Pagina 3 van 26 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 640

Discussie: DRES | Ronde 3: Road America

Senior Member Mathijs's schermafbeelding
    Naam
    Mathijs Twisk

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjerk Korving Bekijk bericht
    Idem Steven, het lukt mij ook niet. Zou graag met anderen op de baan kunnen testen om te zien wat anderen doen.
    Weet je zeker dat het de DRES server was en niet de server die ik even zelf aan het draaien was? Ik had die namelijk digitalracing genoemd met DRES in de naam. Zelfde wachtwoord als altijd, maar nog niet met nieuwste carset.

DigitalRacing | Directie Tjerk Korving's schermafbeelding

Standaard

Geef een server die je zelf draait een andere naam Mathijs, zo kan er geen verwarring ontstaan ook namelijk. In elk geval lukt connecten daarop niet.

Je hoeft zelf ook geen server te draaien om te kunnen rijden overigens. Daarvoor zijn de offline sessies.

Naam
    Mathijs Twisk

Standaard

Geef een server die je zelf draait een andere naam Mathijs, zo kan er geen verwarring ontstaan ook namelijk. In elk geval lukt connecten daarop niet.

Je hoeft zelf ook geen server te draaien om te kunnen rijden overigens. Daarvoor zijn de offline sessies.
    I know, maar je wilt graag onder de juiste omstandigheden testen en de griplevels zijn anders offline en online... Offline heb je meer grip, dus dan ben je met verkeerde griplevels aan het testen, iets wat niet fijn is als je de setup echt aan het finetunen bent. Vandaar online testen.
    Verder: Ik dacht is misschien handig zodat andere er ook op kunnen joinen (password was hetzelfde...) omdat de DRES server blijkbaar niet online was. Zal hem voortaan CW40Racing noemen met zelfde pass als hier gebruikelijk is.

Senior Member Ralffoxx's schermafbeelding
    Naam
    Steven Voss

Standaard

Ik wou ook graag met andere testen op de baan aangezien totaal geen ervaring online met GTR2 en deze mod heb. Rij offline nu wel iets sneller al.
    Enjoy life, love racing

Naam
    Steven Voss

Standaard

heb nu zelf ook net servertje opgezet. Pass zelfde als van hier... naam DR.nl dres rallfoxx temp
    Enjoy life, love racing

Standaard

Idem Steven, het lukt mij ook niet. Zou graag met anderen op de baan kunnen testen om te zien wat anderen doen.
    Ik zal de ZAC server er even uit gooien, en dan vanavond gaat de DRES server eruit tbv de ZAC server. Na de race morgenavond zet ik de DRES server weer aan.

Gimme 5 minutes.

Edit: done.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

DigitalRacing | Directie Gerben vd Broek's schermafbeelding
    Naam
    Gerben van den Broek

Standaard

ehm oeps. Ik was er juist mee bezig. Dus nu draait beide weer.

edit. Zal de ZAC5 dan maar weer even dichtgooien.
    Dat gaat zomaar niet gebeuren !!

Senior Member Fr3d's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mathijs Bekijk bericht
    Net wel even geoefend en de setup een beetje gefinetuned. Zit nu net als Tom op 1.42.100, dus gaat prima hier.

Geen probleem dus, jullie gaan toch wel weer stappen de zaterdag avond?

Naam
    Steven Voss

Standaard

Ik ga nu online 1.46.2xx tot dus ver in de 40 rondjes die ik ongeveer heb gereden in totaal (40 liter elke keer bij me). Offline daarna nog effe wat getest ga daar nu 1.45.3xx.
    Denk dat dit al betere tijden zijn.
    Enjoy life, love racing

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

kom net in de 1:52 En het meest vervelende is dat ik weet waar ik de meeste tijd verlies, beide bochten voor de bruggen. Of ik ga daar te langzaam of ik vlieg er af Gelukkig vanaf maandag eindelijk wat tijd om te oefenen.

DigitalRacing.nl

Standaard

Je kunt iets te langzaam uit die bochten komen en blijven rijden dan crashen. Het is immers een 6uurs race!

Standaard

weet ik maar ik heb ook wel iets eergevoel iets langzamer kan ik accepteren, dit is te gek

Standaard

Net weer wat rondjes gedraaid en kom ondertussen tot een 1:48.1 maar her en der wel snellere sectoren gereden. Mis vooral grip in de langzamere bochten van S1 al is het weer een stukje beter geworden. Nu nog de juiste lijnen rijden.

Senior Member John's schermafbeelding
    Naam
    John Oldenburg

Standaard

Hier is het momenteel een 1.46.4xx , meer kan ik er nog niet uit persen. Is wel met een volle tank, 81 liter. Ik heb op dit Road Amerika veel last van onderstuur en krijg het er niet lekker uit met de setup.
    John Oldenburg
    mijn racesimulator

Standaard

Ondertussen is het 1:47.2 en volgens mij gaat de wagen doen wat ik wil. Beetje gesleuteld aan de versnellingsverhouding, die vind ik sowieso erg belangrijk voor het rijgevoel, en nog wat ander gefrutsel. Ben geen setup genie maar tot dusver gaan de veranderingen goed.

Naam
    Gerben van den Broek

Standaard

Ik heb vanmiddag heel even gereden. Rondje of 10 ofzo samen met Steven Voss. Heb daar mijn snelste tijd gebracht tot 1.47.6. Nog steeds standaardsetup, dus vermoed dat daar ook nog wel het een en ander in gaat zitten. In ieder geval lijkt het er wel op dat ik wat makkelijker de auto rond het circuit kan krijgen.

Member CannonDale's schermafbeelding
    Naam
    Riley Gustina

Standaard

Tot nu toe verloopt het testen beter dan verwacht. Vanmiddag nog ff gereden en raak goed gewend aan de Audi. Zeer stabiele raceset weten te maken, weinig slijtage en waarmee ik vast in de 42ers kan rijden met volle tank. Met nog wat finetunen heel mischien uitschieters naar de 41ers. Ziet er voorspoedig uit voor AA Connection Team. Kijk uit naar de testrace.

Senior Member TomG's schermafbeelding
    Naam
    Tom

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fr3d Bekijk bericht
    Geen probleem dus, jullie gaan toch wel weer stappen de zaterdag avond?
    Net terug van een superfoute paupertent in Delft. Niemand geregeld... echt kut. Liepen wel alleen maar chicks rond met tijgerprint hema strings, dus opzich hoef ik me niet te schamen ofzo.

Naam
    Mathijs Twisk

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TomG Bekijk bericht
    Net terug van een superfoute paupertent in Delft. Niemand geregeld... echt kut. Liepen wel alleen maar chicks rond met tijgerprint hema strings, dus opzich hoef ik me niet te schamen ofzo.
    Hahaha die Tom! Ik was vandaag weer om uurtje of 6 thuis, Tom nog even gekeerd, maar daar wist hij vandaag niets meer van.
    Maar voor de verandering wel voor 12 uur wakker! Dus dat was een goede generale repetitie voor de DRES race, het kan dus wel!

ps. Hoor net van Tom dat hij niets meer weet dat hij deze post hierboven gemaakt heeft. Lekker scherp HJ.

Owja, zitten wel grote gaten tussen de teams so far!

Senior Member clipto's schermafbeelding
    Naam
    Jarno Hogeweg

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clipto Bekijk bericht
    Heb vanavond m'n PB in ieder geval sterk verbeterd
    In race-setup een 1.43.557 gereden, wel een dikke uitschieter op mijn gemiddelde rondetijden (veelal 44.5~45.5) maar voelde wel ff goed
    Tank was trouwens vol op moment van de PB
    Tijden weer wat scherper kunnen zetten vandaag.
    Racepace met volle tank is nu rond 1.43.6~1.44.2
    Helemaal prima dus

Vandaag wat zitten testen bij mij thuis, samen met m'n Teamie Erwin.
    Ook hij rijdt met mijn raceset tijden die hij thuis ook rijdt, komt helemaal voor de bakker dus

Naam
    Gerben van den Broek

Standaard

Vanmiddag ook een hele poos bezig geweest met proberen rondjes te rijden. Gaat steeds beter. Kan steeds meer rondes constant aan elkaar plakken. Daarnaast ook mijn Pr weer aardig kunnen verbeteren. Van 1.47.6 naar 1.45.1. Rij ook met behoorlijk gevulde tanks dus vrij hoopvol al.

Daarnaast begin ik nu ook het gevoel te krijgen dat ik de wagen controleer en niet andersom. Nu nog wat verder tweaken aan de setup, maar dat is allemaal voor aankomende week .

Senior Member John's schermafbeelding
    Naam
    John Oldenburg

Standaard

Hier nu ook in de 1.44ers met een 1.44.315 als pb.
    John Oldenburg
    mijn racesimulator

Standaard

opeens van 1:52 hoog naar 1:49 laag en zeker nog ruimte voor verbetering.

Best lekker, ik maakte me best zorgen want het ging voor geen meter.

Standaard

Wicked Weasel verliest Autos
    van uw verslaggever

Door een zeer raar ongeval stonden de heren van Wicked Weasel vandaag vreemd te kijken toen ze verschenen op het circuit Road America. Helemaal gekleed en bepakt stonden de drie coureurs voor bij de paddock. De mechanics vluchten snel de pitsbox in en de heren keken elkaar beteuterd aan. Nergens waren de 3 roze Peugeots te bekennen (de heren van Wicked Weasel hebben 2 reserve wagens). Toen ze eenmaal verhaal gingen halen bij hun Chief Engeneer B. Dicks zagen ze hem druk bellen. De talen vlogen door de pitbox en na een aantal uur wachten kregen de heren eindelijk het verhaal te horen. De Peugeots zijn naar het verkeerde continent verscheept en staan nu in Rusland bij de douane die het zaakje niet geheel vertrouwt (Dicks verstond in zijn beste Russisch iets over bomvormige wagens). De wagens worden op zijn vroegst maandag de 23ste vrijgegeven. 1 dag te laat dus voor de race in Amerika.

De heren die momenteel gedeelt eerste staan in het kampioenschap, zullen dus helaas hun positie niet kunnen behouden. "Het is op dit moment helaas even niet anders, sommige dingen heb je nu eenmaal niet onder controle" Aldus WW coureur Roy Visser.
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Standaard

Wicked Weasel er niet bij? Dat is balen mannen!
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten