Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 40

Discussie: Teamlaunches & wintertesten 2019

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard Teamlaunches & wintertesten 2019

De eerste auto is vandaag gepresenteerd van Haas F1 Team.

RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Standaard

Is alleen de livery toch? Nieuwe auto volgt nog.

Altijd lekker als een compleet louche bedrijfje titelsponsor wordt. Rich Energy, wie heeft het nou niet in de koelkast staan...

Eerste non-F1 site als je erop googled is Amazon. De reviews zijn mixed.
    https://www.amazon.co.uk/Rich-Energy...pe=all_reviews

Ene Ricardo vind het lekkerder dan Red Bull, maar Vijay kreeg niet genoeg energie om terug naar India te gaan.

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jarninho Bekijk bericht

Altijd lekker als een compleet louche bedrijfje titelsponsor wordt. Rich Energy, wie heeft het nou niet in de koelkast staan...

Ene Ricardo vind het lekkerder dan Red Bull, maar Vijay kreeg niet genoeg energie om terug naar India te gaan.
    Is ook de nieuwe auto, de montage van de spiegels is anders, de velgen.
    De neus en vleugel hebben ook de nieuwe spec.
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Senior Member
    Naam
    M vd Meulen

Standaard

Was nooit zo'n fan van de oude Haas livery, dus in die zin wel een stap vooruit, maar is mij toch net iets te eenvoudig. Goud is erg goud en benieuwd hoe lang het gaat duren totdat iets veranderd, want op tv ga je dat niet goed kunnen zien.

Die renders zijn inderdaad van de nieuwe wagen, die auto tijdens de live presentatie was een 2018/19 bouwpakketje. Makkelijkst te zien aan de sneeuwschuiver aan de voorkant, wat is die voorvleugel groot , met zo gezegd niets op de "y-as" en de grotere en hogere achtervleugel (benieuwd wat dat gaat doen voor drs, groter effect (kortere zones op sommige banen)). Ook de winglets tussen de voor en achterbanden (zijkant) zijn niet meer zo groot (hoogte) als vorig jaar, moeilijk te zien maar het lijkt nu al veel "drukker" in die zone (meer winglets).

Verder beter verpakt, rond om motor en die uitlaat was Ferrari vorig seizoen al aan het eind van het jaar aan het testen en die zit er nu bij Haas en vermoedt rest van de Ferrari teams op (boven de uitlaat die twee buisjes).

Mocht Duits geen probleem zijn, AMuS heeft uitgebreide analyse die niet achter een paywal zit.: Haas VF-19 für F1-Saison 2019

Standaard

Ik vind het helemaal niks.... Zo 'standaard' voor een F1 livery, beetje zwart & goud :-/

Vond de grijstinten met rood van vorig juist wel herkenbaar en iets nieuws op de grid. Dat is hiermee compleet om zeep.

Senior Member
    Naam
    Bart Hendrikx

Standaard

Waarom ruikt dit weer naar het begin van het einde? Zijn de zakken van Gene langzaam leeg aan het raken?

Standaard

Ik vind het vooral mooi dat de hele website van die energy drink gebouwd is rond het F1 team van Haas De eigenaar daarvan heeft ook al wat mooie uitspraken gedaan richting Red Bull F1. Heel erg benieuwd wat voor figuur dat is en hoeveel geld erachter zit.

edit; Hij heeft eerder dus al Force India willen kopen...

http://theinsideline.com/story/f1-20...ich-energy-ceo
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Standaard

Volgende in het rijtje Prins Malik, Joachim Luhti, Sulaiman Al-Kehaimi, Mansoor Ijaz? Luchtfietserij met grote beloften van geld wat nooit gaat komen. Gelukkig hebben we de renders nog.

Senior Member Metalfreak's schermafbeelding
    Naam
    Ruud

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jarninho Bekijk bericht

Je bedoelt zoiets:
    This promised so much - I thought Rich Energy would give me enough power that I could travel back to India, drive around in a fancy Mercedes powered car and beat Red Bull. Sadly, Rich Energy was full of artificial ingredients that left a bad taste in my mouth - which a cursory look at the details would have told me in advance. Instead we were headed straight to the scene of the accident. Fortunately I have many BWT Vida Water Filter Jug, White, 2.6 Litre to remove the bad taste

Standaard

Ja, of deze:

I was at a party and recommended this to my friend Claire as a mixer, as she was running low on Martini. Initially it looked good, but the taste was not good and there was a really funny smell - so she was totally left in the lurch and had nothing to offer her guests Robert & Esteban.

However, if you are American and more easy going, or perhaps you aren't too bothered about how it smells or things like due diligence then this is probably the energy drink for you.
    https://www.amazon.co.uk/gp/customer...R1B3CJY6GQZZHW

DigitalRacing.nl

Standaard

In de basis kan je van zo'n kleurstelling wel iets mooi's maken. Ik zou gekozen hebben voor goude letters (en het metallic effect) bij Haas. En de auto is te leeg.
    Daarnaast hebben de het logo in de enginecover verwerkt en door de lijnen lijkt het wat weg te vallen. Dus ik ben benieuwd of dat buiten de studio beter / mooier is. Het is ook afhankelijk van de daadwerkelijk auto.

Moderator Bramzel's schermafbeelding
    Naam
    Bram Knot

Standaard

Het goud is nog donkerder dan dat van Team Lotus F1 in 2012 bij de launch. Die tint werd al heel gauw vervangen door een soort beige omdat het origineel wegviel op TV. Ik vermoed dat ze bij Haas dus heel snel tegen hetzelfde probleem aan gaan lopen.
    “Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan." - Pippi Langkous

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bramzel Bekijk bericht
    Het goud is nog donkerder dan dat van Team Lotus F1 in 2012 bij de launch. Die tint werd al heel gauw vervangen door een soort beige omdat het origineel wegviel op TV. Ik vermoed dat ze bij Haas dus heel snel tegen hetzelfde probleem aan gaan lopen.
    Bij lotus was het alle sponsoring toch? Dit is alleen de hoofdsponsor, ik denk dat dat anders uitvalt en dat ze er minder zwaar aan tillen dat hun naam minder knap in beeld is omdat het simpelweg gewoon de daadwerkelijke kleurcombinatie is van hun "brand".
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member
    Naam
    M vd Meulen

Standaard

Toro Rosso STR14:

Senior Member Metalfreak's schermafbeelding
    Naam
    Ruud

Standaard

En de Williams is ook bekend:

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

hmm is wel de 2018 auto begrijp ik, met een matige liverie
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Senior Member
    Naam
    M vd Meulen

Standaard

Goed dat ze een nieuwe hoofdsponsor hebben, maar ook geen fan van de livery. Kleur blauw kan voor mij wel, maar gaat slecht samen met die doorgetrokken "carbon/zwarte" bodem en die ronde witte vlek op de "sharkfin" ziet er erg goedkoop uit.

paar iets grotere foto's van de presentaties.

Laatst gewijzigd door Markie; 11 februari 2019 om 17:47

Standaard

Gelukkig zit ik in m'n nieuwe huis straks wat verder bij de TV vandaan...

Standaard

Het is nog geen verbetering so far, qua liveries

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Ik ben heel benieuwd naar Toro Rosso, ze gaan een door Red Bull ontwikkelde versnellingsbak gebruiken met de daarbij behorende achterwielophanging. Dat gaat dus een beetje de kant van Haas op. Ik vind het goed zo, dan zit alles achter de top3 teams waarschijnlijk nog dichter bij elkaar.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member
    Naam
    M vd Meulen

Standaard

Renault RS19:

Livery concept nu wel bekend, maar vind het nog steeds (kleur stelling) tof en benieuwd of ze dit jaar Cyril's "beloftes" kunnen waar maken en eindelijk het gat naar de top 3 kunnen dichten.

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

Qua kleuren niet vernieuwends, maar wel mooi in mijn optiek.

Standaard

Misschien is het de livery of de camera-hoek, maar lijkt het nou zo dat de TR met Honda een stuk slanker afloopt dan de Renault?
    Valt me echt op dat de TR heel slank afloopt na de sidepods, terwijl deze Renault toch meer volume nodig lijkt te hebben.

Senior Member
    Naam
    Bart Hendrikx

Standaard

Ik twijfel een beetje aan de keuze van hun rijders, Nico is een beetje verbleekt aan zijn eigen belofte en Daniel "the honey badger" Ricciardo heb ik nooit helemaal gesnapt. Interessante mindfuck als iemand Daniel verteld dat Nico net zoveel % nederlander is als Max Verstappen, is dat in het voordeel van Nico.

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Kocken Bekijk bericht
    Misschien is het de livery of de camera-hoek, maar lijkt het nou zo dat de TR met Honda een stuk slanker afloopt dan de Renault?
    Valt me echt op dat de TR heel slank afloopt na de sidepods, terwijl deze Renault toch meer volume nodig lijkt te hebben.
    Schijnbaar is het wat slanker omdat ze de motorkoeling anders hebben aangepakt dan afgelopen jaar.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten