Search results

1. Jarninho

Formule 1 nieuws en discussie thread [Deel 17]

Ik weet niet meer of Mol het zo heeft gezegd, maar dat ze nu een Formule Ford coureur als ‘expert’ gaan neerzetten geeft wel aan dat de spoeling vrij dun is. Ik ken ‘m verder niet maar het is natuurlijk niet heel geloofwaardig om iemand naast Olav te zetten als expert terwijl diegene nauwelijks...
  2. Jarninho

Oh Nelson deed 24h? Dat vond ik meestal verschrikkelijk commentaar. Hopelijk hier wat meer focus.
  3. Jarninho

Ben benieuwd. Het is niet makkelijk om het een beetje leuk te doen. Ik kon Olav prima hebben, ook nu met F1 TV heb ik liever hem dan Croft. Van Dam heeft het jaren geleden geprobeerd maar dat was afschuwelijk. Het is nu eenmaal zo dat het best vaak tijdens de race enorm saai is dus je moet als...
  4. Jarninho

[F1] Grand Prix van Brazilië (2021)

Beetje jammer ook wel van Merc. Aan Silverstone hielden de meesten denk ik wel een vrij bittere nasmaak over omdat degene die werd aangewezen als grootste veroorzaker weg kwam met het best denkbare resultaat. Dat voelde enorm onrechtvaardig. Maar in Sao Paulo heeft Hamilton gewonnen. Ik vind dat...
  5. Jarninho

[F1] Grand Prix van Rusland (2021)

Bottas staat nu wel achter Perez en 2 Torro Rosso’s… ik snap t niet helemaal maar goed we gaan t zien.
  6. Jarninho

[F1] Grand Prix van Italië (2021)

Compleet mee eens.
  7. Jarninho

Het verschil met de 1e ronde is dat Max daar geen ruimte liet voor Lewis. Max zat geheel op de witte lijn. Dat is duidelijk verdedigen en je geeft je tegenstander geen kans om binnendoor te steken voor de 2e bocht van de chicane. Lewis ging vlak voor de crash echter niet geheel naar de witte...
  8. Jarninho

Sprintrace is dus gewoon een extra start. Verder net zo spannend als de 1e stint in de gp (niet dus). Net als in Engeland gebeurt er na L1 niks meer behalve als iemand niet goed heeft gekwalificeerd. En nu Bottas die de kwalificatie wint, de sprintrace wint en morgen lekker achteraan start… Ik...
  9. Jarninho

[F1] Grand Prix van Nederland (2021)

Ik vond het een belachelijk initiatief met 0 slagingskans om de gp naar Zandvoort te krijgen. Maar het is ze wel gelukt en het was een prachtig evenement. Mooi man.
  10. Jarninho

Blijkbaar geen drs voor max.
  11. Jarninho

Rolex bord stuk dus dan stopt het klokje…
  12. Jarninho

Ja ik verwoordde het een beetje vreemd. Ik bedoel dat je vrij snel een undercut kunt proberen omdat je achter je maar een klein gat nodig hebt. Dus stel Max p1, Lewis P2. Dan heb je maar iets van 15 seconden (?) nodig naar P3 om een pitstop te maken. Dat kan al vrij snel na de start zijn als...
  13. Jarninho

Inhalen zal lastig worden. Wel een hele korte pitsstraat dus een undercut is goed mogelijk als de banden een beetje meewerken en snel op temperatuur zijn.
  14. Jarninho

Da’s opzich heel cool, maar beetje laat/vroeg. Maar via uitzending gemist is wel een optie als het regent…….
  15. Jarninho

DIGITALRACING.NL - WE GAAN STOPPEN

Mooi geschreven. Het was een toffe tijd en ik denk er regelmatig aan met veel plezier. Ik denk ook dat stoppen een goede beslissing is. Niks mis mee allemaal. Goed gedaan.
  16. Jarninho

Overige Evenementen [Deel 8]

Je weet dat het komt, maar toch echt wel jammer dat Vale ermee stopt. Het is op. Het is goed zo. Mooi geweest. Ik kan zeggen dat ik het meeste live heb gezien en eigenlijk wel alles van hem op Assen in real life. Zo eentje komt er niet meer. Zo’n superioriteit en dan zo populair tegelijkertijd...
  17. Jarninho

Maar hij zat dit weekend ook in groep 1 en heeft nog niet zoveel punten gehaald als dit weekend. Bovendien kwam hij in race 1 van ver naar p2, dus inhalen was wel degelijk mogelijk. Ik ben het ermee eens dat het meestal een groot nadeel is, maar als hij in Berlijn vooraan in z’n groep...
  18. Jarninho

Redelijk amateuristisch dat FE dat probleem zelf niet eerder zag. Ze komen nu goed weg door het niet volledig stoppen van DiG. Anders hadden ze een probleem gehad of een of ander kapstok artikel moeten gebruiken want zo winnen kan natuurlijk niet. Ik moet zeggen dat ik het allemaal behoorlijk...
  19. Jarninho

[F1] Grand Prix van Groot-Brittannië 2021

Dat is wel erg makkelijk achteraf, over die risico’s. De kans dat het zo afliep voor Max en Lewis was niet erg groot. Als Lewis hem op een net iets andere manier raakt kan hij er zelf afvliegen (zoals Vettel een paar keer is overkomen enkele jaren geleden) of schade hebben. Ook nu had hij schade...
  20. Jarninho

[F1] Grand Prix van Groot-Brittannië 2021

Ik snap niet helemaal hoe Lewis kan denken dat hij niks verkeerd deed. Lewis miste de apex met vele meters en tikte weer eens een red bull op het achterwiel. Dat Max vaak agressief rijdt heeft daar natuurlijk helemaal niks mee te maken en kan geen excuus zijn. Max liet meer dan genoeg ruimte...