Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 126 t/m 147 van 147

Discussie: DRES2 | Ronde 2: Road America

Senior Member GTE's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Van Der Stichelen Bekijk bericht
    Ja jullie tempo was echt trager dan normaal (no offence).
    none taken.

Onze snelste ronde was een 50.7, terwijl in de aanloop naar de race betrekkelijk makkelijk in de 49 werd gereden. Ik ben volgens mij niet onder de 51 geweest. Snap niet hoe dat kan. De balans in de auto was prima en hoewel ik altijd weer moet wennen aan de G25, mag dat toch ook geen excuus zijn.

Maar goed, op naar La Sarthe!
    Remember when GTO's had twelve cylinders, Mondials had four, and Testarossa was two words?"

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Een verslag van mijn kant.

Redelijk veel geoefend en offline kon ik 1:46 laag rijden.
    In de online practise veel gereden om wat in te komen met de race setup en vervolgens Danny laten rijden. Wat uit eindelijke resulteerde in een pole.

Danny nam de eerste 2 stints voor zijn rekening en hadden we +- 35 seconden voorsprong. Hierna heb ik het overgenomen, ik kon alleen absoluut geen tempo rijden door te weinig grip in de voorbanden en verloren we onze voorsprong hierdoor. Aan het einde van mijn stint besloten om over te stappen op soft - med en Danny weer 2 stints te laten rijden.
    Dit resulteerde aan de einde van zijn 2e stint aan een voorsprong van 70 seconden. Hierna heb ik het stopje weer overgenomen voor de laatste 2 stins en kon ik nu wel lekker tempo rijden aangezien ik nu wel lekker veel grip voor had en dus meer vertrouwen had.

Door deze strategie etc met 1 ronde voorsprong op RacingLeague Motorsport 2 gefinisht, er zat zeker weten meer in maar ach P1 is P1

Nu alleen nog even kijken wat ik met de volgende race ga doen aangezien ik die dag ook jarig ben, maar dat zie ik dan wel, ondertussen maar gewoon trainen
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Member
    Naam
    Eddy Gustina

Standaard

Mijn verslag.

Ik had Q gereden, 47.3 werdt het, maar kon sneller, alleen kreeg het niet voor elkaar. :sad:
    Steeds 1e sector 0.3 er onder maar kon het niet plakken.
    P4 aan de start, waar we wel blij mee waren.

De race was ik ook begonnen wat niet echt lekker ging.
    Kon meteen een plaatje pakken, maar kon hem niet houden.
    Met wat foutjes beetje tijd verloren aan P3.
    2e stint was Riley aan de beurt.
    Ging erg goed vondt ik en kon zo het gat naar P3 gestaagd houden.
    Toen ik weer achter het stuur, en ging een stuk beter.
    Kon steeds wat tijd terug pakken op P3, van iets van 20 sec naar 11 terug gebracht, maar door een foutje bijna alles kwijt.
    De 2 voor laatste stints dubbel gereden en kon zo achterstand van 1 lap naar 40 sec terug brengen en toen weer de pits in.
    Laatste stint Riley weer achter de stuur en zag er goed uit, zoiezo P4 met uitzicht naar P3, maar mocht niet zo zijn.
    De laatste linker omhoog voor de rechte stuk, verlies hij de auto en kon hem net niet houden en met een niet al te veel snelheid, knalt hij in de muur.
    Hele voorkant weg en daag P4.
    Heel erg jammer zeg, ging erg goed, maar mocht niet zo zijn.
    We hebben allebij goed gereden en balen dat het zo afgelopen moet zijn.

Op naar de volgende Race.
    Cheers
    Workz Racing.

Standaard

LAPCHARTS
    REPLAY EN LOGFILES

Alle uitslagen en de nieuwe tussenstand is op www.digitalracing.nl te vinden!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Van Der Stichelen Bekijk bericht
    Ja jullie tempo was echt trager dan normaal (no offence). Ik reed echt rustig rond en jullie kwam niet echt dichter. Tenzij jullie ook gewoon uitreden en me niet meer echt wouden bijhalen.
    Ik zat te trappen om weer 1:50-ers te rijden, zat ook op koers maar ik vond dat ik teveel risico moest nemen zo laat in de race, heb het toen bij 51-ers gehouden. Voor die 1:50.7xx van me in de eerste stint (onze snelste raceronde) moest ik echt stevig doortrappen, meer zat er niet in vandaag

Wij waren ook niet tevreden met ons tempo, zeker niet als je ziet dat Workz een pak sneller was. Alleen in de eerste sector konden we uitlopen op de Peugeots. Zal ook voor een deel aan de setup gelegen hebben, we hebben deze keer relatief kort voorbereid als je het vergelijkt met andere races.

Wel staan we in het kampioenschap nu 5e als eerste niet-Audi en dat is ook wel leuk natuurlijk.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member Ralffoxx's schermafbeelding
    Naam
    Steven Voss

Standaard

Ik baal nog steeds er van dat tijdens de warm up het spel crashed en dat je dan niet terug kan joinen. Had geen meter getest geen setup niks voordat we vandaag begonnen en P6 was zo slecht nog niet. Had er wel goede zin aan en hoop voor iets leuks.
    Enjoy life, love racing

Standaard

Dat is helaas het spel, warmup kun je niet meer joinen
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Member Mikeman's schermafbeelding
    Naam
    Michael Bosman

Standaard

Dit was toch wel ff schrikken tijdens de race!

"Die bocht kan harder" hoor ik Marcel nog zeggen

Raar maar waar: geen schade!
    Power is how hard you hit the wall
    Torque is how far you take the wall with you

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

grote bewondering dat jullie doorgezet hebben en uitgereden hebben, was geen makkelijke race zo te zien

dit was het vreemde moment in de eerste ronde, jullie leken stil te staan, werden ook geraakt maar gek genoeg lijken jullie dan opeens weer op topsnelheid te gaan kostte ons veel schade en meteen een ronde achterstand
    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=jIerBDDZiSI"]http://www.youtube.com/watch?v=jIerBDDZiSI[/ame]

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RPM Motorsport Bekijk bericht
    Goon, je liet een gat vallen van 20 wagenlengtes, ik laat je daarna wel weer voorbij. Bij de start opkomen s/f ook zo, dat schiet natuurlijk niet op. Wel een beetje aansluiten graag.
    In welke schaal bedoel je dat die 20 wagenlengtes? 1/24 of 1/43
    Laatst gewijzigd door Darthwillie; 17 mei 2010 om 02:14
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Standaard

Als je wilt dat ik het laat zien dan laat ik het wel even zien vanavond. En wat gebeurde er opkomen s/f trouwens (bij de race start), jullie gingen helemaal niet op het gas terwijl het veld al wegreed. Ik zat tegen jullie achterkant aan, ik moest gas lossen om van jullie 'los' te komen, ernaast zetten, gas erop en ervoorbij. Heel vaag, tegen die tijd hadden we al 5 seconden achterstand op het veld??
    DigitalRacing.nl

DigitalRacing | Directie Gerben vd Broek's schermafbeelding
    Naam
    Gerben van den Broek

Standaard

Als DCR hebben we een relatief constante te trage race gereden. We konden enkel de VDS Motorsport een beetje volgen. Grootste probleem waren de kleine foutjes van net de grindbak in schieten of bij het aanremmen met 2 wielen net op het gras, waardoor je doorschiet. We hebben hem ruim 5 uur uit de muur kunnen houden. Enkel in onze laatste stint even eraf geschoten en de muur geraakt, met wat kleine schade. Dat was al een heel stuk beter dan vorig jaar, waar we de auto onder het tunneltje nagenoeg afschreven. Wonder dat ie toen nog reed, zo hard ging het.

We hadden mooie strategie uitgedokterd rond het 4 uurs punt. We moesten namelijk nog een keer iets van 25-30 extra fuel tanken om de race te kunnen uitrijden, dus aan het begin van stint 5 hebben we gedacht na 10 ronden weer naar binnen, geen banden wisselen, wel fuel volgooien en dan rustig de stint uitrijden. Idee was leuk, ware het niet dat er remmen vervangen moesten worden op dat moment. Dus waar het een korte splash and dash moest worden, werd het hele lange stop. We kwamen van P5 en lagen daarna direct een ronde achter op P7. Het gelukje dat Workz hem in de muur parkeert leverde weer een plekje, en de remmen van VDS leverde het andere plekje weer terug tegen het einde van de race.
    P5 is heel mooi resultaat. Enkel nog steeds op veel ronden achterstand gereden. Maar gat was minder groot dan vorig jaar. Toen hadden we iets van 8 ronden achterstand.

Wel leuk dingetje aan de snelste raceronde:
    VDS 1.49.353
    Goon 1.49.354
    DCR 1.49.355
    Dat gaat zomaar niet gebeuren !!

