Search results

1. B

Vraagje over Senna

Misschien een domme vraag... Waarom reed Senna in 1993 met het nummer 8 Rond en niet met 7?
  2. B

De GP van Australia 2011

snel snel Zo, nu is er ten minste een topicje. Er wordt regen verwacht, maar niet tijdens de race.
  3. B

F1 Shop Rotterdam?

Deze week ga ik voor enkele dagen in de buurt van Rotterdam vertoeven. Weet iemand of er interessante winkels zijn waar je F1 gerelateerde zaken kunt vinden?
  4. B

De Grand Prix van Monaco 2010

Monaco, de laatste belangrijke plaats in de F1 waar Schumacher niet het absolute record heeft... Rondes 78 Circuit lengte 3.340 km Race lengte 260.520 km Aantal overwinningen: 6 Ayrton Senna 5 Graham Hill, Michael Schumacher 4 Alain Prost 3 Jackie Stewart, Stirling Moss 2...
  5. B

De Grand Prix van Maleisie 2010

3de keer goede keer? Kan de snelle Duister (die titel gaat nu naar Vettel) eindelijk een GP winnen dit jaar? Want eerlijk is eerlijk, bij de vorige twee GP's waren Vettel en zijn Red Bull de snelsten op de baan. De Grote Prijs van Maleisië is een wedstrijd die vanaf het seizoen 1999 gehouden...
  6. B

De Grand Prix van Bahrein 2010

Genoeg geleuterd en gediscussieerd, we raken er toch niet uit. Tijd dat de feiten voor zich gaan spreken, en dit kan alleen maar door eindelijk te gaan racen. 14 maart is het zover, over goed twee weken gaat voor de 7de keer de Grand Prix van Bahrein van start. Voor de tweede keer is Bahrein...
  7. B

F1 winkels in London

Ik ga volgend weekend naar Londen en hoop wat coole dingen te kunnen kopen. Na wat surfwerk voor F1 memorabilia en aanverwanten winkels heb ik eigenlijk niets gevonden, iemand een goed adres? Deze zag er super uit, maar ik vrees dat hij al gesloten is...
  8. B

De Grand Prix van Italië 2009

Eeen beetje vroeg, maar we zijn lui geweest tijdens de vakantie en er valt massa's materiaal om over te speculeren voor de GP van Italië. Maar eerst wat info: Laps 53 Circuit length 5.793 km (3.600 mi) Race length 306.720 km (190.596 mi) Vorig jaar zagen we voor het eerst een tweede...
  9. B

De Grand Prix van Hongarije 2009

De spanning is terug in 2009, toch op bepaalde manier. De dominantie van Brawn GP is verdwenen en de Red Bull's zijn aan het inhalen door op hun beurt te domineren. Webber is terug 100%, de Brawn's zijn blijkbaar het voordeel van hun vroege testen kwijt en Adrian Newey blijkt weer toe te slaan...
  10. B

F1 Quiz vraagjes

Gewoon voor de Fun. De enige regels zijn: je mag niet googelen en je moet de antwoorden zelf weten (of denken te weten :p ). Nog een regeltje, vragen in blauw, antwoorden in rood, maakt het wat duidelijk. here we go 1) Wie was de laatste piloot die met gegroefde banden won? 2) Welke piloot...
  11. B

De GP van Turkije

Oftewel de GP van Felipe Massa... Lukt het hem een 4de keer op rij... Is het weer Button die wint... Interesseert het nog iemand ??? Dit is het plan, Laps 58 Circuit length 5.338 km (3.317 mi) Race length 309.396 km (192.250 en dit zijn de gegevens. Op één of andere manier wisten we...
  12. B

De Grand Prix van China 2009

Door al het diffuser gedoe zouden we nog bijna vergeten dat er een Grand Prix is dit weekend. Laps : 56 Circuit length : 5.451 km Race length : 305.066 km De weersvoorspellingen vrijdag 04:00-05:30 1e vrije training 08:00-09:30 2e vrije training zaterdag 05:00-06:00 3e...
  13. B

FIA's crazy decisions 2009

In deze lijst staan alle sancties van de FIA heeft toegekend tijdens het seizoen 2009, of ze terecht zijn of niet, dat doet er niet toe, maar daar valt uiteraard genoeg over te discussiëren. De bedoeling is om een zo volledig mogelijke lijst te hebben van de fouten die er gemaakt zijn en hoe...
  14. B

Pech or no Pech - Thats the question

Deze discussie is ontstaan in de Algemene F1 Thread. Om hem niet teveel te laten domineren hebben we hem even in zijn eigen thread gezet. Coulthard is vooral eeuwige pechvogel. Hij deed niet echt onder voor Mika, behalve op het vlak van kwalificaties dan. Maar wat ik eigenlijk bedoelde met...
  15. B

De Grand Prix van Australië 2009

Nu alle teams bekend zijn en na een zeer lange winterstop kunnen we er eindelijk aan beginnen. Ik weet het, een beetje vroeg, maar het seizoen 2009 begint extra laat, 29 Maart. De laatste jaren waren begon het seizoen telkens enkele weken vroeger. De teams zullen alle extra tijd kunnen...
  16. B

F1 Links

Zoals waarschijnlijk enkele anderen heb ik deze week die AVG bug aan mijn rekker gehad. Gevolg, Windows naar de knoppen en een deel van mijn gegevens kwijt. Daar zaten nogal wat F1 foto's tussen die ik over de jaren op het net had verzameld. Nu is mijn vraag, aangezien ik mijn favorieten kwijt...
  17. B

Wie was de grootste tegenvaller van dit jaar

De genomineerden zijn: in alfabetische volgorde: David Coulthard: Wat hij in de kwalificaties tekort komt maakte hij normaalgezien altijd goed tijdens de race, alleen wilde dat dit jaar niet echt lukken. Had één uitschiere in Canada, maar was voor het eerst niet degene die Red Bull vooruit...
  18. B

De Grand Prix van Brazilië

Een hele hoop vragen en verwachtingen voor dit weekend. Normaal gezien moeten Hamilton en MCLaren het kunnen afmaken, maar dat dachten we vorig jaar ook en toen verknoeiden ze het beiden. Hamilton maakte twee cruciale fouten, McLaren paste vervolgens een vreemde pitstop strategie toe. Raikonen...