Search results

1. B

Formule 1 nieuws en discussie thread [Deel 17]

Dat zou wel heel erg gaaf zijn!
  2. B

[F1]Grand Prix van Italië 2020

Met 20 cent heeft hij misschien allerlei van dat soort rara weddenschappen gezet?
  3. B

Ohja, want een familiebedrijf is alleen een familiebedrijf als het de familienaam op de gevel heeft staan...
  4. B

Racing Point is meer een familieteam dan Haas ;)
  5. B

[F1]Grand Prix van Spanje 2020

Ja, Tsunoda dus...
  6. B

[COMMUNITY TALK 2020]

Mooie plannen mannen, succes!
  7. B

Hoewel Albon geen Max is vind ik het vergelijken van rondetijden niet helemaal eerlijk. Albon zit vrijwel elke race in verkeer en gevechten om posities, waar Verstappen relatief rustig z'n rondes kan maken.
  8. B

Red Bull heeft zowel Gasly als Albon erg vroeg in die auto gezet, die hadden beiden beter nog een jaartje kunnen rijpen bij Toro Alpha Rossi Tauri. Nu kunnen ze beter Albon gewoon laten zitten, in de races doet hij het prima, als hij nog wat beter kwalificeert scheelt het al een hoop.
  9. B

[COMMUNITY TALK 2020]

Te gek Niels!
  10. B

Red Bull heeft weinig te verliezen, maar Albon des te meer.
  11. B

[Multi] Need for Speed Payback

Na NFS The Run gaat EA het weer proberen: NFS met een storyline. Oftewel NFS meets The Crew meets The Fast & The Furious meets GTA :cool: https://www.youtube.com/watch?v=kc-OcOduEx0 Ziet er wel gaaf uit hoor, als ze geleerd hebben van de fouten van NFS The Run dan kon dit wel eens een hele...
  12. B

[PC] Assetto Corsa

Toch mooi dat ze die Maserati met het GTR2 logo hebben uitgevoerd :wub:
  13. B

[Multi] GTR 3

Bron / meer informatie: http://www.racedepartment.com/threads/gtr-3-by-simbin-coming-in-2018.131230/ Ik ben heel benieuwd! Geen die-hard simulatie meer, maar om eerlijk te zijn denk ik dat dat marktsegment met Asseto Corsa en iRacing momenteel ook wel aardig voorzien is. Zo te horen gaan ze...
  14. B

[PC] Assetto Corsa

Dat de deal met AC niet exclusief is en je binnenkort ook Porsches in pCars (en waarschijnlijk dan ook wel iRacing en RaceRoom) kunt verwachten denk ik ;)
  15. B

[PC] Assetto Corsa

Ik weet dat Porsche zich in het verleden nogal lelijk gebrand heeft aan exclusieve licenties voor platforms, en dat ze daarvan geleerd hebben. Die licensie zal denk ik niet exclusief zijn, dan was dat wel groter uitgemeten. Daarnaast spreek ik een beetje Marketings, en deze zin is wel heel mooi...
  16. B

[PC] rFactor 2

Supercool!
  17. B

[PC] Euro Truck Simulator 2 / American Truck Simulator

Euro Truck Simulator 2 is een trucksimulator van het Tsjechische bedrijf SCS Software. Deze developer kan je kennen van de 18 Wheels of Steel series, of een van de andere trucksimulators die ze hebben ontwikkeld. Het doel van het spel is simpel; je brengt goederen van A naar B, waarmee je geld...
  18. B

[PC] Assetto Corsa

Binnenkort een air-race? :thumbup: https://www.youtube.com/watch?v=9OPeZDlRZ9g
  19. B

[PC] Assetto Corsa

Heel nice inderdaad :thumbup1: