Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 224

Discussie: The Paintshop FAQ

Senior Member Mark Bentvelzen's schermafbeelding
    Naam
    Mark Bentvelzen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    nog meer inspiratie

*BMW1 plaatje*
    Ik had voor deze auto getekend... kan 2 salto's doen op Zolder en kom op 4 wielen terecht en rijdt gewoon door...

F1 bolidde vind ik ook netjes gemaakt!
    Team Underground
    Beter goed gefeest dan slecht geslapen!

Moderator Bramzel's schermafbeelding
    Naam
    Bram Knot

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Kocken Bekijk bericht
    Download deze:
    http://www.brandsoftheworld.com/down...and/88099.html

Dan open je die in Illustrator
    Vanuit Illustrator sleep je de afbeelding naar je Photoshop... dus: klik op de wereldbol & vasthouden.... sleep het naar Photoshop (evt aanwijzen via de taakbalk) en laat het los boven je livery.

Nu kun je het logo niet direct wijzigen, maar wel vergroten en verkleinen, zoveel als je wil, zonder kwaliteitsverlies!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door racingstefan Bekijk bericht
    Een .eps kun je ook meteen in Photoshop openen (wel ff op "Percent" zetten en dan 1000% )
    Stefan, Bram zijn methode is hier de betere. Als je een EPS op jouw manier in Photoshop zet, dan rasterized hij hem. Als je hem op Bram's manier importeert krijg je een smartobject, die altijd scherp blijft.

Standaard

Ik probeer ook wat te leren
    Een EPS kun je openen in elke gewenste resolutie toch? Als je dat dan opent in 10.000x5.000 pixels bijvoorbeeld, dan blijft dat toch ook wel scherp?
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

DigitalRacing.nl

Standaard

Als je hem als Smart Object importeert dan berekend hij hem opnieuw, elke keer als jij iets doet met het logo.

Ik moet wel toegeven dat ik bij grote logo's die GEEN eps zijn ook 'smart-object' aanvink om ervoor te zorgen dat hij iets anders om gaat met het logo.

Smart Objects zijn zeer handig

Standaard

Ik zit nu een beetje vast met mijn DRTCC livery, ik heb daar een vervelend lijntje(eigenlijk 2):

Ik bedoel die 2 die tussen het wit en rood zitten. Ik heb hem eerst met de Polygonal Lasso Tool getekend en daarna met Rectangular Marquee Tool de pixels die er bovenuit staken weggewerkt. Ik heb mijn Brush Tool op 2x 100% staan (Opacity en Flow).

Ik wil ze eigenlijk strakker, want het lijkt nu wel een trap, zoals hij afloopt en ik vnd het altijd wel mooi om de body lines te volgen.

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Zijn er ergens ook PSD's te verkrijgen met de digitalracing.nl logo's zodat ik die mooi op me livery kan plakken?
    Power by Cosworth

Senior Member Martijn Mezger's schermafbeelding
    Naam
    Martijn

Standaard

http://forum.digitalracing.nl/images...cs/logo_dr.jpg

Deze downloaden, en met de magic want tool het wit weghalen.

Senior Member Ralffoxx's schermafbeelding
    Naam
    Steven Voss

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door racingstefan Bekijk bericht
    Ik zit nu een beetje vast met mijn DRTCC livery, ik heb daar een vervelend lijntje(eigenlijk 2):

Ik bedoel die 2 die tussen het wit en rood zitten. Ik heb hem eerst met de Polygonal Lasso Tool getekend en daarna met Rectangular Marquee Tool de pixels die er bovenuit staken weggewerkt. Ik heb mijn Brush Tool op 2x 100% staan (Opacity en Flow).

Ik wil ze eigenlijk strakker, want het lijkt nu wel een trap, zoals hij afloopt en ik vnd het altijd wel mooi om de body lines te volgen.
    Probeer met de pentool de lijnen van de body te volgen... dat word een stuk strakker
    Enjoy life, love racing

DigitalRacing | Directie Tjerk Korving's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RSRoy Bekijk bericht
    Zijn er ergens ook PSD's te verkrijgen met de digitalracing.nl logo's zodat ik die mooi op me livery kan plakken?
    Hoe groot wil je het hebben? Kan er zo een maken op elk gewenst formaat in principe.

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjerk Korving Bekijk bericht
    Hoe groot wil je het hebben? Kan er zo een maken op elk gewenst formaat in principe.
    Gewoon redelijk groot formaat zodat ze altijd makkelijk te resizen zijn aub.
    Power by Cosworth

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RSRoy Bekijk bericht
    Gewoon redelijk groot formaat zodat ze altijd makkelijk te resizen zijn aub.
    Ok, zal m'n best gaan doen. Je ziet het binnenkort wel in je mail verschijnen.

Edit: je hebt een pm met link. Heb geen mail adres van je.
    Laatst gewijzigd door Tjerk Korving; 6 februari 2009 om 20:13

Senior Member Maik Peters's schermafbeelding

Standaard

Waarom stel je de logo's en/of andere DRNL gerelateerde dingen niet beschikbaar via de download?

~ Respect is Everything ~

Standaard

Och, het leukste is om zelf een 'database' samen te stellen van dergelijke logo's

Maar het lijkt me dat er wel een EPS van DR.nl beschikbaar moet kunnen zijn? Evenals de logo's van de verschillende leagues?

Standaard

Ik denk dat Bram dat dan het beste zou kunnen doen indien gewenst. Die heeft voor zover ik weet al die logo's in elkaar geklust en ik neem aan dat hij ze dan nog gewoon kant en klaar heeft staan. Zelf heb ik ze niet dus daar houd het voor mij op.

Voor de FPL was ik wel van plan om voor seizoen twee een psd template van de wagen aan te leveren waar het logo gewoon al is verwerkt op de achtervleugel. Maakt het weer een stukje makkelijker.

Standaard

Ik kan alleen voor een EPS van de het algemene logo zorgen, maar dan zou ik wel iets van 'toestemming' willen zien van de organisatie.

Standaard

Ik kan alleen voor een EPS van de het algemene logo zorgen, maar dan zou ik wel iets van 'toestemming' willen zien van de organisatie.
    Doelde ook op Bram Knot. Ik zal het wel aankaarten of het mogelijk is die logo's beschikbaar te stellen.

Standaard

Oh zo... tja.. al die Brammen

Standaard

Oh zo... tja.. al die Brammen
    Ach het is nog ochtend.

DigitalRacing.nl

Standaard

Ik zou niet weten waarom er een EPS-versie van ons logo moet verschijnen. Het is een kwestie van het lettertype "FRAULEIN" opzoeken op www.dafont.com.

Het enige, logische, wat ik jullie verzoek is het niet zonder toestemming 'zomaar' te gebruiken.

Standaard

Nou zeg, de hele sfeer rond het zorgvuldig ontworpen logo, in 1 klap om zeep geholpen

DigitalRacing.nl

Standaard

Waarom? Ik weet nog heel erg goed dat ik aan heel veel logos heb geklooit in die tijd. Fraulein beviel enorm op die manier en dat is het gebleven tot op de dag van vandaag.

Standaard

Hoe staat het eigenlijk met in de startpost?

DigitalRacing | Directie Gerben vd Broek's schermafbeelding
    Naam
    Gerben van den Broek

Standaard

@ Niels. Eigenlijk is een logo niet zomaar iets wat iedereen kan namaken. Een logo is iets unieks aan een bedrijf/organisatie etc. Logo's hebben bepaalde afmetingen en verhoudingen. Je kan het wel groter/kleiner maken, maar blijft dan in proporties. Dus ergens vind ik dat het logo echt als logo te downloaden is.

Uiteraard is de oplossing met het lettertype geven genoeg ruimte om het na te maken, maar zoals Bram ook al zeg, mist het de sfeer.
    Dat gaat zomaar niet gebeuren !!

DigitalRacing.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerben vd Broek Bekijk bericht
    @ Niels. Eigenlijk is een logo niet zomaar iets wat iedereen kan namaken. Een logo is iets unieks aan een bedrijf/organisatie etc. Logo's hebben bepaalde afmetingen en verhoudingen. Je kan het wel groter/kleiner maken, maar blijft dan in proporties. Dus ergens vind ik dat het logo echt als logo te downloaden is.

Uiteraard is de oplossing met het lettertype geven genoeg ruimte om het na te maken, maar zoals Bram ook al zeg, mist het de sfeer.
    Ik heb ook nog een aantal dingen met Robert besproken. Ik zal er voor zorgen dat er logos komen in verschillende grotes die makkelijk te gebruiken zijn bij het painten, filmpjes etc.

En de startpost word vanzelf bijgewerkt. Als mensen vragen hebben voor de FAQ zou ik ze hier graag zien zodat ik, of andere mensen, daarop in kunnen springen.

Senior Member Niels Draijer's schermafbeelding
    Naam
    Niels Draijer

Standaard

Beste painters,

Ik word helemaal krankjorem van Photoshop. Ik heb er echt wel wat tijd inzitten maar snap het niet. Pentool, layers, selecties maken etc. lukt me allemaal niet.
    Voor degene die dit lezen denken natuurlijk: mietjeeee
    Maar ikzelf denk: Oen!

Vorige keer is er door Brammer een prachtige Arai-skin gemaakt.
    Wellicht ziet iemand de kans om mijn auto'tje te painten. Veeleisend ben ik absoluut niet. Vorige keer heb ik alleen wat kleuren genoemd die ik mooi vind en de painter de vrije hand gegeven.
    Voelt iemand zich geroepen dan hoor ik dat uiteraard graag.

Als tegenprestatie bied ik uhhhhh... uhhhhh.... een teampresentatie waarin jouw naam/grafisch bureau uitgebreid wordt genoemd

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten