Search results

1. K

Dr.nl - flashback momenten.

Mods, indien niet gewenst, verwijder gerust. Het idee voor dit topic zit al een tijdje in mijn hoofd. Hoewel ikzelf persoonlijk nog weinig op Dr.nl te vinden ben, denk ik nog vaak terug aan al die mooie momenten dat we hier met zn allen beleefd hebben. Daarom besloot ik dit topic aan te maken...
  2. K

Talladega Race

Even polsen naar animo voor een funrace op Talladega met de Impala of Silverado. Wagenkeuze zal afhangen van het animo. Talladega doen we omdat die wel makkelijker is dan Daytona. Ik laat ook 2 datums staan om te kijken welke beter is. Datum: Dinsdag 17 Januari na de Iroc (start rond 21u30) of...
  3. K

[Uitstap] Bezoek Nordschleife

Ergens in oktober plan ik nog eens een uitstapje naar de Nordschleife te maken. Nu weet ik dat er hier zowieso een aantal mensen ook intresse in hebben, dus waarom niet even proberen er een uistapje met meerdere mensen van te maken. Het is absoluut de bedoeling het rustig te houden, niet om zo...
  4. K

iRacing | Hosted Session

Nu zoveel mensen van Digitalracing.nl begonnen zijn met iRacing, leek het me een ideaal moment om eens een avondje een Hosted Session te doen :) Daarvoor moet eerst nog wat besproken worden zoals welke banen en wagens. De sessie zou doorgaan op zondagavond 29/08/10 Het idee is om zowel een...
  5. K

[MULTI] Mass Effect 1/2/3

[game] Developer: BioWare Publisher: Electronic Arts Platform(s): PC, Xbox 360 Release: January 28, 2010 Genre(s): Action RPG
  6. K

Wie gaat naar welke race?

Heren, In navolging van de ouwe thread op het gamer.nl forum open ik hierbij een nieuwe thread over het raceseizoen 2009. Wat is de bedoeling? Simpel, gewoon aangeven welke races je gaat bezoeken, en zoals in het verleden al meermaals gebleken is, kan daar soms een spontane mini-meeting uit...