Pagina 1 van 39 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 951

Discussie: [PC] RaceRoom Racing Experience

Standaard [PC] RaceRoom Racing Experience

Tada:

New GTR game in development from SimBin

SimBin are proud to announce that a new GTR game is in the pipeline; the wait is over and development on the next installment of our multiple awards winning GTR series has begun.

The title will take gamers back to the roots of SimBin style racing games, while offering a brand new take on the basic concept of “easy to drive, hard to master”, the hallmark of SimBin titles for the past decade.

SimBin will take a significant step up in both realism, visuals, and sheer immersion, offering players a completely new and unique experience based on the known and award winning simulation philosophy of SimBin. SimBin will focus on continued support for the game through multiple new innovative online features and activities, in addition to a very comprehensive DLC plan

The title is scheduled for release 2011, publisher TBA For future announcements on the new GTR game, keep an eye on www.simbin.com

http://www.simbin.se/news.php?newsid=169
    Laatst gewijzigd door Sander Hogendoorn; 12 januari 2012 om 11:22

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

Das alweer iets om naar uit te kijken.

Standaard

Kijk, dat klinkt goed. Hopelijk nu wel grafisch ook een stapje vooruit en pitcrews terug graag. Ik had het er laatst nog met iemand over, op simrace gebied gebeurt er al een tijdje weinig eigenlijk. Race 07 + alle add-ons dan, maar in de basis bestaat race07 alweer een tijdje. rFactor 2 gaat nog een tijdje duren. iRacing is dan het laatste nieuwe maar dat is voor DRNL vooralsnog niet interessant.

Er wordt niet geproken over de FIA GT(1) licentie?
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

DigitalRacing.nl

Standaard

RFactor 2 staat voor Q4 2010, dus dat valt opzich nog wel mee. Ik gok eerder dat het Q1 of Q2 2011 word maar dat is altijd koffiedik kijken.

Het is in elk geval goed nieuws dat SimBin weer een gooi doet met een GT game.

Member erwin_78's schermafbeelding
    Naam
    erwin_78

Standaard

als ze dan naast die (hopelijk) nieuwe engine meteen een fatsoenlijke lemans track in zetten

Moderator Bramzel's schermafbeelding
    Naam
    Bram Knot

Standaard Nieuwe GTR titel in ontwikkeling

Ik heb de posts even naar een nieuwe thread verplaats aangezien er nog geen aanwijzingen zijn dat het hier om de nieuwe FIAGT game gaat.

DigitalRacing.nl

Standaard

Zie alle posts hierboven Bram

Naam
    Bram Knot

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    Zie alle posts hierboven Bram
    Aangepast

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert Saalmink Bekijk bericht
    iRacing is dan het laatste nieuwe maar dat is voor DRNL vooralsnog niet interessant.
    Mag ik vragen waarom niet? Zijn jullie ermee bekend dat het sinds een aantal maanden mogelijk is om private hosted races te organiseren? Dat gebeurt overigens via een iRacing server, dus niet via de DRNL server en kost $3 per race. Dat is puur voor het opzetten van de server, dus voor die $3 kunnen 39man(!!!) probleemloos rijden. Heb even een screenshot gemaakt van alle instellingen die je kunt aanpassen:

Wat een argument zou kunnen zijn is dat maar weinig DRNL'ers iRacing spelen en de kosten ervan. Dat was voor mij ook een struikelblok, maar nadat ik het toch eenmalig geprobeerd heb was ik meteen verkocht. Het voelt zoveel beter als de andere sims en ook gewoon het complete systeem is goed uitgewerkt. Feitelijk kun je ieder uur van de dag, precies wanneer het je uitkomt, in verschillende type auto's league races rijden. En je kunt het zo duur maken als je zelf wil. Als je toch geen interesse in ovals heb, hoef je die auto's en circuits natuurlijk niet te kopen. Je kiest zelf wat je leuk vind en daar betaal je voor. Overigens ben ik voor de dure optie gegaan en rij ik veel verschillende auto's en zowel road als ovals. Ook ben ik door iRacing gaan ontdekken hoe gaaf die ovals eigenlijk zijn, en dat dat nog serieus moeilijk is.
    Eigenlijk moet iedereen eens gebruik maken van de aanbieding die nu geldt om voor $5 (momenteel is dat €3,71) een maand kennis te maken met iRacing. Ik weet zeker dat er dan wat zieltjes gewonnen gaan worden

Maar wellicht is dit meer een discussie voor het iRacing topic?

Om maar even OmTopic te komen. Ik kijk uiteraard wel uit naar deze game, want door Simbin (GTR voor F1 2002) is het allemaal gekomen dat ik met het simracen ben begonnen. Dus ik hoop wel dat dit een mooie sim gaat worden. Die eerste screenshot ziet er iig goed uit

"Overtaking is an art"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erwin_78 Bekijk bericht
    als ze dan naast die (hopelijk) nieuwe engine meteen een fatsoenlijke lemans track in zetten
    Ik denk wel dat we eindelijk de Lizard engine krijgen

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard117 Bekijk bericht
    Een hele lap aan tekst.
    Ondanks de kosten etc die iRacing met zich mee brengt heeft iRacing nog een nadeel ten opzichte van bijv de Simbin titels, namelijk dat er maar één auto beschikbaar is voor een league. En de charme van league racen vind ik ook dat er meerdere soorten auto's mee kunnen doen.
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Naam
    Richard Kortland

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fabian de Jong Bekijk bericht
    Ondanks de kosten etc die iRacing met zich mee brengt heeft iRacing nog een nadeel ten opzichte van bijv de Simbin titels, namelijk dat er maar één auto beschikbaar is voor een league. En de charme van league racen vind ik ook dat er meerdere soorten auto's mee kunnen doen.
    Daar heb je absoluut een punt, al schijnt dat wel iets te zijn waar in de toekomst verandering in gaat komen. Alleen op welke termijn dat is, is niet duidelijk.

"Overtaking is an art"

Senior Member Joost van den Heuvel's schermafbeelding

Standaard

Spannend! GTR3 dus???

Hopelijk over een tijdje meer duidelijk wat het precies gaat inhouden. Of het op FIA GT gebaseerd gaat worden.. en of dat dan GT1 en/of GT3 is bijvoorbeeld. En welke seizoenen. Kan me zo voorstellen dat ze GT2 liever niet doen vanwege Porsche en Ferrari die vaak wat moeilijker doen met licenties.

Ben ook benieuwd of dit dus op een/die nieuwe engine van ze zal worden gebouwd of niet. Het business model zal iig geheel anders zijn dan de GTR serie tot nu toe. Meer zoals Race07 en veel andere games. D.w.z., ze gaan zo te zien veel met DLC werken.

En dan natuurlijk nog wat voor features het allemaal gaat hebben en (nog belangrijker) hoe de physics zijn.. hoe het aan gaat voelen.

Laat maar komen!
    jungletrain.net - 24/7 drum and bass radio

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Liever ALMS of LMES dan FIA GT om eerlijk te zijn Maar zal wel niet gebeuren...
    Ben heel benieuwd wat het gaat worden, hopelijk snel meer nieuws!

Naam
    Bram Knot

Standaard

Liever geen licentie zodat ze vrij zijn in de auto's die ze er in stoppen zoals bij GTR Evolution

Naam
    Richard Kortland

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost van den Heuvel Bekijk bericht
    Spannend! GTR3 dus???

Hopelijk over een tijdje meer duidelijk wat het precies gaat inhouden. Of het op FIA GT gebaseerd gaat worden.. en of dat dan GT1 en/of GT3 is bijvoorbeeld. En welke seizoenen. Kan me zo voorstellen dat ze GT2 liever niet doen vanwege Porsche en Ferrari die vaak wat moeilijker doen met licenties.

Ben ook benieuwd of dit dus op een/die nieuwe engine van ze zal worden gebouwd of niet. Het business model zal iig geheel anders zijn dan de GTR serie tot nu toe. Meer zoals Race07 en veel andere games. D.w.z., ze gaan zo te zien veel met DLC werken.

En dan natuurlijk nog wat voor features het allemaal gaat hebben en (nog belangrijker) hoe de physics zijn.. hoe het aan gaat voelen.

Laat maar komen!
    FiaGT2 is er in 2010 niet, dus de kans lijkt me niet groot dat ze daar een game van gaan maken. Ik denk dat zowel de GT1 als de GT3 een plek verdienen, ook lekker veel wagenkeuzes en ik kan niet anders dan Fabian gelijk geven dat dat erg gaaf is

Overigens ben ik het ook wel met Peter eens dat een LMS sim erg leuk zou zijn.

"Overtaking is an art"

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bramzel Bekijk bericht
    Liever geen licentie zodat ze vrij zijn in de auto's die ze er in stoppen zoals bij GTR Evolution
    Mwao, ook daar missen we nog een aantal wagens die ze met een mogelijke licentie wel zouden kunnen hebben...

Maar met het ontbreken van een GT2 klasse in 2010 en de aankondiging dat er een FIA GT1 game in ontwikkeling is lijkt het mij zeer waarschijnlijk dat GTR3 dat zal zijn...
    Ik ben meer benieuwd waar ze op doelen met de DLC... Misschien losse wagens, of bv. een GT3 kampioenschap erachteraan, of zoals bij de Race series dat ze hele andere kampioenschappen er bij gaan doen...

Naam
    Bram Knot

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
    Mwao, ook daar missen we nog een aantal wagens die ze met een mogelijke licentie wel zouden kunnen hebben...
    Maar dan moet dat wel kunnen. En met het feit dat Porsche op PC exclusief is voor Electronic Arts (NFS) en Ferrari op de XBOX exclusief voor Microsoft (Forza) acht ik die kans bijzonder klein. Dan heb je dus een gelicenseerde game waar desondanks toch nog een paar auto's in missen.

Met dat in het achterhoofd is een 'fictieve' serie zoals in GTR Evo wat mij betreft de beste optie. Op die manier kunnen ze ook auto's toevoegen die niet in specifieke kampioenschappen rijden, en kunnen ze voor de rest de mooiste wagens uit de verschillende kampioenschappen verzamelen.

Neem GT2 bijvoorbeeld, de mooiste en meest gevarieerde GT klasse momenteel. Pak je ALMS, mis je de Spyker en Aston V8. Pak je het LMS mis je de Jaguar XK8, Ford GT en de Corvette GT2. Maak een eigen kampioenschap en je kan ze er allemaal in zetten. De 'officiele' liveries verschijnen dan toch in no-time, dat deden ze in Evo ook.

DigitalRacing.nl

Standaard

Ik kan het niet meer dan eens zijn met Bram.

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Ben het ook volledig met Bram eens. Als je in een online competitie rijdt met gebruik je toch allemaal je eigen livery. Die originele livery's gebruik je toch nooit meer. Hoe groter de keuze is in het aantal modellen, hoe gevarieerder de grid wordt.
    Power by Cosworth

Standaard

Wat betreft Iracing: dat iets kan wil nog niet zeggen dat het interessant is voor DRNL. De nadelen werden al genoemd, bovendien zie ik niet hoe ik die uitslagen dan op onze site krijg.

Wat betreft deze Simbin game, ik hoop dat ze echt een stap vooruit maken nu. Vooral op vlak van realisme, er is veel uitgehaald waaronder lange races, avond/nacht, pitcrews, en bugs zoals een persoonlijke helm worden maar niet opgelost. Al met al wat puntjes die juist een game sfeer en uitstraling geven wat mij betreft. Als je dan GTR2 weer eens speelt dan weet je wat ik bedoel.

Ook op grafisch gebied mag er wel wat nieuws komen. Als een uitlaat vlamt in het halfdonker, dan wil ik de halve auto zien oplichten van het lichtschijnsel. Dat soort dingen zou zo gaaf zijn.

En wat licenties betreft, ik hoef persoonlijk geen 20000000 klassen met 4 tot de macht 500 verschillende auto's. Als de auto's die erin zitten maar gewoon uitstekend zijn uitgewerkt qua physics, uiterlijk, geluid.

There, my personal wishlist althans: de highlights daaruit
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Naam
    Richard Kortland

Standaard

Wat betreft Iracing: dat iets kan wil nog niet zeggen dat het interessant is voor DRNL. De nadelen werden al genoemd, bovendien zie ik niet hoe ik die uitslagen dan op onze site krijg.
    De uitslag is als csv bestand te downloaden en zo dus gewoon met excel te openen en bewerken.
    Ik heb het hele verhaal geschreven omdat ik niet wist of jullie op de hoogte waren dat er tegenwoordig zelf races te organiseren zijn. Dus mijn eerste bedoeling was om te informeren, niet zo zeer om jullie om te krijgen oid. (al zou het wel leuk zijn als het lukt )

Maar om over de GTR titel terug te komen. Ik zie wel graag een bestaande serie gesimuleerd worden. Ik hou niet zo van dat gelijktrekken van de verschillende auto's zoals dat in GTR Evo gedaan is. Ik ben meer fan van de verschillen in auto zoals in GTR(2). Hoewel je dan wel weer een dominante auto zal hebben, is mijn ervaring toch dat er over het algemeen in leagues toch wel wat exotische keuzes gemaakt worden.

"Overtaking is an art"

Senior Member Ruben Laenens's schermafbeelding
    Naam
    Ruben

Standaard

Richard, volgens mij zitten niet zo heel veel mensen hier te wachten op Iracing.

Naam
    Bram Knot

Standaard

Zullen we nu weer ophouden over iRacing? Die game heeft zijn eigen thread waar dit besproken kan worden.

Senior Member Mossel's schermafbeelding
    Naam
    Mark S

Standaard

Wat betreft deze Simbin game, ik hoop dat ze echt een stap vooruit maken nu. Vooral op vlak van realisme, er is veel uitgehaald waaronder lange races, avond/nacht, pitcrews, en bugs zoals een persoonlijke helm worden maar niet opgelost. Al met al wat puntjes die juist een game sfeer en uitstraling geven wat mij betreft. Als je dan GTR2 weer eens speelt dan weet je wat ik bedoel.

Ook op grafisch gebied mag er wel wat nieuws komen. Als een uitlaat vlamt in het halfdonker, dan wil ik de halve auto zien oplichten van het lichtschijnsel. Dat soort dingen zou zo gaaf zijn.

En wat licenties betreft, ik hoef persoonlijk geen 20000000 klassen met 4 tot de macht 500 verschillende auto's. Als de auto's die erin zitten maar gewoon uitstekend zijn uitgewerkt qua physics, uiterlijk, geluid.

There, my personal wishlist althans: de highlights daaruit

maakt mij ook niet uit wat voor auto's erin zitten als het maar net zo'n seizoen kan worden als ZAC5 (cup600)
    @ iracing

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten