Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 198

Discussie: DRES2 | Algemene thread

DigitalRacing | Directie Tjerk Korving's schermafbeelding

Standaard

Lol, dream on Peter, dream on.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
    als ik er zo weer aan terugdenk, eigenlijk best een goed idee voor een film
    Misschien de rechten aan Steve McQueen verkopen?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door racingstefan Bekijk bericht
    Misschien de rechten aan Steve McQueen verkopen?
    Straffe jongen die dat kan

Senior Member Bram Van Der Stichelen's schermafbeelding
    Naam
    Bram Van Der Stichelen

Standaard

Driven 2?

http://www.flickr.com/photos/bramvds/

Seth: Hey, do not insult Death Cab.
    Summer: It's like one guitar and a whole lot of complaining.

Standaard

Die dromen he........!

Een groot deel ervan is trouwens WEL echt gebeurt
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Standaard

Kunnen we niet de Acura ARX-01 van Turn4graphics toevoegen met een paar aanpassingen zodat die met de LMP1's meekan?

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Dat zou prima kunnen.. we zijn op dit moment met wat dingetjes bezig maar dat hangt even van anderen af...
    De ARX-01b zouden we wel kunnen omzetten naar een LMP1 wagen maar het model verschilt grafisch nog wel aardig van de ARX-02a LMP1 wagen... Vooral de voorkant is erg afwijkend en als we ooit nog eens (misschien al wel dit seizoen?) een LMP2 klasse erbij doen is het niet echt wat om in beide klassen hetzelfde model te hebben rijden..
    maar dat is alleen hoe ik erover denk, misschien denken anderen er wel heel anders over...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
    Dat zou prima kunnen.. we zijn op dit moment met wat dingetjes bezig maar dat hangt even van anderen af...
    De ARX-01b zouden we wel kunnen omzetten naar een LMP1 wagen maar het model verschilt grafisch nog wel aardig van de ARX-02a LMP1 wagen... Vooral de voorkant is erg afwijkend en als we ooit nog eens (misschien al wel dit seizoen?) een LMP2 klasse erbij doen is het niet echt wat om in beide klassen hetzelfde model te hebben rijden..
    maar dat is alleen hoe ik erover denk, misschien denken anderen er wel heel anders over...
    Nee inderdaad. Er zit, vooral vooraan dan, verschil tussen een ARX-01 en een ARX-02. Maar dat hoeft volgens mij geen probleem te zijn, aangezien er toch geen LMP2 klasse is. Als die er wel komt, is het een ander verhaal inderdaad

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Even horen hoe de organisatie hierover denkt

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

Welke Lola maakt kans om aan de carset toegevoegd te worden?
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

De B08-60 zoals die gemaakt is door JPBS... het is alleen nog maar de vraag of we toestemming kunnen krijgen om hem te gebruiken.

DigitalRacing.nl

Standaard

Het lijkt me op het moment niet verstandig een LMP2 klasse erbij te krijgen.Als er weer 15 teams mee gaan doen en daar vallen een aantal af per race dan zit je misschien met 12 teams per race. Het lijkt me leuker om met 12 teams voor plek 1 te strijden dan 6 LPM1 en 6LPM2's.

Standaard

True, maar vergeet niet dat we op het laatst met een bijna vol startveld reden. Maar zoals het zich laat aanzien is er waarschijnlijk toch geen tijd om twee klassen voor te bereiden.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Standaard

Mijn vraag ging er eerder over om het niet mogelijk is een paar lmp2's te upgraden naar lmp1 specs om het veld wat uit te breiden.

Standaard

Dat begreep ik Kim.
    DigitalRacing.nl

Standaard

Ik heb even met de Acura gereden op Road America en hij zou zo'n 15 seconden sneller moeten. Ik had er even de motor van de Peugeot ingegooid, en je voelt het verschil in power, maar de versnellingsbak kon er geen weg mee helaas.

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

De nieuwe physics maken de LMP1-wagens ook wat langzamer Kim, dus dat zal dan al weer anders gaan... Er zal dan zoiezo wat aan de engine moeten gebeuren want wanneer je vermogen te kort komt wordt een wagen toch niet gekozen, tenminste als we de keuze gaan uitbreiden. Dat is een beetje het verhaal, ik kan wel de physics een update geven en we kunnen wel nieuwe wagens gaan toevoegen maar dan zullen ze denk ik toch qua prestatie een beetje bij elkaar in de buurt moeten liggen. Niemand heeft nog zin om in de Dome van vorig seizoen te rijden denk ik...

De motor van de Peugeot is er ook meteen een he... 700 pk waar de rest rond de 650 zit

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Zo, een eerste versie van de carset is onderweg naar de heren organisatie ter beoordeling. Als zij zich er ene beetje in kunnen vinden zal hij hier ook aangeboden worden zodat jullie ook je eerste bevindingen kunnen melden. Voorlopig alleen nog de Audi, Peugeot en Pescarolo, de Dome moet ik nog mee aan de gang en eventueel andere wagens wil ik eerst zekerheid over hebben dat we ze kunnen/mogen/gaan gebruiken voordat ik daar tijd in de physics ga steken. Even afwachten dus op een seintje of de set public mag

Standaard

Goed bezig

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Vanuit hier is er ook animo om mee te rijden en de voorbereidingen worden getroffen om een leuk limburgs familieteam samen te stellen.

Alleen hebben we geen van allen kaas gegeten van het maken van een mooie livery

Standaard

denk dat je daar geen zorgen over hoeft te maken, men is hier behoorlijk hulpvaardig.

Standaard

Ik heb trouwens nog wel een ideetje hoe de race gestreamt kan worden. Ik neem daarover nog wel contact op met de organisatie wanneer ik mijn nieuwe pc kan gebruiken, dan kan ik ook een test uitvoeren of het ook echt werkt.

Senior Member rinussie's schermafbeelding
    Naam
    Rinus Janssens

Standaard

Toppie heren Organisatie

En wat RARE Endurance betreft.... Er staan igg 3 top teams klaar om hun beste beentje voor te zetten. De laatse onderhandelingen met de sponsoren lopen en zijn in de afrondende fase.
    Verder zou het zo maar kunnen zijn dat er 4e team onder een RARE vlag mee gaat rijden. Dit is echter afhankelijk van diverse partijen waar nog vol mee onderhandeld word.

Dus voor wat de veld vulling zit het wel goed denk ik zo
    Wheel: OSW DDW with mod30 and mod 27 | Pedals: HE-Pedals pro | Shifter: HE seq Shifter | Dashmeter pro | MSI GTX1080 | 3 x LG27inch @ 5918 x 1080 | Intel Core i7 4770K @ 4Ghz | MSI z87-g45 gaming | 16 GB Corsair Vengeance DDR3 1866 Mhz | Cooler Master 1000W | Sennheiser PC 363D Headset | Windows 10 64bit

http://www.rareendurance.nl
    https://nl-nl.facebook.com/RareEnduranceTeam/

Senior Member Atreidez's schermafbeelding
    Naam
    Jaap Kleijn

Standaard

Ben wel benieuwd wie dat vierde team wordt dan

Zerobarrier zal iig ook weer van de partij zijn.

Senior Member Fr3d's schermafbeelding

Standaard

het zal nu toch niet lang meer duren voor er meer info los komt

Ik blijf toch twijfels houden over de kalender. Voor een race seizoen zijn 4 races wel erg weinig.
    Ik snap dat het wellicht zo gekozen is ivm andere leagues.
    Kan er niet overwogen worden om , om de 6 weken een race te houden. Dan is er nog tijd genoeg om te oefenen en komt het ook niet in de weg voor andere leagues maar wel 2 wedstrijden extra.

Dan kunnen er ook weer andere banen gereden worden etc.
    Over de banen heb ik al eens wat geschreven en ik vind de huidige selectie gewoon niet zo sterk.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten