Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 86 van 86

Discussie: Dr.nl - flashback momenten.

DigitalRacing.nl

Standaard

Ja, Roosendaal. Het toenmalige nieuwe pand waar mijn vader werkte.

Moderator Bramzel's schermafbeelding
    Naam
    Bram Knot

Standaard

Was dat nou een gewone meeting of nog een van de LAN-parties uit de vroege jaren?
    “Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan." - Pippi Langkous

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bramzel Bekijk bericht
    Was dat nou een gewone meeting of nog een van de LAN-parties uit de vroege jaren?
    Dat was de meeting waarbij ik een hele berg fanatec spul mee had plus Xbox360/Monitor en een mini leaderboard
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Moderator Bramzel's schermafbeelding
    Naam
    Bram Knot

Standaard

...en een 'David Hasselhof Fanclub' kentekenplaathouder op je Seat
    “Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan." - Pippi Langkous

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

Willie eigenwijs, maar was dit niet de keer daarvoor? We zijn daar toch 2 keer geweest?
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Standaard

Ik denk dat ik daar 1 keer geweest ben, Sander Hoogendoorn is maar op 1 meeting geweest (deze) en heeft toen de hele tijd achter de Xbox/Fanatec combi gezeten om de door mij gezette rondetijd proberen te verbeteren
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

Senior Member Knight's schermafbeelding
    Naam
    Thijs

Standaard

Leuke herinneringen komen hier voorbij zeg. Ik zag het twee weken geleden al, maar nu reageer ik zelf ook nog even. Ik ben al een tijd niet echt actief meer met posten, maar ik kom toch regelmatig nog even kijken op het forum hier, old habits...

Bij Digital Racing qua race momenten heb ik toch de beste herinneringen aan de FPL. Ik heb altijd de voorkeur gehad voor formule wagens en ik heb wel mee gedaan met andere wedstrijden (vooral als gastrijder), maar de FPL vond ik het leukst om te doen.

Wat ik verder nooit meer vergeet zijn de eerste meetings en LAN party. Tot diep in de nacht waren we aan het racen en daarna slapen in de gymzaal verderop. Heerlijk om weer aan terug te denken. De foto hierboven was een meeting waar ik volgens mij niet bij was, maar een andere LAN party in Roosendaal wel. Ik kan alleen de foto daar niet van vinden.

Intussen heb ik ook al een tijdje niet meer geraced, maar na deze herinneringen gelezen te hebben heb ik twee weken geleden maar eens een iRacing account aangemaakt en mijn stuur afgestoft (de goede oude G25). Ik ben nog veel aan het leren, maar ik vind het tot nu toe erg leuk. Wie weet kom ik mensen van hier weer tegen op de baan.

DigitalRacing.nl

Standaard

We zijn 2x bij de oude locatie geweest voor een LAN. Daarna zijn we 2 keer geweest bij de nieuwe locatie waarbij 1x de Fanatec spullen van Roy aanwezig waren.
    De lan-party's waren eerder dan de meetings. Tevens hebben we een keer de F1 gekeken op de oude locatie. Een F1 race in Oostenrijk.

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Ik dacht al, LAN's? Voor mijn tijd geweest.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Standaard

Same here.. eerste fysieke meetup voor mij was in Haarlem, bij SimWorld van Rogier Pointl. Met die groep in rFactor beetje rondknallen, was lachen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Kocken Bekijk bericht
    Same here.. eerste fysieke meetup voor mij was in Haarlem, bij SimWorld van Rogier Pointl. Met die groep in rFactor beetje rondknallen, was lachen
    Oh ja, dat was nog met die beveiligingskerel die mij even ging vertellen dat ik niet aan de setup van de auto moest komen omdat niemand daar toch iets van snapt...een paar weken nadat ik een mega post gemaakt had mbt setups en de werking van werkelijk alle settings voor GTR2

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten