Recent content by Jarninho

1. Jarninho

Racesim hardware thread [Deel 4] | Stuurtjes en pedalen

Yep. Werkt allemaal nog prima
  2. Jarninho

iRacing Algemene Thread | Deel 3

ROY ROY ROY LET JE OP !!!!1!11!!!
  3. Jarninho

iRacing Algemene Thread | Deel 3

Check
  4. Jarninho

Formule 1 nieuws en discussie thread [Deel 17]

Frankrijk of GB is ook qua logistiek en voorbereiding een heel stuk makkelijker, dus dat kan nog redelijk laat besloten worden lijkt me.
  5. Jarninho

We gaan het zien... Maar het zou me zeer verbazen. Ik begon het na lang scepsisme eindelijk een beetje leuk te vinden... grmbl.
  6. Jarninho

Road to 4k irating (eerst 3k uiteraard)

Ik twijfel zelf nog over de Cayman. De 911 vind ik zo gaaf omdat er geen abs en tc inzit. Overigens is dit een leuke overlay waarmee je tijdens de race al kunt zien of je iRating wint of verliest. https://members.iracing.com/jforum/posts/list/3681856.page
  7. Jarninho

Bijna 30 erbij dit weekend zie ik :)
  8. Jarninho

Er zit rood in. Rood is snel. Merc heeft nu ook een beetje rood omdat ze doorhebben dat Ferrari en Red Bull te dichtbij komen.
  9. Jarninho

Zoek een serie met de juiste racelengte en de juiste auto voor jou. En liefst een waarbij je veel video's op youtube kunt vinden van snelle rijders. En waarbij je goeie setups beschikbaar hebt zodat je daar weinig tijd aan hoeft te besteden. Via de site van VRS kun je ook vaak een snelle ronde...
  10. Jarninho

Kan er even niet opkomen, maar er reed volgens mij een auto mee die er behoorlijk op leek. Was zelfs redelijk succesvol als ik ‘t me goed herinner. Ik kom er nog wel op.
  11. Jarninho

[COMMUNITY TALK 2019]

Degenen die nog graag racen, doen dat al elders. Met iRacing is er een platform waar je op elk gewenst moment online kunt racen en waar vele leagues zijn. Werkt voor mij prima.
  12. Jarninho

Doet me ergens aan denken...
  13. Jarninho

Da's een ground effect car aan de buitenkant. Die was in qually al bijna een seconde sneller dan de McLaren, maar had een slechte start. Verdedigen voor de Tarzan is eenvoudig: Gewoon aan de binnenkant blijven zitten. No way dat je daar door een ongeveer even snelle auto buitenom wordt ingehaald.
  14. Jarninho

[F1] Grand Prix van Abu Dhabi 2019

:oops:
  15. Jarninho

[F1] Grand Prix van Abu Dhabi 2019

Wel blij met Abu Dhabi als laatste gp; Ik zou het nl een stuk meer missen als we met Interlagos de winter in zouden gaan.