Recent content by Bart Hendrikx

1. B

Racesim hardware thread [Deel 4] | Stuurtjes en pedalen

Ben er 99% zeker van dat het Discovery bord kapot is, een nieuwe is onderweg. 🤞
  2. B

Formule 1 nieuws en discussie thread [Deel 17]

De laatste keer dat Frank zijn aandelen deelde met een Canadees was geen beste deal voor Frank
  3. B

Racesim hardware thread [Deel 4] | Stuurtjes en pedalen

Is er hier nog iemand met een ouder DD OSW stuur met MMos? Die van mij heeft kuren en ik ben een beetje door de ideeen heen
  4. B

Zullen we gewoon Pastor bellen?
  5. B

Ik denk dat Carlos sr. zijn zoon niet zomaar 2e viool laat spelen.... Dat wordt weer herrie in de tent
  6. B

Ik loop niet zo warm voor Danny Ric. Dan liever een getergde Vettel in de Mclaren.
  7. B

Sainz -> Ferrari its done! https://nl.motorsport.com/f1/news/ferrari-knoop-doorgehakt-carlossainz-opvolger-sebastian-vettel/4791659/
  8. B

Ze hebben al een contract met Max. Leclerc gaat naar Renault. Hulkenberg naar Mercedes en Vettel en Hamilton gaan samen een strandtent beginnen in Zandvoort omdat daar het epicentrum van de formule 1 is. Maar er zijn natuurlijk ook andere scenario's mogelijk natuurlijk.
  9. B

Welke games spelen we nog meer? [Deel 3]

F1 2020 wordt een classic, het spel van het seizoen dat niet verreden werd.
  10. B

FIA = ferrari international assistance.....
  11. B

[COMMUNITY TALK 2019]

(y)
  12. B

[COMMUNITY TALK 2019]

@Tjello Daar heb je wel gelijk in vrees ik.
  13. B

[COMMUNITY TALK 2019]

Ja, maar hoe krijg je de zaak weer aan het draaien. Gaan we weer racen? Welk platform maak je het laagdrempelig enz..., Welke richting gaat het op?
  14. B

Verstandig van Ferrari, denk wel dat zo de droom van Hamilton (als die er is) uit elkaar spat. Dat risico gaan ze never nooit niet nemen.
  15. B

[F1] Grand Prix van Mexico 2019

P4 of 5.... Alles meer dan dat is mooi meegenomen. Of weer een botsingen in de eerste ronde. Dat zijn de twee smaken die er op dit moment zijn. Vervelend voor al dat volk in de Ziggo maar die kijken over een paar jaar toch weer allemaal voetbal😀