Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 69 van 69

Discussie: [MULTI] Forza Horizon 4

Standaard

Ik haalde idd 435 met m'n Koenigsegggeeggeeeeegggggegegegeggeggegegegegegege gggeggg Agera RS. Topspeed is (simulated) 450, maar dat ligt meer aan de versnellingsbak, die in de limiter loopt.. Maar kan 'm amper aanpassen, dus nog even een andere auto uitzoeken om tot X999 knallen. Agera heeft 'maar' 1300 PK op de achterwielen ofzo. Is ook wel te merken want die Aventador van Roy is écht snel op de dragstrip

Senior Member Victor's schermafbeelding
    Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

Hehe ja van die Agera RS had ik al gelezen dat die hem zou halen, maar dat is een DLC auto en kan ik niet kopen via de auction house helaas pindakaas.

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Ik gebruik de Mclaren 720s Preorder car (die kreeg je dus gratis bij een preorder) voor de speedtraps. In tegenstelling tot de gewone 720s kun je hier een V12 inhangen die ik tot zo'n 1200pk gekieteld heb. En dat op een gewicht van 1016kg.
    Maar de speedtrap op de snelweg heb ik er (nog) niet mee gehaald. Nou had ik hem ook afgesteld staan voor de speedtraps met wat meer bochten. Maar of ik daar nog 40km/h mee ga vinden betwijfel ik.

Dus misschien moet ik voor die speedtrap toch op zoek naar nog iets anders.

Wat vinden jullie trouwens van de route editor? Ik vermaak mij er uitstekend mee, ik heb al wat mooie rallyproeven uitgezet over de volledige 64km. Het is alleen jammer dat het een werkelijke ramp is om ze te delen met anderen...

"Overtaking is an art"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard117 Bekijk bericht
    Wat vinden jullie trouwens van de route editor? Ik vermaak mij er uitstekend mee, ik heb al wat mooie rallyproeven uitgezet over de volledige 64km. Het is alleen jammer dat het een werkelijke ramp is om ze te delen met anderen...
    Ja hoe doe je dat delen met anderen, en kun je er ook leaderboards op zien?
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Naam
    Richard Kortland

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Ja hoe doe je dat delen met anderen, en kun je er ook leaderboards op zien?
    Persoonlijk tegen iemand vertellen dat je een route beginnend bij Event X gemaakt heb, die moet daar vervolgens naar toe gaan en de blueprints van vrienden afspeuren naar je race.
    In FH3 kon je bv je blueprint event naar vrienden sturen zodat die vanuit de ingame mailbox jouw blueprint konden openen. In FH4 zit dat niet, dus je kunt niet echt makkelijk iemand op de hoogte brengen.
    Of er leaderboards zijn weet ik niet, ik heb nog niet de route van iemand anders gereden...

"Overtaking is an art"

Standaard

Misschien anders even een forum-tabel / Google sheet maken met daarin de eigen routes?
    Ik ben wel benieuwd idd naar wat er zoal al gemaakt is

Standaard

Ik wilde al een gymkhana circuitje maken voor een challenge
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

Ik kan van mijn vrienden wel de custom blueprints zien.
    Ga vanuit free-roam naar het menu > Creative hub > Blueprint events > Tab friends and followed.
    Dan maakt het niet uit waar je bent volgens mij. Ik zie verschillende van Roy en Jeroen en die starten vast niet vanaf de voordeur van mijn huis :-)

Naam
    Richard Kortland

Standaard

Weer eens wat plaatjes:

"Overtaking is an art"

Standaard

Zo jammer dat de rankings per event, per klasse weg zijn

Ik wil A-Klasse rankings racen, maar moet gewoon zoeken naar events.. Net zoals de adventures die je alleen met teams kunt doen, met z'n 3en is er al niks aan Gemiste kans en jammer dat dat soort functies er uitgehaald worden. Game is supervermakelijk, maar je wordt wel erg aan het handje gehouden. Ik wil alle events winnen op de ena hoogste moeilijkheidsgraad, maar het maakt niet uit of ik 12e of 1e word, ik krijg nagenoeg hetzelfde geld.. Ik ga wel net zolang door totdat ik hem win (met roadraces lukt het wel in 1x, maar cross country is echt moeilijk), maar echt incentive is er niet.

Naam
    Richard Kortland

Standaard

Bij FM7 heeft het ook bijna een jaar geduurd voor er vrije leaderboards kwamen, zat je eerst ook vast aan die homologatie klasses.
    Dus laten we hopen dat ze bij FH4 ook komen en dat dit dan wel wat eerder is.

"Overtaking is an art"

Standaard

Inderdaad, want je kunt nu gewoon niet eens time trialen tegen jezelf omdat de AI ook niet uit kan

Standaard

The Colossus uitgekozen om voor mijzelf een leaderbordje op te beginnen.

Huidige nummer 1 in S1 Klasse

Lotus Omega met een M5 V10 erin zit nu op 5:07.044

Standaard [MULTI] Forza Horizon 4

Sexy!
    Heb alweer een compleet seizoen gemist.. echt te weinig tijd om te kunnen doen wat ik zou willen!

Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

Heel cool! Same hier, geen tijd.

Standaard

Voor jullie dan nog wat kiekjes van de gemiste winter

Naam
    Richard Kortland

Standaard

Gelukkig is de winter weer voorbij, hier nog wat plaatjes uit de herfst en winter:

"Overtaking is an art"

Naam
    Richard Kortland

Standaard

Eens even een rallyshoot met de Ford Fiesta gedaan:

"Overtaking is an art"

Standaard

Lekker hoor

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten