooit geraced heb op mijn pc, heb nog een GTX88 stuurtje liggen die ik gebruik voor ETS2 en wellicht even F1C 99-02 aan slingeren voor de GPRejects races, maar dat is het. Zelfs de wekelijkse vrijdagavond op de PS4 zit er straks denk ik niet meer in...
  9. S

Leyton House met hun neon-blue? En anders moest ik hier aan denken. En anders Manor!
  10. S

Ferrari met een muizenholletje in hun voorneus vs RedBull's DarthVader
  11. S

iRacing Algemene Thread | Deel 3

Leuk leuk, dan reden jullie tegen Max en Norris :geek: en Michael heeft gewonnen hoop ik?
  12. S

Williams? Tyrell?
  13. S

[COMMUNITY TALK 2019]

De meeste racen hier al een aantal uren in iRacing op een bepaalde niveau, die zullen niet ineens overstappen naar een DRNL cup. Ikzelf ben een console racer.....(GranTurismoSport, F1 2019) en ik red het niet meer om elke vrijdag avond te gaan zitten racen i.v.m vrijdagplanningen. Overigens is...
  14. S

iRacing Algemene Thread | Deel 3

Is onze Marcel Bosman vandaag aan het racen tegen Max (Verstappen) en Lando (Norris)? Live stream Norris
  15. S

[COMMUNITY TALK 2019]

Hoe staan wij ervoor? Ik probeer (met vele geïrriteerde mensen denk ik) zowel het forum als de discord nog levend te houden, maar ik heb het gevoel te wanen in een spookstad. Met alle respect naar de hardwerkende moderatoren en admins hier, ik hou nog steeds van het forum en de goede tijden,
  16. S

:love:(y) thanks Moet je er wel bij vertellen welke seizoen / welke race speciaal is.... en tevens ook nog bekijkbaar is aangezien niet alles races erop staan
  17. S

Vergeet niet dat Honda dol is op de Verstappens en met Max zij een boegbeeld hebben sinds Suzuka. De vraag is eerder of wij een wereld oorlog of een nieuwe financiele crisis krijgen, dan dat de vraag heerst of Max en Honda een goede combo is samen met RBR. Je kan gewoon hard zeggen dat men...
  18. S

Ik ben eigenlijk bang dat 2020 het laatste seizoen gaat zijn voor Williams als ze geen genoeg geld hebben liggen voor de 2021 wagen en dat is afhankelijk van Latifi zijn vader. Williams heeft een 3 jarige deal voor de motoren van Mercedes, maar dat zegt niks.
  19. S

Het seizoen afsluiten met een middag naar avondrace vind ik wel wat hebben en tot nu toe is Abu Dhabi altijd een spectakel geweest. Alleen de 4 maanden winterstop blijft lang aanvoelen
  20. S

Verschil tussen teamgenoten vs eind tijd is ook wel schikbarend hoor: P1 Lewis - 44s - P4 Bottas P2 Max - 53s - P6 Alex P3 Charles - 20s - P5 Seb