Pagina 11 van 12 EersteEerste ... 9101112 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 251 t/m 275 van 281

Discussie: 3d Max

Standaard

Ah, right... cool Opzich kan ik je text zo wel volgen, zal er vanavond wel eens naar kijken dan!
    Mocht ik er niet uitkomen, kom ik nog wel 'zeuren' om afbeeldingen

Standaard

Is er iemand die voor mij misschien een render kan maken?

Senior Member R. de Ruijter's schermafbeelding
    Naam
    Ruben de Ruijter

Standaard

Heb een probleem met het installeren van de Brazil plugin.

Ik kon 3dsmax 9 gewoon gebruiken zonder de brazil plugin. Maar na het Installeren van de plugin, toen ik 3dsMax weer opstarte kreeg ik deze foutmelding:

"The procedure entry point ??0String@@QAE@PAD@Z could not be located in the dynamic link library MAXscrpt.dll "

waarneer ik de foutmelding afsluit sluit het progamma zich af.

Standaard

ik ben bang dat er op het forum alleen hulp geboden kan worden als het de officiele versie van Brazil betreft, aangezien het een plugin is van ongeveer 1000 euro, betwijfel ik het

kun je beter even contact zoeken met mensen via msn
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member Jan-Willem Oostingh's schermafbeelding
    Naam
    Jan-Willem Oostingh

Standaard

Zo erg is het niet Roy, want er word niet aangegeven of deze versie wel of niet legaal is...

Even een vraag: heb je 3dsMax 9 of heb je 3dsMax 2009. Is namelijk een groot verschil. En heb je dan ook de juiste versie van Brazil?

Waarschijnlijk krijg je het volgende scherm of niet?

Wanneer niet het geval heb je waarschijnlijk geen 3dsMax 9.

Heb je de daadwerkelijke plugins in de juiste mag geinstalleerd? Dit moet zijn:
    C:/3dsmax9/plugins/Brazil/plugins

De laatste vraag: draait de licence server eigenlijk wel. Die heet sfmgr.exe deze kan eventueel via een command screen gestart worden door daar naar de map te gaan waarin sfmgr.exe staat en daar het volgende commando te geven: sfmgr.exe -start

* Mochten de admins die niet juist vinden dan mogen jullie natuurlijk de post verwijderen*
    Coulthard
    Every team up and down this pitlane gives team orders. They are all a bunch of hypocrites for moaning about it.

Senior Member R. de Ruijter's schermafbeelding
    Naam
    Ruben de Ruijter

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joostingh Bekijk bericht
    Zo erg is het niet Roy, want er word niet aangegeven of deze versie wel of niet legaal is...

Even een vraag: heb je 3dsMax 9 of heb je 3dsMax 2009. Is namelijk een groot verschil. En heb je dan ook de juiste versie van Brazil?

Waarschijnlijk krijg je het volgende scherm of niet?

[IMG]plaatje[/IMG]
    Wanneer niet het geval heb je waarschijnlijk geen 3dsMax 9.

Heb je de daadwerkelijke plugins in de juiste mag geinstalleerd? Dit moet zijn:
    C:/3dsmax9/plugins/Brazil/plugins

De laatste vraag: draait de licence server eigenlijk wel. Die heet sfmgr.exe deze kan eventueel via een command screen gestart worden door daar naar de map te gaan waarin sfmgr.exe staat en daar het volgende commando te geven: sfmgr.exe -start

* Mochten de admins die niet juist vinden dan mogen jullie natuurlijk de post verwijderen*
    Ik heb 3ds max 9, en ik krijg inderdaad dat bericht. Versie van Brazil plugin is 1.2.21 als het goed is.

En ik heb de map 3dsmax onder programfiles staan. Maar ik neem aan dat dat niet het probleem is.

Volgens mij draait de license server ook goed.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    aangezien het een plugin is van ongeveer 1000 euro, betwijfel ik het
    Er bestaat een edu-licence

DigitalRacing.nl

Standaard

Het DRNL seizoen zit er weer op. Ondanks dat we druk bezig zijn om achter de schermen het nieuwe seizoen in elkaar te zetten, heb ik toch weer tijd om een oud project op te pakken. De pitbox wel te verstaan. Ik heb besloten de huidige staat van de pitbox na te kijken en de UV-mapping aan te pakken waar nodig. Daarna komt er een simpele opzet van de textures en word hij, in samenwerking met JW Oostingh (Joostingh) omgezet naar 3D-Max en V-Ray. Het word vooralsnog een beta-release, om daarna nieuwe dingen toe te voegen en te verbeteren. Tevens hoop ik dat de community inspringt met texture-updates en eventueel nieuwe 3d-props.

De huidige staat van de pitbox:

Standaard

Wil je weten dat ik er vanmorgen toevallig aan dacht? Ik kreeg namelijk een idee'tje voor een presentatie

Daarvoor heb ik een pitbox nodig, natuurlijk kan ik hem zelf maken, maar mogelijk kan ik die van jou ook gebruiken Keep us posted!

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Is er voor de TDi ergens een 3dmax scene te vinden. Heb al via google gezocht maar niets gevonden, alleen de normale seat scene.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

DigitalRacing.nl

Standaard

Je kunt dezelfde scene gebruiken.

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Komt de motorkap er dan niet heel slecht uit te zien?
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

DigitalRacing.nl

Standaard

Neehoor, dat werkt prima.

Naam
    Jan-Willem Oostingh

Standaard

Niet mijn model maar wel mijn render (is wel een work in progress)

Coulthard
    Every team up and down this pitlane gives team orders. They are all a bunch of hypocrites for moaning about it.

Moderator Bramzel's schermafbeelding
    Naam
    Bram Knot

Standaard

Ik vind je glans toch wat te soft Jan-Willem. Het is nu net alsof de lak satijnglans heeft ipv volledige glans.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bramzel Bekijk bericht
    Ik vind je glans toch wat te soft Jan-Willem. Het is nu net alsof de lak satijnglans heeft ipv volledige glans.
    idd, lijkt wel een parelmoer lak geworden
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

DigitalRacing.nl

Standaard

En probeer de schaduw minder 'geel' te maken.

Naam
    Jan-Willem Oostingh

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    idd, lijkt wel een parelmoer lak geworden
    Het is ook een matalic lak dus dat is in principe juist
    Coulthard

Standaard

De kleur in het echt is inderdaad ook parelmoer-achtig:

Zo stond hij in Frankfurt vorig jaar.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Member
    Naam
    Sander Reiche

Standaard

Ik gooi er ook een vraagje in...
    Pascal en ik willen ook de website van Team Elite/Fetherlite een beetje opleuken met strakke renders. Ik werk zelf alleen meestal met Lightwave/modo en niet met 3DMax. Moet op zich niet zo'n probleem zijn.
    Maar wel als ik niet de goede files e.d.d. kan vinden.
    Is het misschien interessant dat ik een plukje webspace opoffer voor een verzameling van de juiste files met de juiste UV mapping voor onze DRTCC templates bijvoorbeeld?
    Als het even kan zonder enige plugin muk natuurlijk, of anders gewoon categorisering voor files + Brazil plugin en/of files + VRay en/of files - alles..
    Opdat iedereen die iets werkends heeft qua scenes/objecten dat op de betreffende plek zou kunnen neerzetten o.i.d.?

Interesse?

Naam
    Jan-Willem Oostingh

Standaard

Zou ik misschien eens wat dingen van je mogen zien. Want die dingen zijn natuurlijk handig. Echter gebruiken de meeste mensen hier wel 3dsMax. Daarbij gebruik ik altijd Vray, puur omdat ik daar zelf het meeste mee kan en het meest mee gewerkt heb.

Daarbij ga ik niet over welke dingen online te zetten. Maar ik zou best wel eens Lightwave willen proberen.
    Coulthard

Standaard

Heeft iemand nog een 3DS max scene in bezit van de 997 RSR (het liefst inclusief template van Bram Knot)

Een collega van me is er naarstig naar opzoek en wil ze gaan gebruiken voor het laten zien van Liveries die hij aanbied als Decals (voor echte modellen)

Naam
    Jan-Willem Oostingh

Standaard

Bedoel je die gebruikt is in de ZAC? Want die is erg lastig te maken namelijk...
    Coulthard

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joostingh Bekijk bericht
    Bedoel je die gebruikt is in de ZAC? Want die is erg lastig te maken namelijk...
    Hoe bedoel je te maken? Heb renders gezien van zowel de supervises als de drnl wagens. Dan zou er dus een render scene ergens moeten rondzweven. Op Archeo staat er wel eentje, maar voor me gevoel waren de renders die hier gepost werden de modellen iets beter kwa kwaliteit, al ligt dat ook misschien wel aan perfecte templates die Mr Knot altijd in elkaar weet te zetten

Naam
    Jan-Willem Oostingh

Standaard

Niels en ik zijn druk bezig geweest de nieuwe auto's voor de ZAC in 3dsMax te zetten. Zodat iedereen deze ook kan renderen e.d. De Porsche heeft hier nog een aantal moeilijkheden mee vandaar...

De 430 is wel al gelukt.

Maar de Porsche nog niet.

En de scene die volgens mij is gebruikt is gewoon de standaard van Archeos. Maar Bram weet daar meer van omdat hij deze renders gemaakt heeft.
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)
    Coulthard

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten