Recent content by Markie

1. Markie

[F1]Grand Prix van Saudi-Arabië (2021)

FP2 Merc net iets sneller, maar alle team hebben problemen om de rode band op de juiste werkende temperatuur te krijgen. Nu was Merc hey snelst op de mediums en Max maar halve tiende sneller op de rode dan zijn medium run, na een paar pogingen. Long run maar paar laps, mede door rode vlag...
  2. Markie

Formule 1 nieuws en discussie thread [Deel 17]

Mol is voor mij dubbel 1) Zijn commentaar als er actie op de baan is, is top, hij snapt goed hoe het zit en emoties ok (misschien beetje over de top met Max :whistle:) 2) De rest ga ik niet missen, kan het gewoon niet volgen in zijn eentje en snap niet waarom Ziggo er nooit iemand naast heeft...
  3. Markie

FP1 Max mega op de harde band op nieuwe baan, alleen maar paars, paars, paars iedere snelle ronde, terwijl de rest op zachtere compounds reed, indrukwekkend. Daarna naar de rode band en dat ging een stuk minder (maar 2 tiende laatste rondje sneller dan op de harde) en het leek wel of er iets...
  4. Markie

Nog 2 en benieuwd wat dit wordt. Bijna 80% volgas en weinig trage tractie gedeeltes, dus schreeuwt Mercedes en misschien wordt McLaren wel weer de derde die er mee wegrent (zoals Monza?). Je kunt je in elk geval geen foutje veroorloven met die snelheden en de muren zo dicht bij, dus een paar...
  5. Markie

Schedule: FORMULA 1 STC SAUDI ARABIAN GRAND PRIX 2021 track: Lap Record: new track tires: selections
  6. Markie

Formule 1 nieuws en discussie thread [Deel 17]

Iemand die er voor mij altijd bij was van het moment dat ik de sport ging volgen. Verantwoordelijk voor sommige van de meest Iconische wagens in de sport en een man met een enorme liefde en passie voor de sport, de zwarte Zaterdag in Imola maar ook een totaal van 16 WK titels.
  7. Markie

[F1] Grand Prix van Qatar (2021)

Denk ook dat het McLaren niet echt de resultaten pakte waar ze daarvoor wel in posities waren met was pech hier en daar (Sochi, Mexico start, Lando in Brazilie en nu weer Qatar). DannyRic is inderdaad echt de teleurstelling van het seizoen, heeft een winter en restart nodig
  8. Markie

Coureurs Teams
  9. Markie

uitslag Ocon & Lance p5/6, helemaal gemist met die laatste VSC (y)
  10. Markie

Klopt niet verwacht (y) Weet dat Tarzan heilig is op Zandvoort, maar als ze daar een iets andere T1 neer leggen zou dat zeker helpen
  11. Markie

Maakt ook niet uit wat er gebeurd, toch weer een 1 -2 en denk niet dat het op een punt beslist wordt, tenzij een crash en 2x dnf. Top voor Fernando, agressief bij de start en dan top race. Drama race voor AT en McLaren Nu benieuwd of Pirelli fout zat (banden druk) of dat ze open werden...
  12. Markie

Lewis pls Maar rbr die alle mogelijkheden weghaald en vsc is Fernando podium
  13. Markie

ze rijden wel lomp over iedere curb en die buitenkant is best scherp Aan de andere kant, 2x Williams bijna zelfde ronde, dus mischien te lage druk
  14. Markie

Curbs of Pirelli? Je wil ieg niet op een 1 stop staan nu, gok ik zo
  15. Markie

Lekker Sergio nu kijken naar snelheid