Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 42

Discussie: [PC] Assetto Corsa Competizione

Senior Member Matthijs035's schermafbeelding
    Naam
    Matthijs

Standaard [PC] Assetto Corsa Competizione

Vanmiddag bekend gemaakt door Kunos Simulazioni.

Assetto Corsa Competizione

Assetto Corsa Competizione, the new official game of the BLANCPAIN GT SERIES, an official grand touring racing series, named after world-renowned Swiss watch manufacture Blancpain and organized by SRO Motorsports Group, will be speeding onto Steam Early Access this summer.

Featuring an extraordinary level of simulation quality that allows players to experience the unique atmosphere of this GT3 Series, players can compete against official drivers, teams, cars and circuits with the highest level of accuracy and attention to detail.

Taking full advantage of Unreal Engine 4, Assetto Corsa Competizione will ensure the highest quality rendering with photorealistic weather conditions and graphics to reach a new standard in driving realism and immersion racing. Players will experience highspeed torque as they get behind the wheel of luxurious speedsters including Ferraris, Lamborghinis, McLarens and many other prestigious GT cars reproduced with an outstanding level of detail. Motion capture technology is used to create the animations of mechanics and drivers in an even more realistic fashion and guarantee a high level of player engagement during races, pit stops and driver changes.

In the final version of the game, players can expect advanced multiplayer functionality with Assetto Corsa Competizione, including a ranking system which will evaluate individual performance and driving behavior to reward the most virtuous drivers and promote fair play in online competitions.

Stay tuned for more information... #Blancpain1735

Meer informatie op : www.assettocorsa.net/competizione/
    Laatst gewijzigd door Matthijs035; 21 februari 2018 om 16:24

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Owwww yeah, gaan we dan eindelijk een actueel GT3 veld krijgen. Lambo en Bentley er bij... Ik kijk er in elk geval naar uit
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjello Bekijk bericht
    Owwww yeah, gaan we dan eindelijk een actueel GT3 veld krijgen. Lambo en Bentley er bij... Ik kijk er in elk geval naar uit
    Dit zal serieus de overweging voor mij zijn om Assetto Corsa aan te schaffen...
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fabian de Jong Bekijk bericht
    Dit zal serieus de overweging voor mij zijn om Assetto Corsa aan te schaffen...
    Het wordt een stand alone release
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Het is een game Marcel, geen simulatie
    Power by Cosworth

Senior Member
    Naam
    Bart Hendrikx

Standaard

zullen ze bij iracing blij mee zijn

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Hendrikx Bekijk bericht
    zullen ze bij iracing blij mee zijn
    Hopelijk schud het ze wakker. Ik denk dat iRacing ook niet de partij is om een standalone versie van te verwachten voor deze content.

De buren van RaceDepartment hebben er een first thoughts video van gemaakt:

Senior Member Joost van den Heuvel's schermafbeelding

Standaard

Toe maar! Van de zomer maar eens een nieuwe pc aanschaffen dan.
    jungletrain.net - 24/7 drum and bass radio

Senior Member Mark van Zanten's schermafbeelding
    Naam
    Mark van Zanten

Standaard

Even een klein schopje tegen dit draadje. Inmiddels zijn er al wat meer ingame (bewegende) beelden.

Ziet er toch wel heel gaaf uit dit! Ik lijk in deze video wel iets al even een toefje water als je door een wet spot heen rijdt te missen, maar het is wel echt een mooi stukje eye candy aan het worden!

Standaard

Die spray mis ik ook. Ook vind ik de start en einde van de sessie wat gek. Start midden op de baan en einde ook. Ik hoop wel dat alle officieel sessies van de Blancpain er in komen, incl. in-uitrijden pits enz.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member Mark van Zanten's schermafbeelding
    Naam
    Mark van Zanten

Standaard

Ik dacht in een Q&A van een tijdje terug gezien te hebben dat ze alle officiele sessies e.d. erin hebben zitten. Dit is volgens mij gewoon een time trial, waar je net zoals in AC midden op de baan begint zodat je niet eerst nog je outlap hoeft te doen. Ik ga er vanuit dat het in de officiele sessies gewoon vanaf de pit is zoals AC dat nu ook al heeft

Standaard

Kunos heeft ook een demo op de 24 uur van Spa-Francorchamps.

Je kunt zelfs het een en ander winnen... en op het podium staan.

Listen up! During the "Total 24 Hours of Spa" BLANCPAIN GT SERIES endurance race, which takes place from 26th - 29th July 2018, we'll be giving our community the opportunity to check out and play Assetto Corsa Competizione! What's more, we'll also be unveiling the PC Steam Early Access release date. We know our community are desperate to know and thankfully, the wait is almost over!

Assetto Corsa Competizione, the Official Blancpain GT Series game, will be playable in the paddock area (Pirelli Activation Area) of the Circuit de Spa-Francorchamps circuit, thanks to a special videogame tournament promoted by Pirelli and AK Informatica. PLEASE NOTE - A paddock ticket is required in order to participate.

This is the first e-sports initiative proposed by SRO Motorsports Group and Kunos Simulazioni for the Blancpain GT Series E-Sport, supported by Pirelli, Ak Informatica, RSeat and Fanatec with amazing rewards for the best drivers. Not only that, the 3 fastest drivers will get to celebrate on the circuit podium!

Stay tuned right here on Facebook for more information.
    bron: https://www.facebook.com/Assetto.Cor...78640248828944

Standaard

Yep, ik ga zeker even kijken.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Leuk artikel over deze sim. Toch maar eens in de gaten gaan houden.
    https://www.redbull.com/int-en/asset...inkId=54772072

Wel jammer dat er weer zo'n early access release zit aan te komen. Ik wacht dan wel op de final release

Standaard

Dat stukje over oppikken van marbles om je slicks net ff wat profiel te geven in de regen vind ik dan toch wel echt gaaf (dat ze zoiets dan ook in willen bouwen).

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
    Wel jammer dat er weer zo'n early access release zit aan te komen. Ik wacht dan wel op de final release
    Ja dus. Early access Steam release op 12 september. 1 auto en 1 circuit, welke de Lamborghini en Nürburgring gaan zijn. Daarna 5x een update met de final release in Q1 2019

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Vaak kan je dan best wat besparen. Als hij early access 25 euro is dan koop ik hem zeker.

Senior Member Tazz's schermafbeelding
    Naam
    Joeri

Standaard

Ja, dat dacht ik ook bij de originele Assetto Corsa, in early access gekocht en nadien elke mogelijke dlc gekocht toen die uitkwamen, denk dat ik daarmee ruim over de 100€ zat uiteindelijk

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Vooral geen iRacing gaan spelen dan 😂

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
    Vooral geen iRacing gaan spelen dan ��
    met iracing speel je niet, je simuleert
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Standaard

Op Spa was de sim te bewonderen. In de Pirelli tent. Wel jammer dat je, om daar binnen te komen, eerst moet registreren op zo'n ipad om vervolgens de nodige spam te gaan krijgen. Dit lag niet aan AC maar aan Pirelli, maar toch onhandig. Dat registreren duurde langer dan de tijd die we in de tent waren...

De sim zelf werd daar gespeeld op Fanatec spullen. Er werd gereden op Spa, wat er verder allemaal grafisch prima uit ziet. Maar er was geen demo van de regen/nacht etc. wat ik jammer vond. Nnaast de licentie, is dat de smaakmaker natuurlijk. Verder was het gewoon in de sim gaan zitten, hotlapje Spa en next please. Beetje gemiste kans vond ik dat.

Ik heb zelf overigens niet gereden.
    DigitalRacing.nl

Standaard

Dat is wel jammer dan idd. Zal nog ff wachten zijn op de early access (of de full release natuurlijk).

Standaard

Nu uit in Early Access.

Wacht zelf waarschijnlijk nog even, omdat mijn huidige pc dit totaal niet aan kan, maar op zich hebben ze wel een goede deal met de Early Access. Als je ACC nu koopt is het maar 25 euro en bij de final release volgens mij 45 euro.

https://www.assettocorsa.net/competizione/roadmap/

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

In elk geval gekocht, nu nog eens proberen

Standaard

Wat gaat deze game meer brengen dan de GT3-races in iRacing? Ziet er sexier uit, maar om alleen met een Lamborghini over de Ring te hotlappen.. dat is meer een tech-demo

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten