Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 41 van 41

Discussie: [MULTI] Forza Horizon 4

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Je krijgt ze vrij veel en snel. Gewoon gebruiken dus.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Victor Bekijk bericht
    Gisteren de hele avond rond geraced in Forza. Ben beland in winter... wordt alleen wel snel afgeleid om wegen te vermijden en gewoon recht op het doel af te gaan voor een volgende race.

ohja ik zag aan het einde van mijn speelsessie iets van skill punten voorbij komen. Stonden er 31 ofzo, moet ik daar slim mee omgaan of gewoon in de actieve auto spenderen want je krijgt er toch genoeg?
    Wel een klein beetje slim mee omgaan (geen onnodige dingen unlocken) maar je kunt ze redelijk snel weer opbouwen door gewoon een lange skill chain te maken. Je krijgt er 1 per 50.000 skillpoints (tot een max van 10 per keer, dus een skillchain van 500.000 en daarna stoppen) dus reken maar uit
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member Victor's schermafbeelding
    Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

Merkte inderdaad al dat het vrij hard gaat met die punten.

Overigens snap ik soms niets van die A S1 750 800 weet ik het.
    Ik zag een race staan A dus ik fix een mini cooper, met forza default tune naar a800... kom bij die race aan moet ik met een audi rs rijden. Bah, zonde van de credits.
    Hoe weet ik nu welke autos ik waarvoor kan gebruiken?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Victor Bekijk bericht
    Merkte inderdaad al dat het vrij hard gaat met die punten.

Overigens snap ik soms niets van die A S1 750 800 weet ik het.
    Ik zag een race staan A dus ik fix een mini cooper, met forza default tune naar a800... kom bij die race aan moet ik met een audi rs rijden. Bah, zonde van de credits.
    Hoe weet ik nu welke autos ik waarvoor kan gebruiken?
    Je kunt (en ik weet niet of dat direct al is) altijd een forza blueprint aanmaken wanneer je specifiek met je eigen auto wilt racen. Of dat in de tutorial levels ook zo is weet ik niet meer. Wil je de default weten, gewoon even het icoontje selecteren op de map, als het goed is komt er een popup als je erop hangt, of hem aanklikt waar de "klasse" op staat.

en forza default tune... ohohoh
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

Standaard

Winterrrrr!!!

En gister nog:

onderweg naar RWB

en terug van RWB, op de oprit

Helemaal NA doorgetuned, ruim 400pk bij iets van 1020kg op de achterwielen

Standaard

Wieeehhh, winterrrr!

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Mis ik trouwens iets of is het gewoon niet mogelijk om tussen (quick) Team Adventures te stoppen en terug te gaan naar free roam? Ik kan pas nadat de eerste race weer start eruit gaan.

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Mooie plaatjes weer hierboven
    Ben zelf ook wat meer tijd in de photomode gaan steken, wat random shots van auto's waar ik op dat moment toevallig mee reed en een eerste "shoot" in de sneeuw met de M3 E30. Binnenkort nog maar eens wat andere ideetjes uitwerken, maar denk dat ik daarvoor op de volgende seizoenen moet wachten.

BMW M3 E30

"Overtaking is an art"

Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

Mooie plaatjes zeg!

Ik ben voornamelijk van race naar race aan het gaan en probeer de barn finds tussendoor te doen.
    Credits gaan ongelofelijk traag als ik zie dat een huisje ergens 15mil kost.... dat gaat mij een maand kosten om dat bij elkaar te schrapen. Ben nu lvl 32 en zit op een klein 800k.

Races met autos in de A B of C zijn prima te winnen. Maar S1 heb ik echt veel moeite mee. Contrast is erg groot, in een B klasse kan ik zo na 1 rondje al iedereen voor zijn en S1 eindig ik in de top 5. Begrijp nog niet helemaal hoe dat in elkaar steekt.... lijkt mij haast beter om gewoon alle wagens default te houden ;-) De start Subaru WRX beviel mij uitstekend, na een tune is het een shit bak geworden en rij ik er niet meer mee.

Standaard

Je moet het ook niet te gek doen qua tuning. Gewoon de klasse vol maken die je zelf het prettigst vind, niet gelijk alles erop mikken.

Ik tune zelf vooral naar B700 of A800. Maar ook S1 klasse heb ik geen moeite meer met de juiste mods. Vaak scheelt het in die klasse ook al enorm wanneer je een auto 4WD maakt. Het mooie aan horizon is vooral dat wanneer je alleen maar in langzame autos wilt racen, je dat ook gewoon kunt doen. Gewoon bij een race dan zelf een blueprint aanmaken. Telt gewoon voor je voortgang!

Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

hehehe ik kijk naar die stats links (speed/handling/accel/etc) bij het tunen, zodat het juiste in het groen komt :-)
    Dat blueprint heb ik nog niet gedaan, vandaag ergens proberen.

Staat er ergens een lijstje van users van digitalracing die ik kan toevoegen?
    En wordt er nog ergens gechat(voice) tijdens het gamen?
    Laatst gewijzigd door Victor; 15 oktober 2018 om 19:32

Standaard

Er is een DRNL discord, en mijn in game naam is mijn eigennaam zonder spatie

Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

Toffe screenie met die faded sneeuwpop

Standaard

Laatst deze mansion gekocht, met name voor de Fast Travel Anywhere perk

Verder even de auto's klaar gezet voor de lente vanaf morgen:

Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

Ik heb een keer geprobeerd de sessie van jou, Roy, te joinen maar dat lukte niet? Tenminste er stond bij, waiting for Roy (oid) en dat duurde een eeuwigheid :-)

Discord is overigens verdacht stil, ik zie nooit iemand in 1 van de channels praten en in algemeen wordt geen woord gesproken.
    Laatst gewijzigd door Victor; 22 oktober 2018 om 21:04

Standaard

Kwam doordat ik in de auction house zat

En dat discord stil is klopt, we hebben de grootst mogelijke moeite om een gezamenlijke dag te vinden

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten