![]() |
|
|||||||
| DR.nl Voorpagina | Kalender | Registreer | Ledenlijst | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
#1 | |
|
Admin | DRTCC
Naam: Niels Tieman
|
![]() ![]() Wat is de bedoeling? Je kunt hier een foto plaatsen van een willekeurig autosport moment. Verzin daarbij een grappige, gevatte of scherpzinnige opmerking of bijschrift. Zet deze onder de foto en hoop dat je leuke reacties krijgt. ![]() Citaat:
![]() Wat zijn de regels? -Afbeeldingen mogen geen onsmakelijke, ranzige of provocerende afbeeldingen zijn. -Afbeeldingen moeten autosport gerelateerd zijn. -Bijschriften mogen niet racistisch, sterk beledigend zijn of getuigen van slechte smaak of een slecht gevoel voor humor. -Een reactie als 'Hahaha' op een bijschrift wordt hier niet gezien als spam eerder als een bevestiging dat het bijschrift geslaagd was. -Be funny and be original! ![]() Vorige delen: De bedenk-een-bijschrift thread [Deel 2] De bedenk-een-bijschrift thread [Deel 1] (Helaas verloren gegaan op het oude Gamer forum) Have fun! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Naam: went mijn nieuwe avatar al?
|
Digitalracing.nl is online!!!!!!!!!!!!!
![]() Ik vond het bij gamer.nl leuker ![]() ![]() |
|
|
|
|
#3 |
|
Admin
Naam: Bram Knot
|
Whaha, de nieuwe thread is op klassieke wijze ontmaagd
![]() |
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
"Kijk nou ff jongens, de echo van m'n kindje zag er zo uit"
![]() |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
Naam: Fabian de Jong
|
"Kijk zo doe je de oefening opdrukken"
![]() |
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
Naam: Richard de Heus
|
![]() "I kissed a girl and I liked it.....!" ![]() ![]() FM: "Michael, deze dvd kennen we nou wel..." MS: "....en kijk, hier ga ik weer als eerste over de streep! Ik was goed hè, hey? Hahaha!" |
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
Naam: Rick
|
![]() Mclaren coureur 1 : kijk ik pakeer hem zo goed dat die nu op Pole staat Mclaren Coureur 2 : ojee er komt een meenigte aan ik zet me auto wel op de 2de pakeer plek maar haal je sleutel er uit anders pikken zij onze plekkie in Laatst gewijzigd door speed9; 4 oktober 2008 om 22:31. Reden: een woord te veel |
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
![]() Beide drukkend op sleutel: *beep beep* |
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
![]() orgineel en leuk
|
|
#10 |
|
Senior Member
Naam: Jeroen Ursem
|
![]() Beide zuchtend: "dus geen lemans start"
伊莫拉 Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5) Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com Chevrolet Corvette GT2 on Zolder (ZAC6) Drove the 3rd placed Rush Racing Team Alfa Romeo 156 on Monza (DRTCC, Race 2) Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo 156 on Monza (DRTCC4, Race 2) 3 Times consecutive Team Championship winner for UCP (ZAC2, ZAC3, ZAC4) Drove 3667 laps in 146 races in DR.nl leagues |
|
|
|
|
#11 |
|
Admin | ZAC6 | DRES2
|
Jeroen
![]()
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
![]() "Because i'm worth it"
SRAcademy Speed Secret #2
The slower you move, the faster the car moves |
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
Die blijft mooi gedaan
![]() |
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
Naam: Stefan van Renselaar
|
![]() "I have a dream"
“IF – that’s F1 spelt backwards.” DRTCC1 12 races 11 punten2005 & 2006 Formula 1 World Champion Fernando Alonso DRTCC2 12 races 12 punten DRTCC3 12 races 12 punten DRTCC4 12 races 14 punten ZAC6 10 races 11 punten http://batracer.com/-1FrontPage.htm?G5f Strijd mee in een van de negen Formule 1 carsets, race op Le Mans, Indianapolis en nog 14 andere carsets! |
|
|
|
|
#15 |
|
Admin | ZAC6 | DRES2
|
Grmbl.... ze blijven opduiken he.....
Jullie zijn gewoon jaloers Jullie strijden om de eer van 'eerste user-ban van het DRNL-forum ![]()
|
|
|
#16 |
|
Admin | DRTCC
Naam: Niels Tieman
|
Jeroen heeft toch een legendarisch plaatje in elkaar gezet een aantal jaren terug!
Hij blijft opduiken ![]() ![]() |
|
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
|
Be Quiet and Drive!
![]() |
|
|
|
|
#19 |
|
Senior Member
Naam: Jeroen Ursem
|
die spelen weer met de FIA onder 1 hoedje, dus toch profielbanden onder de wagens van 2009!
![]()
伊莫拉 Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5) Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com Chevrolet Corvette GT2 on Zolder (ZAC6) Drove the 3rd placed Rush Racing Team Alfa Romeo 156 on Monza (DRTCC, Race 2) Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo 156 on Monza (DRTCC4, Race 2) 3 Times consecutive Team Championship winner for UCP (ZAC2, ZAC3, ZAC4) Drove 3667 laps in 146 races in DR.nl leagues |
|
|
|
|
#20 |
|
Senior Member
|
FIA :'in de toekomt rijden we met Afval' Ferrari bouwt aan Proto type van de F-Afval-09
|
|
#21 |
|
Senior Member
Naam: Nick Pilmeyer
|
Ik mis Ross
![]() ![]() |
|
|
|
|
#22 |
|
Senior Member
|
Niemand juicht voor mij, ik moet mijn image veranderen
Zo nu zullen de fans voor mij in de rij staan ![]() go NICK ![]() |
|
|
|
|
#23 |
|
Senior Member
|
[/QUOTE]toeschouwer: ik voorspel : Vettel in een Ferrari of toch dat Schumacher terug komt
|
|
#24 |
|
Senior Member
|
Opnames van nieuwe serie ALO ALO begonnen
![]() Kimi: wedden dat Racingstefan weer een grap over homo's gaat maken (dl2) ![]() eeeeh, vriendelijke japanse fans, er zit een heel klein foutje in jullie spandoek ![]() maak je geen zorgen die diskwalificeren ze ook wel...... ![]() Dus Lewis, denk aan het kampioenschap, geen gekke dingen doen in de eerste bocht, lewis, LEWIS, LEWISSSSSSS ![]() Norbert Haug betrapt in nieuw spionageschandaal!!!! ![]() |
|
|
|
|
#25 |
|
Senior Member
Naam: Bram Van Der Stichelen
|
die van hamilton is schitterend
![]() |
|