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert Saalmink Bekijk bericht
    Als je wilt dat ik het laat zien dan laat ik het wel even zien vanavond. En wat gebeurde er opkomen s/f trouwens (bij de race start), jullie gingen helemaal niet op het gas terwijl het veld al wegreed. Ik zat tegen jullie achterkant aan, ik moest gas lossen om van jullie 'los' te komen, ernaast zetten, gas erop en ervoorbij. Heel vaag, tegen die tijd hadden we al 5 seconden achterstand op het veld??
    Kip en het ei discussie bij ons onstond nogal een discussie of we jullie per ongeluk ingehaald hadden en jullie daarom zo aan het duwen waren, die discussie was nog niet helemaal afgelopen en daarom was het idd wat rommelig bij de start. Toch lijkt me dat je je op dat punt nog niet echt zorgen hoeft te maken, dit was nog voor de 4e bocht en dan is er nog een end te gaan naar S/F

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerben vd Broek Bekijk bericht

VDS 1.49.353
    Goon 1.49.354
    DCR 1.49.355
    gaaf
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Standaard

Even een vraag over het vroegtijdig de server verlaten.

Vorige race heb ik mijn pc meegenomen naar iemand anders om daar te racen.
    Als ik in het eerste uur uit de wedstrijd knal, wordt er dan verwacht dat ik nog 5 uur blijf wachten voordat ik mijn pc kan inpakken ?

Of wat bedoelen jullie hiermee ?

Standaard

Nee, finishen en meteen op ESC drukken en vertrekken. Er zijn dan nog mensen aan het rijden die nog moeten finishen.
    DigitalRacing.nl

Senior Member LUDO-B's schermafbeelding
    Naam
    Ludo Bleys

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dikkuh Bekijk bericht
    Even een vraag over het vroegtijdig de server verlaten.

Vorige race heb ik mijn pc meegenomen naar iemand anders om daar te racen.
    Als ik in het eerste uur uit de wedstrijd knal, wordt er dan verwacht dat ik nog 5 uur blijf wachten voordat ik mijn pc kan inpakken ?

Of wat bedoelen jullie hiermee ?
    Hmmm, wij hebben ook bier als je dat bedoeld.
    Je hoeft weer niet gelijk naar café dan......
    Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn, het beste is eruit.
    Supervise racing nr.9

Senior Member Bram Van Der Stichelen's schermafbeelding
    Naam
    Bram Van Der Stichelen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerben vd Broek Bekijk bericht

VDS 1.49.353
    Goon 1.49.354
    DCR 1.49.355
    Jullie waren inderdaad doorheen heel de race ongeveer even snel als ons, was irritant als ik achter jullie reed Kwam geen meter dichter.

Ik ben wel tevreden over mijn stints. Heb er maar 2 gereden aangezien ik weinig geoefend had, maar Road America ligt me wel. Heb vrij constant kunnen rijden zonder al te veel fouten. Was kut dat bij het vertrekken uit de pit voor een of andere reden mijn limiter afgezet was waardoor ik de volgende ronde meteen opnieuw mocht binnenkomen voor een sng Voor de rest vrij solide gereden. Ronde tijden lagen steeds rond de 1.50-51. Het feit dat ik ook onze snelste ronde heb gereden ben ik trots op

Jammer dat we op het einde onze remmen nog verloren, anders was P5 wel mogelijk geweest. Misschien zelf P4 zonder sng.
    http://www.flickr.com/photos/bramvds/

Seth: Hey, do not insult Death Cab.
    Summer: It's like one guitar and a whole lot of complaining.

Member Michael VanDijck's schermafbeelding
    Naam
    Michael

Standaard

Ik ga even een paar dingen posten die me opvallen na het lezen van de laatste +-30 posts

@Ludo: je zegt tegen Ron dat er ook bier is, zaten jullie niet samen na de finnish?
    @Bosmans: 20/40 rondes is echt weinnig aan trainning of zelfs circuitkennis, maar jullie gingen altijd wel netjes plaats maken
    @Goonsquad: Jullie hebben mss meer getrained maar volgens mij niet op het spiegelkijken elke x ik jullie tegenkwam, moest ik een maneuver doen van jewelste om te ontwijken plaats maken...ok, op het rechte stuk lossen...ok, een bocht wijder nemen...ok, vroeger remmen voor een bocht, om zo plaats te creëren...ok, maar van de +-6x was het geen van deze aktie's.

Een Dikke Profi aan UT en de finnishers !!

Een Dikke Merci aan The Gustina Brothers voor onze 4e plek

Heb beetje de indruk dat iedereen net iets minder geoefend aan de start kwam ??

Heb er in ieder geval wel weer van genoten... Op naar Spa ... de race op LeMans is LB niet present

Een verslag van de race zelf is op RL te vinden.

@ Bos & Goon : No Hard Feelings e, had gewoon die indruk.
    In een ander kampioenschap hebben jullie mss de bovenhand en is dit een leuke extra. Zoals ik omgekeerd, hier kan ik mee, maar de rest is middenmoot.

PS over remmen: Heb je nu eigelijk zelf de keuze om te wisselen??
    Lees tweestrijdige dingen, we kozen om te wisselen en ze besloten om te wisselen???

Naam
    Michael

Standaard

Ik ga de lapcharts eens bekijken, denk dat we echt schandalig veel tijd hebben verloren in de pits door een te trage teamchef
    Het is niet bij onze eerste pitstop gebleven dat die gast zo ezelde.
    Al bij al wel tevreden met P4 maar ....

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael VanDijck Bekijk bericht
    Heb beetje de indruk dat iedereen net iets minder geoefend aan de start kwam ??
    Nee hoor voor deze race hebben Danny en ik meer getraind dan op Sebring.
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Naam
    Michael

Standaard

Mmmh , van de P1 geloof ik dat graag. Die overwinnig krijg je niet zomaar

DigitalRacing | Directie Tjerk Korving's schermafbeelding

Standaard

Zowel Gerben als ik hebben voor DCR aardig wat ronden afgelegd maar de wagen nooit echt precies gekregen zoals we wilden. Vooraf had ik ineens nog het idee de rembalans naar achteren te gooien en dat leverde weer wat winst op bij het aanremmen maar verder vooral onderstuur en het vermogen niet lekker kwijt kunnen op de achterwielen. Met de springs op het minimum werd dat nog wat beter maar ideaal was anders.

Member Sander VDP's schermafbeelding
    Naam
    Sander Van der Perre

Standaard

Idd het moeilijke aan DRES is (vind ik) de setup snel en goed maken voor BEIDE rijders, gelukkig lukt dat redelijk bij ons. Maar als je met 3 bent kan ik me voorstellen dat het al wat moeilijker gaat...
    DRES 2 - Leza Belga - AUDI R10 TDI

Standaard

Mijn verslagje,

Qualy ging redelijk, aan een 1.56.8 gekomen op 0.05 sec van Racingleague
    In men laatste snelle ronde zat ik er nog 4 tiende onder, maar stootte op verkeer in de laatste bocht waardoor ik de ronde niet kon verbeteren, spijtig.

Race

Workz had een enorme topsnelheid, en kon me bij de start direkt voorbij. Dacht in de 2° bocht terug voorbij te gaan, maar de deur ging dicht. Op de rem waardoor men snelheid op het volgende rechte stuk gebroken was en Leza belga ook voor bij kon. Van P3 naar P5 in 3 bochten.

Na de eerste pitstops reden we terug op P3
    Dan was het wat snelheid zoeken in de stints, met wisselend succes. 1 stint lukte het om RL mooi in te lopen, maar meestal was het omgekeerd.

Tot in het begin van de 6° stint met 1.5 uur te gaan alles stil stond,
    shit connection lost was de gedachte
    Maar na 15 sec shoten we terug vooruit. Spijtig genoeg waren we die 15 sec wel kwijt. Volgende ronde, zelfde plaats, zelfde probleem. Weer 15 sec.

Gelukkig hadden we een mooie buffer tot Workz waardoor we nog 3° ware.
    Grootste probleem waren de grafics, geen bomen meer te zien, enkel reuze mensen., blauw met zwarte auto, kleur van het scherm die af en toe op rood sprong,...
    Maar vooral als een auto voor of achter ons reed kwam er een zwart vlak mee. Waardoor het circuit onder onze wagen verdween. Geen bocht op rand van het circuit meer te zien.
    Wat tot zeer spannende momenten opleverde bij het dubbelen. Gelukkig was iedereen zo vriendelijk om op zij te gaan en ons door te laten. Wie het allemaal was weten we niet, want alle auto’s waren onherkenbaar.

In de laatste ronde vertraagde UT voor ons (weten we omdat als ze over de meet gingen afgevlagd werd ), wou dan nog snel een ronde terug nemen op S/F. Maar door het zwarte vlak miste ik de laatste bocht en zijn we op 2 ronden gebleven. Gezien de omstandigheden mss niet zo slecht

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten