Pagina 19 van 19 EersteEerste ... 9171819
Weergegeven resultaten: 451 t/m 458 van 458

Discussie: DRES | Ronde 4: Le Mans

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rinussie Bekijk bericht
    Onze laatste zet was een ingenieuze van wereld formaat. Ik zou de laatste anderhalve stints rijden. Fred had bedacht dat we de na onze 1na laatste stop na ongeveer 40 ltr verbruik te hebben weer zouden gaan pitten. Dit om vol te tanken voor de laatste 14 rondes en zonder banden wissel.
    Idee was dat ik dan wel genoeg tijd goed zou moeten maken op DCR en RPM2 dan zouden wij hun in deze laatste pitstop in de pit voorbijgaan omdat we wisten dat zij 81 ltr moesten tanken en wij maar 40. Een meesterzet van Fred dachten wij ware het niet dat onze pitcrew er anders over dacht, Zij vonden het namelijk nodig dat onze remmen aan vervanging toe waren
    Jullie stonden met nog 1u10 ongeveer te gaan in de pits. Toen namen wij de leiding over en we moesten toen nog 1 stop, en jullie ook. Onze laatste stop zou ca. 30 minuten voor de finish van de race plaats hebben, dus ook hier geen volle tank en zeker geen bandenwissel in de planning.

Overigens heeft de RPM2 de hele race op 1 set remmen kunnen doen. Goed spul
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darthwillie Bekijk bericht
    is de replay file offline? probeer hem te downloaden maar lukt niet?
    Nu moet het weer werken.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member rinussie's schermafbeelding
    Naam
    Rinus Janssens

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert Saalmink Bekijk bericht
    Jullie stonden met nog 1u10 ongeveer te gaan in de pits. Toen namen wij de leiding over en we moesten toen nog 1 stop, en jullie ook. Onze laatste stop zou ca. 30 minuten voor de finish van de race plaats hebben, dus ook hier geen volle tank en zeker geen bandenwissel in de planning.

Overigens heeft de RPM2 de hele race op 1 set remmen kunnen doen. Goed spul
    klopt Robert, alleen dit was onze 1 na laatste stop en met 81 ltr waren wij sneller dan p1 en 2 op dat moment. Dus ik moest tijd goed maken en zien dat ik vlak achter jullie terecht zou komen voor onze laatst stop, en dat gebeurde ook.
    Met die volle tank konden wij die laatste stind vol blijven rijden en hoefden niet op de banden en op het verbruik te letten.

Zonder de reparatie aan de remmen (wat 121 seconden duurde) in onze laatste stop had ik het nog wel willen zien

Jullie hebben erg constant gereden. Het bewijst maar weer eens dat endurance een heel andere tak van de motorsport is dan een 2 uurs race. Heel goed gedaan.
    En verder is het geweldig dat je na 6 uur racen nog 3 wagens hebt die voor de winst kunnen gaan dat vind ik echt top
    Laatst gewijzigd door rinussie; 2 juni 2009 om 12:16
    Wheel: OSW DDW with mod30 and mod 27 | Pedals: HE-Pedals pro | Shifter: HE seq Shifter | Dashmeter pro | MSI GTX1080 | 3 x LG27inch @ 5918 x 1080 | Intel Core i7 4770K @ 4Ghz | MSI z87-g45 gaming | 16 GB Corsair Vengeance DDR3 1866 Mhz | Cooler Master 1000W | Sennheiser PC 363D Headset | Windows 10 64bit

http://www.rareendurance.nl
    https://nl-nl.facebook.com/RareEnduranceTeam/

Senior Member GTE's schermafbeelding

Standaard

Ha, zou gaaf geweest zijn als RPM en RARE het op de baan hadden kunnen uitvechten.

Senior Member clipto's schermafbeelding
    Naam
    Jarno Hogeweg

Standaard

Volgend seizoen dan maar

Moderator Bramzel's schermafbeelding
    Naam
    Bram Knot

Standaard

Heel gaaf om alle afgelopen pagina's door te lezen, zo te zien was het weer een geweldige race. UT gefeliciteerd met het kampioenschap, DCR met de eerste winst en ook een compliment voor RPM²; jullie zaten er het hele seizoen goed bij. Overigens verdienen alle teams een pluim; 6 uur is niet niks en jullie hebben je danig verweerd.

Senior Member clipto's schermafbeelding
    Naam
    Jarno Hogeweg

Standaard

Pffff ik reed de ronde met schade op banden én de trip in de grindbak in 7:13.209 zie ik nu ....
    Hoezo onnodig tijd verliezen...

Member
    Naam
    Dick Bos

Standaard

Ben net terug en heb alle verhalen gelezen.
    Vond het ontzettend jammer maar door familie omstandigheden kon ik niet aanwezig zijn.
    Ook nu was het toch weer in de slotfase erg spannend.
    Hoop dat we nog een herkansing krijgen in een DRES 2.
    Zie er nu al naar uit.
    UT gefeliciteerd met het kampioenschap en DCR met jullie overwinning.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten