Pagina 10 van 12 EersteEerste ... 89101112 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 226 t/m 250 van 281

Discussie: 3d Max

Standaard

Awesome Niels!

Laatste vraagje... Het is 3Ds Max 9 met Brazil-render?
    Of heb je de Brazil-render niet perse nodig?

Standaard

die monitoren die ik destijds tijdens de LMS allemaal zag op Spa waren allemaal 32inch kwa grootte en zaten aan elkaar als een soort video muur van 4 schermen (2 hoog 2 breed)

je zou er eventueel ook nog meerdere groups van kunnen maken dat je zelf de optie hebt om uit laptops, normale schermen of wall mounted schermen te kiezen

heb je nog veel ideeen nodig voor randapperatuur?
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

DigitalRacing.nl

Standaard

Alle ideeen zijn welkom. Ik zeg niet dat elk idee bij de eerste release aanwezig zal zijn, maar wie weet in de toekomst.

DigitalRacing.nl

Standaard

Update van gisteravond

Zo ziet de renderscene er nu uit. Rechts de box die je kunt vol gooien met spullen. Links de box die alle (of in elk geval vele) objects gaat behuizen.

Een view van de spullen tot op heden (die zijn gemapped). De schermen die je ziet (1,2,3 etc) zijn los van elkaar, dus kun je op elk mogelijk wijze naast elkaar zetten.

Het is donker in deze pitbox want de lampen zijn daar niet aanwezig.

Standaard

Sweet stuff
    Lekker droog ook! "Daar zijn geen lampen aanwezig"

Senior Member Daniël's schermafbeelding
    Naam
    Daniël Kleijn

Standaard

Heel gaaf Niels! Ziet er erg goed uit.

Dit was 't dingetje van ILE trouwens:
    "He was lucky not to go over the barrier and down to one of the seafront bars, where he would have been offered a drink, but might have had a problem holding it steady."
    - F1, Monaco 1986

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

kan ik trouwens in 3dm op een makkelijke manier een soort van doek over mijn auto krijgen? Wil een soort teaser maken voor de FPL3.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

DigitalRacing.nl

Standaard

Je kunt dat op 2 manieren doen. De standaard Cloth gebruiken of SimCloth gebruiken. Zover ik weet is die plugin gratis.

Simcloth: http://www.spot3d.com/simcloth/

En anders heb ik nog wel een object file voor je. Al is die kwaliteit niet geweldig omdat ik zelf nog niet echt goed door had hoe alles werkte.

Edit: Ik kom er net achter dat het een doek is voor de F3000.

Naam
    Dennis

Standaard

Bedankt voor de tip. Ik krijg het echter niet helemaal werkend. Als ik gewoon een box teken en daar het cloth op toepas gaat het goed. Doe ik echter hetzelfde met de FM auto dan geeft simcloth een error. Het lijkt erop dat hij niet met de scene van de FM overweg kan. Het lijkt me dat ik hier iets voor moet aanpassen alleen kom ik er niet uit wat precies. Enig idee?
    DRNL Championships:

DigitalRacing.nl

Standaard

Heb je de complete FM al ge-grouped? Dus dat het niet allemaal losse objecten zijn maar gezien word als 1 object.

Naam
    Dennis

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    Heb je de complete FM al ge-grouped? Dus dat het niet allemaal losse objecten zijn maar gezien word als 1 object.
    Jup. Als ik het goed begrepen heb moet ik de auto via simcloth optie als deflector aangeven en de plane shape als cloth. Echter als ik dat doe gaat het mis. Als ik de FM even buiten de simcloth opties laat gaat alles gewoon goed. Voeg hem toe als deflector krijg ik een error. Probeer ik het dan een 2e keer dan crashed 3dmax zelfs.
    DRNL Championships:

DigitalRacing.nl

Standaard

Nou "zelfs" is niet nodig hoor. 3dmax en plugins etc zijn over het algemeen niet de meest stabiele factor. Wilde je gewoon een doek over de auto of wilde je daar nog iets speciaals mee doen?

Standaard

Niels, voor je pitbox: zo zat Peugeot erbij in Sebring:
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Standaard

Klapstoeltjes! Die had Niels nog niet!

DigitalRacing.nl

Standaard

Ah coolio . Dat is wel bruikbaar.

Senior Member Bram Van Der Stichelen's schermafbeelding
    Naam
    Bram Van Der Stichelen

Standaard

Kan er iemand me vertellen of de Brazil plugin voor 3dsmax9 ook werkt op een windows 7 64bit systeem?

Zou graag gaan beginnen met een fpl wagen in elkaar te flansen, maar dan heb ik liefst meteen de mogelijkheid om een rendertje te maken van mijn progresss.
    http://www.flickr.com/photos/bramvds/

Seth: Hey, do not insult Death Cab.
    Summer: It's like one guitar and a whole lot of complaining.

Naam
    Dennis

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Van Der Stichelen Bekijk bericht
    Kan er iemand me vertellen of de Brazil plugin voor 3dsmax9 ook werkt op een windows 7 64bit systeem?

Zou graag gaan beginnen met een fpl wagen in elkaar te flansen, maar dan heb ik liefst meteen de mogelijkheid om een rendertje te maken van mijn progresss.
    Ik heb dan wel de 32bit 3dsmax draaien maar dat werkt wel goed. Alleen soms werk brazil ineens niet, dan geeft hij aan dat hij geen verbinding met de server ofzow kan maken. ff rebooten en dan werkt het ineens weer wel.
    DRNL Championships:

DigitalRacing.nl

Standaard

Ik heb zojuist besloten om de pitbox aan te passen richting V-Ray en uit te brengen onder het v0.1 motto. Wie weet welke ideeën er nog los komen. Dan kan ik ondertussen verder aan 0.2 (of verder).

Het zal wel richting Juni/Juli worden dat dat gebeurd.

Senior Member Jan-Willem Oostingh's schermafbeelding
    Naam
    Jan-Willem Oostingh

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Van Der Stichelen Bekijk bericht

Hey Bram,

Ik heb nog geen werkende Brazil gevonden. Maar ik raad je dan ook aan om geen Brazil te gebruiken. Loopt erg vaak vast en maakt gewoon niet de mooiste reflecties.

Scanline is voor die testrenders voldoende.
    Coulthard
    Every team up and down this pitlane gives team orders. They are all a bunch of hypocrites for moaning about it.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    Ik heb zojuist besloten om de pitbox aan te passen richting V-Ray en uit te brengen onder het v0.1 motto. Wie weet welke ideeën er nog los komen. Dan kan ik ondertussen verder aan 0.2 (of verder).

Het zal wel richting Juni/Juli worden dat dat gebeurd.
    Cool Niels, heb je al 'nieuws' sinds de laatste screens?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joostingh Bekijk bericht
    Hey Bram,

Ik heb nog geen werkende Brazil gevonden. Maar ik raad je dan ook aan om geen Brazil te gebruiken. Loopt erg vaak vast en maakt gewoon niet de mooiste reflecties.

Scanline is voor die testrenders voldoende.
    Over dat gesproken, de scanline wil de textures van Brazil toch ook niet weergeven, bij mij werden ze dan altijd compleet zwart?
    Hoe doe jij dat dan?

DigitalRacing.nl

Standaard

Laatste screens zijn niet zo gek veel anders dan degene die eerder online stonden. Er zal wel een hoop veranderen als er een v-ray instelling in gaat. Ik ga proberen de rendertijd zo kort mogelijk te houden maar het zal wel een heftig feestje worden .

Standaard

Wat is 'heftig' ?
    ik zie hier op m'n stage renders voorbij komen >2,5u.. verdeeld over meerdere machines Nou zijn dat ook geen superpc's, maar toch

DigitalRacing.nl

Standaard

Het moet ook wel leuk blijven voor de gebruiker, toch?
    En ik heb nog geen idee hoeveel tijd het zal innemen, daar zal ik de scene eerst voor moeten verbouwen.

Standaard

Begrijpelijk... we wachten rustig af!

Senior Member Jan-Willem Oostingh's schermafbeelding
    Naam
    Jan-Willem Oostingh

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Kocken Bekijk bericht
    Cool Niels, heb je al 'nieuws' sinds de laatste screens?

Over dat gesproken, de scanline wil de textures van Brazil toch ook niet weergeven, bij mij werden ze dan altijd compleet zwart?
    Hoe doe jij dat dan?
    Het is mogelijk de texture te vervangen dus ook de materials. (dit doe ik ook omdat ik met Vray werk)

Hiervoor ga je naar de materialeditor (op M drukken) ga naar een bolletje (material slot) en zeg daar dat je een material daar wil toekennen (is de rechter knop onder verschillende material slots)

Ga hier naar scene en selecteer bijvoorbeeld: Chassis. Dan zie je dat daar "not supported" bij staat. deze kan je dan vervangen voor bijvoorbeeld standaard. Moet je alleen de diffuse nog toewijzen aan de door jou getekende texture.

(heb nu even geen max voor me staan dus zal even kijken of ik er nog plaatjes van kan maken)
    Coulthard
    Every team up and down this pitlane gives team orders. They are all a bunch of hypocrites for moaning about it.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten