Recent content by NielHekkens

1. NielHekkens

[COMMUNITY TALK 2020]

Nu moet Roy zijn console opnieuw wrappen. :P Frisse kleuren! Ik ben benieuwd naar de ingeslagen koers.
  2. NielHekkens

iRacing Algemene Thread | Deel 3

Beetje raar argument, vind ik. Maar we hoeven het ook niet eens te zijn. Wat betreft de productie. Le Mans was de beste productie tot nu toe. Maar dat heeft verder niets te maken met de sim, meer met hoeveel geld iemand bereid is om er tegen aan te gooien. NASCAR en Indycar hebben heel snel...
  3. NielHekkens

:D Nou, eigenlijk was dat mijn enige moment van de race. Na dat moment reed ik in niemandsland. 😅
  4. NielHekkens

Heeft Daniël Abt dan imagoschade veroorzaakt voor rFactor 2? Maar ik weet nog steeds niet waarom ze er zo vreselijk mis zaten met hun broadcasts. 🤔
  5. NielHekkens

Ik ben wel benieuwd waarom ze erg naast de pot (ik neem aan) pisten met Indycar en NASCAR. Volgens mij ben je dan niet goed geïnformeerd hoe die twee series werkten. :) Er is ook nog iets als verschil in voorbereidingstijd.
  6. NielHekkens

Overige Evenementen [Deel 8]

Ik vind het ook een domme actie, maar Abt werd al bestraft door de organisatie: DQ en €10.000 doneren aan een goed doel. Als pro's elkaar van de baan rijden, moeten de race licenties dan ook worden afgepakt? Het is wel zonde dat het internet mensen zo kapot kan maken. Ik denk niet dat Audi Abt...
  7. NielHekkens

Formule 1 nieuws en discussie thread [Deel 17]

WEC en NASCAR:
  8. NielHekkens

🙋🏻‍♂️
  9. NielHekkens

Road to 4k irating (eerst 3k uiteraard)

Wanneer wil je de 4k iRating halen?
  10. NielHekkens

11. NielHekkens

12. NielHekkens

NEO Endurance Series topic

De NES stopt er mee! Geen zorgen, NEO gaat wel door en wel met een nieuwe partner: CREVENTIC (van de 24H SERIES). Volledige persbericht: https://www.neo-endurance.com/neo-and-creventic-partner-for-an-historic-24h-series-esports-championship/
  13. NielHekkens

14. NielHekkens

[COMMUNITY TALK 2019]

Persoonlijk vind ik het lastig om feedback te geven wanneer ik niets kan zien. Je kan zo veel zeggen op basis van wat je beschrijft of laat zien door middel van een mock-up/screenshot. Is het een idee om iteratief de website te releasen? Dan kan men de website bekijken en dan ook gemakkelijker...
  15. NielHekkens

iRacing is vorige week gestart met hun eigen podcast. Deze is nu ook beschikbaar op: iTunes/Apple Podcasts Spotify