Search results

1. P

[F1] Grand Prix van Hongarije 2019

Russel mooi op P16 en ik zat ook echt te hopen dat hij Q2 zou halen, maar als je eerlijk kijkt staan er 3 achter hem doordat ze gehinderd warden om een snelle ronde te rijden. Stroll door Gio en Ricciardo e nPerez zaten elkaar lekker dwars. Maar wel heel dicht op de auto's voor hem qua tijd, erg...
  2. P

[F1] Grand Prix van Duitsland 2019

Echt Gasly? Die jongen verdiend deze auto echt niet 🙄
  3. P

[F1] Grand Prix van Duitsland 2019

Grosjean rijdt met de Melbourne spec had ik begrepen en Magnussen met de Silverstone? edit: zie het al in Mark zijn post...
  4. P

[F1] Grand Prix van Canada 2019

Terechte straf, ook al kon Vettel er niet veel aan doen, hij haalt er wel voordeel uit. Inderdaad consequent, zie ook Suzuka vorig jaar Max vs Kimi.. Verder een nogal saaie race met een zeer matige regie, en Red Bull heeft de zaakjes echt niet goed voor elkaar, Met Gasly wel het dieptepunt is...
  5. P

[F1] Grand Prix van Monaco 2019

snap niet helemaal waarom ze Max niet gewoon een extra stop hebben laten maken en dan naar een zachtere compound en dan nog wat proberen. Dat je er niet langs komt weet toch iedereen nu wel, denkend aan Ricciardo vorig jaar, en hij had sowieso wel P4 gehad. Het snelheidsverschil tussen een...
  6. P

Formule 1 nieuws en discussie thread [Deel 17]

Heb juist begrepen dat ze de pitstraat sneller willen maken om zo een 2-3 stop strategie optimaal te laten zijn. Dit willen ze doen door de pitingang te wijzigen.
  7. P

Formule 1 nieuws en discussie thread [Deel 17]

De aanpassing van de laatste bocht (Arie Luyendijk) is al door Lammers bevestigd, hij meld ook dat de Hugenholtz wordt verbreedt, uitloop van de Audi S wordt breder voor meer snelheid en de Arie Luyendijkbocht willen ze dus een kombocht van maken zodat deze onderdeel kan worden van de DRS zone...
  8. P

[F1] Grand Prix van Azerbeidzjan 2019

even terugkomen op de race van Verstappen, en dan voornamelijk de pace op de soft tov de medium band. Op de soft was het tempo duidelijk niet goed. Hij verliest achter Perez al veel tijd maar ook nadat hij er langs is blijft het tempo een stuk lager (3-5 tienden per ronde) dan Mercedes en Vettel...
  9. P

Niet de race waar velen op hadden gehoopt, en voor het kampioenschap niet een hele mooie uitslag maar wel heel knap van Mercedes wat ze hier weer laten zien. Leclerc leek nog even aanspraak te kunnen maken op p3/p4 maar de strategie liet het toch niet toe. Zijn tempo na de stop op de rode band...
  10. P

Ik heb geen twitter dus niet ingelogd en zie het plaatje gewoon
  11. P

[PC] Assetto Corsa Competizione

Ja dus. Early access Steam release op 12 september. 1 auto en 1 circuit, welke de Lamborghini en Nürburgring gaan zijn. Daarna 5x een update met de final release in Q1 2019
  12. P

[PC] Assetto Corsa Competizione

Leuk artikel over deze sim. Toch maar eens in de gaten gaan houden. https://www.redbull.com/int-en/assetto-corsa-competizione-interview?linkId=54772072 Wel jammer dat er weer zo'n early access release zit aan te komen. Ik wacht dan wel op de final release
  13. P

[PC] rFactor 2

en dat is meteen een reden waarom het oude model voor online racen niet goed werkt. Deze problemen waren er met GTR2 en ik denk rFactor ook al. Hoe meer mods er zijn, hoe erger dit wordt. Voor gewoon online racen werkt het model dat iRacing gebruikt, en Simbin met RaceRoom wil gaan gebruiken...
  14. P

[PC] rFactor 2

Is inmiddels ook uit. rFactor 2 Chevrolet Corvette C6.R GT2 @ Sebring International Raceway First Test - YouTube Hoe zit het nu met rFactor2? Is dat al een definitieve release of nog steeds de beta? Heb een en ander omtrent deze sim niet gevolgd namelijk, filmpjes zien er toch goed uit hoor!
  15. P

[PC] rFactor 2

als we het toch hebben over hoe lang het duurt voor je iets goed af hebt, de mannen van VLM zijn inmiddels ook bezig aan hun eerste rF2 project :drool:
  16. P

[PC] rFactor 2

Om een echt goede mod uit te brengen kost heel veel tijd... RMT heeft de tijd tussen hun eerste mod en het uitkomen van rFactor2 (en dat zijn nogal wat jaartjes geweest) gebruikt om alle modellen te maken, textures etc.. Dat is toch al een flinke klap van het werk en het feit dat ze steeds maar...
  17. P

[PC] rFactor 2

Ik denk dat ze hem pas gaan uitbrengen als rFactor 2 echt uit is en niet voor de beta...
  18. P

[PC] rFactor 2

Er is iemand, in zijn eentje, bezig met het scratch build maken van een moderne versie van Le Mans. De previews zijn nu allemaal nog in GTR2 maar het is de bedoeling dat wanneer het klaar is om het circuit ook voor rF2 uit te brengen. Ziet er echt heel goed uit! :thumbup: Check ook zeker...
  19. P

[PC] rFactor 2

hmmm, dan sla ik hem over... wil prima betalen voor een game maar niet voor een beta.. is dat normaal dat je voor beta's moet betalen?
  20. P

[PC] rFactor 2

uh is het nu ene open beta of moet je betalen om te spelen? Bovenstaande berichtjes doen mij even twijfelen?