Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 61

Discussie: Dr.nl - flashback momenten.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Van Der Stichelen Bekijk bericht
    De trackdays hier waren ook steeds heel erg leuk. Nordschleife met Roy en Jeroen, elke ronde iets sneller en dichter bij de limiet (maar nog steeds dik binnen veilige marge).
    Lelystad met Roy en Michael Koel, met mijn 1.6 diesel tegen dat trackday geweld, veel geleerd daar. Ook dat je banden na zo een dag helemaal rot zijn lol.
    Inderdaad Kim, ook dat waren mooie herinneringen die buiten digitalracing.nl nooit hadden kunnen ontstaan.
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member Metalfreak's schermafbeelding
    Naam
    Ruud

Standaard

Dankzij Digitalracing heb ik nu een goed adresje voor mijn autobanden

Senior Member
    Naam
    Bart Hendrikx

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Metalfreak Bekijk bericht
    Dankzij Digitalracing heb ik nu een goed adresje voor mijn autobanden
    Klopt! ik ook.

Standaard

De grootste stress momenten vond ik steeds de allereerste zac quali. Je enige ronde starten, wetende dat iedereen naar je aan het kijken is.

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Flashback moment oei dat zijn er wel aantal..

Ik begon mee te doen met ZAC2 en toen meteen het kampioenschap gewonnen bij de CUP600 teams om dit vervolgens te herhalen bij de ZAC3, 5, 6 en 10.
    Vaak kwam ik ook bij de rijders titel, maar bij de ZAC10 lukte het mij voor het eerst.

De DRES1 welke ik samen met Danny reed en ondanks een uitval beurt in de laatste race toch het kampioenschap gewonnen, en de DRES2 gedeeld eerste.

Het uitje waarbij we gingen bowlen....
    Danny met zijn douchemat onder zijn stuur.

De JSF Piston Cup waar we als team samen met Rudy, Pascal en Joey erg sterk waren en ik uit eindelijk er met de titel vandoor ging.

Het organiseren van de Tour de la Tourette wat meteen bij de eerste editie een schot in de roos bleek te zijn en er in tussen al 4 succesvolle edities zijn geweest
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Senior Member Mark Bentvelzen's schermafbeelding
    Naam
    Mark Bentvelzen

Standaard

Heerlijke tread...

Wat dingen die mij toch wel bij zijn gebleven in mijn geheugen zijn de zondagavonden... ZAC.

Het (ineens) extreme weer op Hockenheim

Echter was mijn hard toch verkocht aan de DRTCC. Daar voelde ik mij toch thuis.
    Mooiste race was daar toch Macau in 2012. Door mijn vakantie met (Bob van Someren en Paulpeter Kroon) in Amerika moesten wij een aantal races missen. Hierdoor leek ik geen betekenis meer te hebben in het kampioenschap.

Er waren een aantal mensen die aan het rekenen waren voor het podium maar hielden geen rekening met mij. Ik won beide races in de DRTCC (7?) en werd nog 3e in het kampioenschap wat als totale verassing kwam bij de meeste.

Maar zoals hierboven al een klein beetje omschreven heb ik toch hele gave vriendschappen overgehouden aan het simracen bij DRNL.

Buiten het racen om gamen, het gamen bij Roy in Alkmaar en Hummer leren kennen.
    De avonden COD met de FEM clan , Jeroen zijn claymores.... het was/is een mooie tijd hier.

Karten in de kartfabrique en uiteraard bowlen met Kim in Vlaardingen haha! Alles om de snelheid
    Team Underground
    Beter goed gefeest dan slecht geslapen!

Standaard

Nou Danny bowlde toch nog beter dan mij

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Bentvelzen Bekijk bericht
    Heerlijke tread...

Wat dingen die mij toch wel bij zijn gebleven in mijn geheugen zijn de zondagavonden... ZAC.

Het (ineens) extreme weer op Hockenheim

Echter was mijn hard toch verkocht aan de DRTCC. Daar voelde ik mij toch thuis.
    Mooiste race was daar toch Macau in 2012. Door mijn vakantie met (Bob van Someren en Paulpeter Kroon) in Amerika moesten wij een aantal races missen. Hierdoor leek ik geen betekenis meer te hebben in het kampioenschap.

Er waren een aantal mensen die aan het rekenen waren voor het podium maar hielden geen rekening met mij. Ik won beide races in de DRTCC (7?) en werd nog 3e in het kampioenschap wat als totale verassing kwam bij de meeste.

Maar zoals hierboven al een klein beetje omschreven heb ik toch hele gave vriendschappen overgehouden aan het simracen bij DRNL.

Buiten het racen om gamen, het gamen bij Roy in Alkmaar en Hummer leren kennen.
    De avonden COD met de FEM clan , Jeroen zijn claymores.... het was/is een mooie tijd hier.

Karten in de kartfabrique en uiteraard bowlen met Kim in Vlaardingen haha! Alles om de snelheid
    Samen met mij twee dik door Eau Rouge met de RUF

Naar Mysteryland, samen met Paulpeter, Bob, zijn broer en Bram Kocken en jou
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Senior Member Mark Bentvelzen's schermafbeelding
    Naam
    Mark Bentvelzen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fabian de Jong Bekijk bericht
    Samen met mij twee dik door Eau Rouge met de RUF

Samen door Eau Rouge was echt vet! Sowieso dat achter elkaar aan rijden was een vd mooiste gevechten.
    Heb het ooit nog eens opgenomen en opgezocht
    Op 54:00 min.

Mysteryland! Jaaa dat was ook een mooi feestje idd!
    Team Underground
    Beter goed gefeest dan slecht geslapen!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Zoveel meegemaakt op persoonlijk niveau, maar uit de mensen hier een echte vriendengroep overgehouden die het begrepen en waar je het op een gegeven moment overal over had.
    de Tour de la Tourette wat meteen bij de eerste editie een schot in de roos bleek te zijn en er in tussen al 4 succesvolle edities zijn geweest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Bentvelzen Bekijk bericht
    ...
    All this... geloof dat ik eigenlijk betere... of eigenlijke anders gezegd, waardevollere herinneringen overhou aan DR.nl door de dingen die naast de virtuele baan zijn ontstaan. (Het scheelt, die on-track prestaties zijn ook niet om over naar huis te schrijven)

This will be cherished, but het is ook goed zo

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

1 van mijn mooiste herinneringen komt hier vandaan. Ik herinner het als de dag van gisteren, 's ochtend stond ik op uit bed en voelde ik mij uitermate fit. Na een goed ontbijt ging ik richting circuit waar de pers volledig in de rij stond bij Visser, Knot en Waltmans. Daardoor kon ik mij goed mentaal voorbereiden op de kwali en race. Toen de kwali verlopen was, stond ik op een tactisch sterke 5e plaats, vlak achter Zijlstra. De race hoeft amper beschreven te worden, de meesten hier zullen het nog vers in het geheugen hebben hoe de race verliep. En mooi gevecht om P1 tussen Visser en Knot wou ik niet verstoren dus reed ik de race veilig uit op P3. Waar kampioenskandidaat Waltmans de steken liet vallen liep ik er met deze podiumplaats vandoor.

Gezien de media aandacht die ik hierna kreeg heb ik er weer voor gekozen om in de anoniemiteit te rijden buiten het podium. Enkel in de ZAC5 en DRTCC8 liet ik nog even een podium zien omdat ik toch soms wel eens er wou staan.

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

respect
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Ursem Bekijk bericht
    1 van mijn mooiste herinneringen komt hier vandaan. Ik herinner het als de dag van gisteren, 's ochtend stond ik op uit bed en voelde ik mij uitermate fit. Na een goed ontbijt ging ik richting circuit waar de pers volledig in de rij stond bij Visser, Knot en Waltmans. Daardoor kon ik mij goed mentaal voorbereiden op de kwali en race. Toen de kwali verlopen was, stond ik op een tactisch sterke 5e plaats, vlak achter Zijlstra. De race hoeft amper beschreven te worden, de meesten hier zullen het nog vers in het geheugen hebben hoe de race verliep. En mooi gevecht om P1 tussen Visser en Knot wou ik niet verstoren dus reed ik de race veilig uit op P3. Waar kampioenskandidaat Waltmans de steken liet vallen liep ik er met deze podiumplaats vandoor.

Gezien de media aandacht die ik hierna kreeg heb ik er weer voor gekozen om in de anoniemiteit te rijden buiten het podium. Enkel in de ZAC5 en DRTCC8 liet ik nog even een podium zien omdat ik toch soms wel eens er wou staan.
    Ik moet ongelooflijk lachen alweer
    (doordenkertje)

Standaard

Met de drnl groep naar de 24u van Spa gaan, en weten dat we een safety car kunnen laten uitrijden door in de karting iets te gaan drinken lol.

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

Gegrift in ons geheugen.

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Jeroen

Met de drnl groep naar de 24u van Spa gaan, en weten dat we een safety car kunnen laten uitrijden door in de karting iets te gaan drinken lol.
    Dat is dus nog steeds zo
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Wat ik me ook nog herinner is dat Raymond Smits ooit had aangegeven op zoek te zijn naar een bepaalde schaalmodel auto. En dat Jeroen op een niet nader te noemen dag (1 april) aan gaf dat hij in het weekend zijn huis aan het opruimen wat en dat specifieke schaalmodel had gevonden. Raymond reageerde hier en was razend enthousiast. Toen hij er achter kwam dat het een grap was, was hij slechts razend.

Nu kan hij er hopelijk zelf ook om lachen.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferroeni Bekijk bericht
    Wat ik me ook nog herinner is dat Raymond Smits ooit had aangegeven op zoek te zijn naar een bepaalde schaalmodel auto. En dat Jeroen op een niet nader te noemen dag (1 april) aan gaf dat hij in het weekend zijn huis aan het opruimen wat en dat specifieke schaalmodel had gevonden. Raymond reageerde hier en was razend enthousiast. Toen hij er achter kwam dat het een grap was, was hij slechts razend.

Nu kan hij er hopelijk zelf ook om lachen.

Hij heeft daarna ooit nog mijn G25 overgenomen, daar zat een certificaat van echtheid bij dat dat betreffende stuur ooit is gebruikt om de befaamde P3 op Imola te halen.

Was ook getekend door Brett Pit dus echter kan bijna niet. Brett, hij leeft nog en staat wellicht weer eens op. Was ook altijd mooi die persberichten en geruchten de wereld in te gooien.

Maar de ' running gag ' van Imola is zeker niet de enigste herinnering hier. Bizar veel om op te noemen. De eerste maanden lid van DRNL dacht ik nog dat Kim een meisje was, toen ik hoorde dat zij een hij was dacht ik dat het een Aziaat was. Kan je nagaan hoe mijn reactie was toen ik hem voor het eerst zag tijdens een meeting. De meetings die allemaal door een ringetje te halen waren, altijd top gezellig.

Los van al het racen wat altijd in de puntjes verzorgd was, de presentaties, samenvattingen, persberichten en de voor en napret op het forum. Was er ook het vele gamen naast de races om. Call of Duty wat op een gegeven moment met custom maps helemaal los ging was daar zo'n voorbeeld van. Ik zie de granaat van Niels nog komen ergens uit een gracht vandaan. De Claymores werden al genoemd, een berucht maar effectief rotding

En het Saalminkje, de vol overgave linksaf op Brands Hatch terwijl we de Indy layout reden, ik denk er nog aan elke keer als ik het circuit weer laad op iRacing.

De DigitalRacing Oval League, die om niet nader te noemen afkorting toch anders ging heten en de SRF Piston Cup. Maar de DRTCC is altijd mijn favoriet geweest en de Elise cup was ook vermakelijk. Nu iRacing met soortgelijke auto's bezig schijnt te zijn is toch stiekem wel iets om naar uit te kijken.

Naast DRNL ook genoeg lol gehad, nog met enthousiasteling Bob mee geweest naar de luchtmachtdagen, dat was genieten om iemand te zien genieten. Ook nog eens bij hem thuis geweest omdat mijn vrouw zo graag een kast wou kopen die toevallig bij hem in de buurt in een winkel stond. (komt dat even mooi uit! )

Denemarken met de Bosmannetjes, Wilfred en Storm was ook erg geslaagd, nooit geweten dat je knakworsten gewoon zo in de waterkoker kan gooien. En die hamburgers daar, jummie jummie!

Mark Bentvelzen die ooit de douche uitstapte met z'n haren nog ingezeept die dat in geuren en kleuren verteld op Teamspeak, ik denk er nog aan als ik het bijna vergeet ' oei, bijna een Bentvelzen gedaan ' . De opmerking " De Poelier?!? " is ook altijd blijven hangen. Heb zelfs nog een tijdje een soundboard achtig ding gehad van Teamspeak momentjes

Al die avonden op Teamspeak, als ik er aan terugdenk mis ik dat soms wel. Al vermaak ik mij prima op iRacing tegenwoordig. Alleen dat community gevoel mis je dan toch wel een beetje. Ook omdat iedereen ergens anders zit. Een forum, Discord, besloten Facebookgroepen, noem maar op. Zo'n versplintering heeft dat echt de das omgedaan. ' vroeger ' (jezus, begin een ouwe lul te worden) had je gewoon niet zoveel keus. Je had het forum en Teamspeak, dat was het wel zo'n beetje.

Kan nog een race herinneren waar de server crashte en iedereen met man en macht Robert probeerde te benaderen via het forum omdat hij daar lekker Formule 1 nieuws ofzo zat te lezen.

Gelukkig hebben we de tour nog, zo blijf je toch nog in contact.

Voor wat ik zo uit het hoofd lepel, mochten er nog gouden momentjes te binnen schieten plaats ik ze

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

go mark liverie van jouw staat me ook nog bij
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Standaard

En het Saalminkje, de vol overgave linksaf op Brands Hatch terwijl we de Indy layout reden, ik denk er nog aan elke keer als ik het circuit weer laad op iRacing.
    Ow ja, dat was een gouden momentje ja.
    Had er ooit een filmpje van maar heb het helaas niet meer.

Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Ow ja, dat was een gouden momentje ja.
    Had er ooit een filmpje van maar heb het helaas niet meer.
    U vraagt, wij draaien

https://youtu.be/XTmtzCadE2U

伊莫拉

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Ugh. Wil niet weten hoeveel uur we Fifa pro clubs hebben gedaan. Samen met Bob, Mark, Niels, Jeroen en Bram. Volgens mij hebben er weken bij gezeten dat we iedere avond bezig waren.

Wat betreft het samen gamen is er nog steeds de DRNL discord. Moeten denk ik alleen dan echt een game date maken want de dagen dat iedereen iedere avond wel kon gamen liggen geloof ik wel achter ons.

Standaard Dr.nl - flashback momenten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
    Ugh. Wil niet weten hoeveel uur we Fifa pro clubs hebben gedaan. Samen met Bob, Mark, Niels, Jeroen en Bram. Volgens mij hebben er weken bij gezeten dat we iedere avond bezig waren.

Wat betreft het samen gamen is er nog steeds de DRNL discord. Moeten denk ik alleen dan echt een game date maken want de dagen dat iedereen iedere avond wel kon gamen liggen geloof ik wel achter ons.
    Ghah! Inderdaad! Enige FIFA die ik zoveel speelde, puur vanwege ProClubs =D

Wat ik trouwens niet zal missen, waren de onvermijdelijke irritaties naarmate de avond vorderde tussen Mark en Bob. Welke game ook, tegen een uur of 10 / half 11, dan kon je wachten op een rage-quit van een van de twee
    Blijft verbazend dat die twee zulke dikke maten zijn geworden en gebleven

Naast DRNL ook genoeg lol gehad, nog met enthousiasteling Bob mee geweest naar de luchtmachtdagen, dat was genieten om iemand te zien genieten.
    Oh, dat moment heeft Bob ook met mij mee gemaakt.. Bob’s zoveelste Defqon 1, mijn eerste, toen samen de zaterdag eindshow gekeken. Ik keek m’n ogen uit, en Bob stond erbij en zag dat het goed was
    Laatst gewijzigd door Bram Kocken; Gisteren om 20:30

Standaard

.

Maar de ' running gag ' van Imola is zeker niet de enigste herinnering hier. Bizar veel om op te noemen. De eerste maanden lid van DRNL dacht ik nog dat Kim een meisje was, toen ik hoorde dat zij een hij was dacht ik dat het een Aziaat was. Kan je nagaan hoe mijn reactie was toen ik hem voor het eerst zag tijdens een meeting. De meetings die allemaal door een ringetje te halen waren, altijd top gezellig.
    Ja mijn populariteit zakte wel merkbaar toen ik geen meisje meer was 😂.

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

U vraagt, wij draaien

https://youtu.be/XTmtzCadE2U
    Ik zit gewoon weer met de tranen in mijn ogen van het lachen
    Power by Cosworth

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten