Search results

1. Niels Tieman

[COMMUNITY TALK 2019]

Geen idee. Mocht Optimus Prime een account willen, dan keur ik het wel goed. De andere proberen ook een account aan te maken, die ik vervolgens goedkeuren of afkeuren. Dus de spamfilter doet uitermate goed zijn best. Beter dan bij vBulletin. :)
  2. Niels Tieman

[COMMUNITY TALK 2019]

NIEUWS Een kleine update met betrekking tot de voortgang van DigitalRacing.nl. De laatste tijd iets minder tijd gehad voor vele privé gebeurtenissen, maar de drive is nog steeds aanwezig en dat bevalt prima. Met name @Jan-Willem Oostingh @Tjello en @Gerben vd Broek hebben een positieve vibe...
  3. Niels Tieman

Welke games spelen we nog meer? [Deel 3]

Recentelijk vond ik een aantal screenshots van de Grand Prix reeksen door de jaren heen. Het valt me nog steeds op dat de circuits van die tijd, en met name de manier waarop ze werken verwerkt in de originele sim en de addons, meer sfeer hadden. Je had het idee dat je daadwerkelijk een race aan...
  4. Niels Tieman

iRacing Algemene Thread | Deel 3

Ik heb echt een haat-liefde verhouding met dit circuit. Jarenlang is het de seizoensopener geweest van de ZAC en dat gaf atijd een goed gevoel. Nieuwe carset, nieuwe kleurstellingen, nieuwe deelnemers, maar wel hetzelfde circuit. En de laatste oude sectie was geweldig om te racen. De "nieuwe"...
  5. Niels Tieman

Formule 1 nieuws en discussie thread [Deel 17]

Ik denk dat Checo beseft dat hij nergens anders heen kan. Racing Point heeft geld nodig en Checo brengt een behoorlijke zak met geld mee. Beide zijn dus afhankelijk van elkaar. Nico Hulkenberg heeft een interview gegeven bij Sky Sports. De manier waarop hij sprak, het lachje bij het noemen van...
  6. Niels Tieman

Het is een veilige keuze. Mercedes weet wat Bottas kan en wat hij niet kan. Ik vraag me af of het een opstap is naar Russell in 2021. Het zal ook afhankelijk zijn van de keuze die Hamilton maakt met betrekking tot zijn carrière. Dan de andere vraag; Wat gaat Hulkenberg doen?
  7. Niels Tieman

[COMMUNITY TALK 2019]

Opgelost! Dank voor het mee denken, Dennis. :D
  8. Niels Tieman

[COMMUNITY TALK 2019]

@Markie ; Ik ga straks je profiel bekijken. Wellicht dat er iets aangepast moet worden vanuit vBulletin naar XenForo. Ik hou je op de hoogte.
  9. Niels Tieman

[COMMUNITY TALK 2019]

@Markie ; Ik zie dat je een post hebt gemaakt over de F1 2021 inclusief concept van Sean? Doel je daar op of.. ?
  10. Niels Tieman

[COMMUNITY TALK 2019]

@Kim Van Der Stichelen - Ik ga kijken of de optie al aanwezig is. Zo niet, dan ga ik kijken of ik de code aan kan passen. :) Edit: Het is geen optie binnen XenForo. Maar met een CSS aanpassing was het wel mogelijk. Dus bij deze is het aangepast!
  11. Niels Tieman

[COMMUNITY TALK 2019]

Je doelt nu op het forum, neem ik aan? :)
  12. Niels Tieman

Oh, ik twijfel ook niet aan de werkelijkheid van deze kleurstelling. Ik vroeg me alleen af of het mogelijk was om je eigen airline te creëren.
  13. Niels Tieman

Voor Kubica is het een overwinning als hij niet als laatste over de streep komt. Zijn performance valt behoorlijk tegen of Russell is een geweldenaar. Stiekem hoop ik op het laatste. ;)
  14. Niels Tieman

[COMMUNITY TALK 2019]

Geen nieuws is goed nieuws. Wederom wat stappen gemaakt aan de achterliggende code. Nu mijn focus leggen op het visuele en dat ga ik delen met jullie. Feedback, wensen etc. zijn welkom op dat moment.
  15. Niels Tieman

Mijn gekke hoofd denkt dan; Kleurstellingen voor je eigen airliner? ;-)
  16. Niels Tieman

[F1] Grand Prix van Hongarije 2019

De race kwam wat traag op gang, maar het was qua spanning en gevechten een vermakelijke race. Hamilton is in mijn optiek de terechte winnaar. Een goede zet van Mercedes om hem binnen te halen en te zorgen dat Max niet meer naar binnen kon zonder gevolgen. Het gat naar de concurrentie is wel...
  17. Niels Tieman

Het was ook een hele rare beslissing, gezien de beslissingen van de afgelopen races. Het voelt een beetje houtje-touwtje ondanks dat ik de bedoelingen wel begrijp. Ik ben het eens met de mening van o.a. Max Verstappen. Een unsafe release moet je ergens op verhalen. Op het moment dat je dat bij...
  18. Niels Tieman

[F1] Grand Prix van Duitsland 2019

Daar is reeds een uitleg over gegeven. Ze vonden het vooral in Duitsland een team fout. Het samenkomen tussen Verstappen en Bottas was te verwijten aan de team en de coureurs. Ik kan me niet geheel vinden in de uitleg vanuit de stewards.
  19. Niels Tieman

[PC] Assetto Corsa Competizione

Een heerlijk filmpje, Marcel. Het geeft het gevoel van een nachtelijke Spa goed weer. :D
  20. Niels Tieman

[F1] Grand Prix van Duitsland 2019

Het is ook een beste klapper van Gasly. Verkeerde hoek en vervolgens kun je een aantal uren gaan sleutelen. Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voordat Gasly wordt vervangen. Persoonlijk zie ik uit naar de race, het kan een mooi gevecht worden!