Search results

1. Jarninho

Formule 1 nieuws en discussie thread [Deel 17]

Schwarzman zat vrij dicht op Ticktum in de final standings en finishte vaak direct achter Schumacher. Ik heb het niet uitgerekend maar ik denk dat hij Ticktum voorbij was gegaan als je Schumacher uit de stand schrapt en dat Ticktum alsnog P2 was geeindigd.
  2. Jarninho

Racesim hardware thread [Deel 4] | Stuurtjes en pedalen

Gisteren eerste race gedaan in de 911 op Montreal. Gelijk maar de moeilijkste combi, want de pedalen zaten er toch al zeker een uur op en ik had al minstens 10 minuten niks meer gewijzigd. Dus qually was een spin en 0x. P17 van 17. Race ging prima en naarmate de race vorderde ging het steeds...
  3. Jarninho

Ricciardo, Vettel, Sainz, Kvyat, Gasly, Albon, Verstappen zijn allemaal door Marko gecontracteerd op een gegeven moment. Lijkt mij met zijn beoordelingsvermogen niet zoveel mis te zijn. Zeker ook omdat degenen die het net niet hebben gered allemaal vooraan rijden in andere series (Vergne bv)...
  4. Jarninho

Ik heb de rem van de CSP's nu op hoge druk en korte slag staan, waardoor het voelt alsof ik tegen de muur trap. Vooral het moduleren van de rem is het grootste probleem. Hopelijk wordt het ietsje makkelijker nu.
  5. Jarninho

Heusinkveld Sprints besteld. De Fanatec CSP V2's doen het nog prima, maar ik wil weer een stapje verder. De Porsche 911 in iRacing is zo lastig, dat elke klein beetje extra controle welkom is.
  6. Jarninho

Dat wordt nog 3 weken nagels bijten!
  7. Jarninho

Never mind. Max in Ferrari confirmed.
  8. Jarninho

Dan komt hij in een slangenkuil terecht, en Ferrari is nu nauwelijks beter dan RB. Bovendien is in-season development voor Ferrari al sinds het testverbod een enorm probleem. Ze verliezen altijd terrein op RB en Merc. Alleen 2021 kan roet in het eten gooien voor RB/Max. Daar zullen de gesprekken...
  9. Jarninho

[F1] Grand Prix van Duitsland 2019

Mercedes had dat hele 50's thema veel te ver doorgevoerd trouwens. Ja, ze gebruikten toen nog geen voorvleugels, maar ik vind toch echt dat ze die gisteren wel klaar hadden moeten zetten.
  10. Jarninho

Vermoeidheid etc. kwam meer door de hobbels op de baan icm kneiterharde vering en de ongevallen kwamen door vastzittende skirts. Skirts komen niet terug en de huidige circuits zijn zo glad als een biljartlaken. En de vering is nu denk ik al ongeveer net zo hard als toen en de bochensnelheid ligt...
  11. Jarninho

[F1] Grand Prix van Groot-Brittannië 2019

Track position. Hoe sneller je bent in stint 2, hoe kleiner de kans dat je in stint 3 mensen moet inhalen.
  12. Jarninho

Quelle surprise... Dat hele bedrijf is natuurlijk een complete scam om op een of andere manier geld wit te wassen. Het was niet de vraag of, maar wanneer het in tranen zou eindigen.
  13. Jarninho

[F1] Grand Prix van Oostenrijk 2019

Ik vind het trouwens mooi dat de Honda tot 11 gaat. Normaal gaan auto's tot 10, dus dit is 1 sneller. Overigens al sinds 1984 bekend, dus waarom ze dat nu pas toepassen weet ik niet.
  14. Jarninho

Hij had toch gewoon de binnenkant moeten verdedigen? Maar goed dat deed hij niet, dus idd, hij had gewoon achterlangs moeten kruizen. Het ging volgens mij prima op de softs. Ze reageerden op Bottas' stop, anders hadden ze makkelijk nog langer doorgekund leek mij.
  15. Jarninho

Gisteren bekeken nadat ik thuis was van de TT en gelukkig nog niks had gehoord. Wat een gave race! MotoGP is vrijwel altijd beter, maar als F1 goed is, is het ook echt wel héél erg goed. Hiervoor martel ik mezelf door die andere ellende (Frankrijk etc) heen. Terechte beslissing trouwens van de...
  16. Jarninho

Volgens mij heeft hij hooguit 25 punten en dat is discutabel omdat er bij sommige races uit Indy Light of Mazda of Imsa nauwelijks deelnemers waren. 25 is genoeg voor fp1 deelname, 40 voor racen. P3 in Super Formula geeft er nog 15. Maar ze zitten al bijna op de helft van het seizoen. Ik zie dat...
  17. Jarninho

Er zijn toch geen alternatieven met voldoende punten voor een superlicentie? Zo’n O’Ward moet volgens mij ook gewoon nog een heleboel punten verzamelen. Dat was ook de reden dat Albon mocht instappen ipv Ticktum.
  18. Jarninho

[F1] Grand Prix van Frankrijk 2019

Tsja, wie dan?
  19. Jarninho

[F1] Grand Prix van Canada 2019

Terechte straf. Was alleen maar bezig met Lewis voorblijven na z’n fout. Hypocriet om dat niet toe te geven. Dat hij niks anders kon is echt onzin, hij kon makkelijk meer naar links uitkomen. Had hem wel P1 gekost, dus snap wel dat je het anders oplost maar geef het gewoon toe.
  20. Jarninho

Zandvoort loopt door de duinen op een vrij natuurlijke manier imo. Voor inhalen is het in elke auto idd vrij onmogelijk. Maar dat geldt ook voor Monaco en vrijwel alle andere banen die FE gebruikt. Overigens zie ik zelf ook veel liever de Indycar en FE banen, maar dan moet F1 qua design echt...