Recent content by Steve Claeys

1. S

Zolder Fun Festival

2. S

Zolder Fun Festival

Effe mijn persbericht hier delen ivm de laatst gereden wedstrijd in de VW Fun Cup te Zolder Seizoenafsluiter te Zolder Zondag 28 oktober werd de laatste wedstrijd van het VW Fun Cup 2018 kampioenschap verreden op het Limburgse asfalt en dat werd voor het West-Vlaamse DDS Racing een helse...
  3. S

Ginetta G50 GT4 at Spa-Francorchamps

Paar weken geleden werd op FB een wedstrijd uitgeschreven door FunQ waar je dus als prijs gratis kon rijden met een Ginetta GT4. Uiteindelijk ben ik als winnaar uit de bus gekomen en na een passagiersrit en een korte eerste kennismaking in de G55 heb ik 30 minuten de G50 kunnen uit proberen...
  4. S

Franco Fun Festival

Twee weekends geleden was Circuit Spa-Francorchamps het strijdtoneel voor de seizoensopener van het Volkswagen Fun Cup Kampioenschap. Samen met mijn neef Bjorn Marit was ik voorzien om de sporen te geven aan de #224 VW Fun Cup Evo2 vanuit de renstal van EJ Automotive maar vrijdag voormiddag kwam...
  5. S

Zandvoort 200

Zondag 28 mei beslecht ik de 3rde wedstrijd van het 2017 BGDC kampioenschap te Zandvoort. Deze keer rij ik op een BMW 120D cup van Heli Racing. Hun BMW Motorsport 120D wordt ook ingezet en gaat resoluut voor de overwinning. Persartikel...
  6. S

Funcup Trophée des Fagnes te Spa-Francorchamps

Vorig weekend had ik een wedstrijd op het prachtige ardense circuit, namelijk Spa-Francorchamps. Aangezien ik geen volledig seizoen gepland heb dit jaar, wou ik wel eens een Funcup wedstrijd meepikken bij een bevriende piloot die net een 2-zitter funcup aangekocht heeft. Alle piloten, incluis...
  7. S

24 Uren van Zolder 2016

Nadat ik als simracer mijn droom om in de autosport als rijder terecht te komen heb kunnen waarmaken zijn er nog een paar dingen die op mijn "racing bucket list staan". Eén van die dromen is om aan de 24 Uren van Zolder te kunnen deelnemen. Zo een uithoudingswedstrijd is net iets anders dan een...
  8. S

Bgdc 2016

Ik doe dit jaar weer mee met onze getrouwe BMW E30 325 in het BGDC kampioenschap in België. Is een kampioenschap die een internationale race licentie vereist omdat we op 7 meetings 3 keer naar het buiteland trekken. De kalender is als volgt. Voor dit seizoen hebben we een nieuwe wagen...
  9. S

Bgdc 2015

Ik doe wederom mee aan het belgische BGDC kampioenschap, een series voor amateur rijders, al gaat het daarom niet minder hard hoor. Zoals verleden jaar, rij ik in een BMW E30 325, met standaard motor en semi slick banden en dit tussen de Clio's, BMW M3's, BMW Clubsport Trophy's en talloze andere...
  10. S

2 hour kart race to support the skylimit driftgirls who go racing!

Is er iemand die ons in dit wil vervoegen? We hebben al een team van 3 man maar zoeken nog een 4rde als het kan. Of misschien een DR.nl teampje erbij? 2 HOUR KART RACE TO SUPPORT THE SKYLIMIT DRIFTGIRLS WHO GO RACING! donderdag 2 augustus 2012 18:00 2 uurs race op grote piste in Genk met...