Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 42 van 42

Discussie: [PC] Assetto Corsa Competizione

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Kocken Bekijk bericht
    Wat gaat deze game meer brengen dan de GT3-races in iRacing? Ziet er sexier uit, maar om alleen met een Lamborghini over de Ring te hotlappen.. dat is meer een tech-demo
    Ik vind het (naar de toekomst kijkend) een koopje op dit moment, 25 euro plezier ga ik er altijd wel uit halen. Net ff de video van Team VVV gekeken (die altijd wel een goede mening over gameplay hebben) en die zijn positief erover. Nicki Thiim heeft ook een first impression video dus eens kijken hoe hij erover denkt.

Wat het meer brengt? Een heel veld gt3 wagens, andere banen. 24 uurs cyclus, regen en wat ik nog allemaal vergeten ben.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjello Bekijk bericht
    Wat het meer brengt? Een heel veld gt3 wagens, andere banen. 24 uurs cyclus, regen en wat ik nog allemaal vergeten ben.
    ...en wellicht weer een competitie hier bij Digitalracing.

Senior Member DutchDevil79's schermafbeelding
    Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Hopelijk hebben ze de multiplayer dan ook echt op orde voor league racing. Dat heeft bij AC aardig lang geduurd. Gelukkig hebben ze daar nu wel ervaring mee.

Standaard

Dan check het wel eens richting de Q1 2019 release, hoe het ermee staat.

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Denk dat ik sowieso nog even wacht. Heb bijna alle recente sims gekocht en als ik dan zie hoeveel tijd ik er in heb zitten. IRacing ijft toch mijn goto sim.

Standaard

Hmmm Dennis... wat zei je in Juli ook alweer?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
    Vaak kan je dan best wat besparen. Als hij early access 25 euro is dan koop ik hem zeker.

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Kocken Bekijk bericht
    Hmmm Dennis... wat zei je in Juli ook alweer?
    Ai...

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Whahaha

Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Binnenkort ook maar eens proberen voor die €25, gisteren was het eerst tijd voor de demo van Forza Horizon 4

"Overtaking is an art"

Senior Member Metalfreak's schermafbeelding
    Naam
    Ruud

Standaard

Hier ook maar blind gekocht, maar de eerste keer dat ik 'm zal uitproberen zal een keer na mijn vakantie zijn

Junior Member

Standaard

Voor een alpha versie vind ik het best oke. De graphics en sound zijn zeker een vooruitgang. Ik race vooral VR dus het is nog even afwachten whatsupp

Ik moet wel zeggen dat ik de force feedback een beetje vind tegenvallen, ik heb een osw wheel en bij AC krijg ik veel meer informatie. Het lijkt vooral alsof de overgangen tussen licht en zwaarder insturen een beetje ontbreken. Ik voel wel dat de physics goed zijn, dus er is veel potentie. De opties om je ffb te tweaken zijn ook nog heel beperkt, dus ik twijfel er niet aan dat dit nog veel beter gaat worden. En misschien moet ik mijn simucube settings beter tweaken.

Al met al positief, voor een alpha lijkt de basis heel solide. Ik vind AC geweldig dus ik heb vertrouwen tok. Je weet tok!

Senior Member Metalfreak's schermafbeelding
    Naam
    Ruud

Standaard

Ik moet wel een beetje lachen om het geklaag over deze versie. Het is een early access versie, wat verwachten die mensen?

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Metalfreak Bekijk bericht
    Ik moet wel een beetje lachen om het geklaag over deze versie. Het is een early access versie, wat verwachten die mensen?
    Dat was natuurlijk te verwachten he... (insert toepasselijke meme)

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Metalfreak Bekijk bericht
    Het is inderdaad zo dat sommigen het nu al afschrijven dat is natuurlijk belachelijk. Ik heb zelfs reacties gelezen over refunds .

Je weet wel als simrace ontwikkelaar dat je te maken hebt met een ontzetten kritische fanbase, breng je een spel ten dele uit moeten je physics vooral goed zijn. Ik vind ze nu al best veelbelovend, maar wat ik heel teleurstellend vind en ook onbegrijpelijk zijn de beperkte opties om je force feedback en dergelijke af te stellen. We hebben allemaal verschillende hardware, juist dat is zo belangrijk.

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Lezen blijft natuurlijk een kunst, ik vind dat het overal wel duidelijk is dat het niet de uiteindelijke game is die je nu krijgt. Maarja je hebt van die pannenkoeken ertussen zitten.

Ik heb er nog niet mee gereden maar vind het wel goed uitzien. Ik hoop dat de natte lijnen ook gaan kloppen en dat soort details.

Ik weet niet of ze het bewust gedaan hebben, maar dit releasen in de week dat iracing gt3 ook op de nurburgring rijdt is wel een hoop vertrouwen in je product hebben.

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Op tweakers las ik zelfs verbaasde reacties dat er alleen GT3's in zitten. Wat had je dan verwacht van de officiele Blancpain GT game?

Zelf wacht ik nog even een paar weken met proberen. Forza Horizon komt deze maand en mijn iRacing abo verliep deze week. Is dus even een dure tijd qua games en kan er toch maar 1 tegelijk spelen. Dus moet ACC nog maar even een paar weken wachten. Maar ik kijk er wel al naar uit.

"Overtaking is an art"

Senior Member Joost van den Heuvel's schermafbeelding

Standaard

Ik weet niet of ze het bewust gedaan hebben, maar dit releasen in de week dat iracing gt3 ook op de nurburgring rijdt is wel een hoop vertrouwen in je product hebben.
    De Blancpain GT Sprint series is dan ook dit weekend op de Nurburgring. Dat zal er meer mee te maken hebben.

Overigens hoop ik wel dat de FFB echt gaan 'fixen', want dat is misschien wel het belangrijkste onderdeel om plezier aan een race sim te beleven imho en er zijn genoeg games waar ze dit uiteindelijk niet gefixt hebben. Maar goed, verder 'ziet' het er wel top uit. Zeker het geluid, damn.
    jungletrain.net - 24/7 drum and bass radio

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten