Search results

1. speed9

[F1]GP van Tuscane - Ferrari 1000 (2020)

Ik vind het belachelijk dat je het in de schoenen schuift van de Marshalls.
  2. speed9

[F1]GP van Tuscane - Ferrari 1000 (2020)

En ik maar denken dat de eerste "Moderne" Ferrari's donkerblauw en ook geel waren :sick: Feit is dat de tv-kleuren tegenwoordig zo goed als 1 op 1 zijn waardoor de livery nog lelijker wordt dan de oudste mensen hier zich kunnen herinneren, maar ze hadden van mij part ook de oude Shell logo's...
  3. speed9

Formule 1 nieuws en discussie thread [Deel 17]

Nog erger Rosberg had zoveel kansen om overal te rijden en zelfs als teambaas actief te zijn en hij stapt met zijn miljoenenbonus gewoon op.
  4. speed9

[F1]Grand Prix van Italië 2020

Er zijn nog steeds mensen die wedden dat Williams een race wint.
  5. speed9

Eigenlijk verandert alleen de pieken van de motor zelf, maar niet de ERS (overtake / Harvest) modus en de gehele reactie per bandencompound en weersituatie (zijn ook allemaal modi) De motoren mogen volgens mij nog steeds 15.000 rpm draaien, maar meeste teams limiteren dat tot 12.500 en lager...
  6. speed9

In de F1 wel en een "familiebedrijf" kan ook vanuit 1 persoon zijn Ferrari kwam door Enzo Ferrari, McLaren kwam door Bruce Mclaren Williams kwam door Frank Williams Sauber kwam door Peter Sauber Haas kwam door Gene Haas Jordan kwam door Eddie Jordan Stewart kwam door Jackie & Paul Stewart...
  7. speed9

Telt alleen als het Stroll F1 gaat heten, Sauber tel ik ook niet mee, alhoewel Peter Sauber nog steeds betrokken is.
  8. speed9

https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/380697/wat-red-bull-racing-verwacht-van-verbod-op-party-modes/
  9. speed9

Het is behoorlijk vervelend zoeken op google dus de bron krijg je te goed, maar door de komst van de Turkse GP kwam het totale GP's op 17 en daarmee krijgen alle teams extra 1 extra motor en onderdelen in de pool.
  10. speed9

FIA is daar in tegen ook nog steeds niet duidelijk in, wanneer je wel / niet je motor mag terugschroeven. De fans willen gewoon dat ze door racen tot de fik erin gaat of dat zij om de problemen heen rijden i.p.v. dat oneindig spelen om te saven. Dit hele seizoen is al een eitje voor de...
  11. speed9

Reden waarom Mercedes nog steeds vooraan blijft staan is omdat zij met minder benzineverbruik nog steeds meer vermogen heeft (Efficientie per kilo fuel is hoger, dan andere motoren), dus als zij op maximale vermogen +50 pk meer hebben, zullen ze nu waarschijnlijk 5/10pk meer hebben, maar wel 5%...
  12. speed9

Haas is nu de laatste "Familie" team in de F1.
  13. speed9

Ik snap je punt, maar Post-race penalties zouden dan ook moeten verdwijnen, feit blijft wel dat Ferrari met een illegale motor een hoop dure punten heeft afgesnoept van Mercedes, RedBull, Renault en andere terwijl Renault voor een Illegale software wel uit een race werd geschrapt. Blijkbaar...
  14. speed9

Alleen Singapore , daar stond Verstappen P3 achter 2 Ferrari's. Verder: In Bahrain zou Verstappen P3 hebben gehaald. In China zou Verstappen P3 hebben gehaald (en Gasly P4). In Azerbaijan zou Verstappen P3 hebben gehaald. In Monaco zou Verstappen P3 hebben gehaald. In Canada zou Verstappen P3...
  15. speed9

[F1] Grand Prix van België 2020

Max heeft 1 race gemist, dat is het punt juist. 1 Lewis staat gelijk aan: 2 Redbulls = 158 pnt = +1 punt verschil. 1 Lewis staat gelijk aan: 1 Ferrari (Leclerc, 45 pnt), 1 Mclaren (Norris, 45 pnt), 1 Racingpoint (Stroll, 42 pnt), 1 Renault (Ocon 26 pnt) = 158 pnt = +1 punt verschil. 1 Lewis...
  16. speed9

[F1] Grand Prix van België 2020

Max die in de laatste lap erg van zijn gas af ging om te cruisen. Max is toch niet naar soft gegaan in zijn laatste 10 laps?
  17. speed9

American racing [IRL/NASCAR/etc.] | Deel 3

Tankslapper!
  18. speed9

[COMMUNITY TALK 2020]

Meer platform (Front end) dan hosten van races (Back end)? Ik gaf overigens vooral aan dat de meeste competities net dat extra stapje mist met betrekking tot media coverage, leaderboards (op website), betere incident / klachten afhandeling e.d. Hoop community's doen het goed hoor, niks...
  19. speed9

Wat is een qualify mode dan? Mijn inziens is het Maximale power uit het ERS, Maximale Fuel (105kg/h), Max turbo / altijd max-toeren, Agressievere shifting (gearbox) Lossere Diff in de bochten Betere ontstekingstiming Betere injectietiming. Hogere injectiedruk??? >Meer olieverbruik??? -> wat...
  20. speed9

Overige Evenementen [Deel 8]

Of aan de binnenkant van bocht 2 een softwall zetten, zodat je nooit t-boned via de kras iemand kan flanken. Of juist tussen T1 en T2 een nieuwe bocht zetten, zodat als je na T1 valt je motor niet met +300 de T2 inschuift.