Search results

1. Joost van den Heuvel

Formule 1 nieuws en discussie thread [Deel 17]

Ik ben benieuwd of die herhalende races letterlijk carbon copies worden of dat er toch nog (grote) verschillen gaan zijn. Verwacht het niet, maar zou wel zo fijn zijn. Anders is het een beetje een waste of time.
  2. Joost van den Heuvel

[PC] Assetto Corsa Competizione

Als mijn pc het trok had ik hem al 10 keer gekocht denk ik. Lijkt me een fantastisch spel. Het is niet 100% perfect, maar dat is geen enkele game.
  3. Joost van den Heuvel

Overige Evenementen [Deel 8]

Oeps. Wel goed dat ze valsspelen niet tolereren (of zoals Chrome wil: vlasspelen).
  4. Joost van den Heuvel

Dat is i.i.g. beter dan dat het team helemaal gaat verdwijnen.
  5. Joost van den Heuvel

Nog genoeg te speculeren. Waar gaat Vettel naartoe of kapt ie er mee? Wie neemt stoeltje van Ricciardo in? Of hebben ze de Hulk teruggehaald? :P
  6. Joost van den Heuvel

Silly Season is al begonnen voor er een race gereden is, lol.
  7. Joost van den Heuvel

Goeie zet van Sainz ook. Wellicht niet voor het bedrag dat hij in goede tijden gewild zou hebben, maar bij Ferrari is ie zeker van een zitje en Ferrari doet altijd mee voor de knaken. Van McLaren is het nog maar de vraag of het team volgend jaar nog bestaat.
  8. Joost van den Heuvel

Als ik het goed begreep hadden ze Vettel een stuk minder geld geboden dan dat ie nu verdient. Wellicht speelde dat ook een rol.
  9. Joost van den Heuvel

Bijna altijd een van de saaiste races van het jaar. En toch blijf ik er speciaal voor thuis. :) Max vorig jaar met die do or die in de laatste ronde. :D
  10. Joost van den Heuvel

[F1] Grand Prix van Australië 2020

Ja, leek me ook nepnieuws.
  11. Joost van den Heuvel

Ik las ergens dat het bij de stemming van de teams 5 tegen 5 was.
  12. Joost van den Heuvel

Ik kijk liever naar Jaroslav Honzik in een online ACC race dan naar een herhaling van een F1 race die ik al gezien heb. :) Of bedoel je niet dat F1 TV gratis is als je Ziggo Sport Totaal hebt?
  13. Joost van den Heuvel

Ik wacht nog maar even met mijn Ziggo Sport Totaal abonnement weer aanzetten, dan. :unsure:
  14. Joost van den Heuvel

Dikke kans dat je zo de hele eerste helft van het kampioenschap geen (officiele) race hebt.
  15. Joost van den Heuvel

Ze zijn er toch al. Waarschijnlijk wel een race houden, maar voor spek en bonen (punten tellen niet mee voor kampioenschap). Bovendien telt de motor dan niet mee voor het kampioenschap, anders zou het oneerlijk zijn voor degenen die wel meedoen.
  16. Joost van den Heuvel

[F1] Grand Prix van Abu Dhabi 2019

Gewoon in het Engels doen dan. Hoef je niet eens iets aan te passen.
  17. Joost van den Heuvel

Hm, komt er geen muur bij de Hugenholtz? Moet er niet aan denken dat een wagen daar rechtdoor spint en beneden op het rechte stuk belandt of zo.
  18. Joost van den Heuvel

Hoe kunnen ze in hemelsnaam zoiets goedkeuren.
  19. Joost van den Heuvel

Misschien ook extra motivatie voor Honda, want om nou heel veel geld in verdere ontwikkeling te stoppen als je niet eens zeker bent dat een echte top coureur in 2021 in de auto zit, is minder goed te verkopen dan als je zeker bent dat Max in de Red Bull blijft.
  20. Joost van den Heuvel

Niet meer dan logisch dat Ferrari Leclerc langer heeft vastgelegd, en daar zit hij ook goed. Nu alweer zin in de gevechten tussen Hamilton, Verstappen en Leclerc volgend jaar! :D