Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 20

Discussie: [ZAC12] ronde 7: Twin Ring Motegi | 04-02-2018

Standaard [ZAC12] ronde 7: Twin Ring Motegi | 04-02-2018

Ronde 7: Twin Ring Motegi
    Gefeliciteerd mijnheer Storm met uw 14e DRNL titel! Ongeëvenaard. Daar achter strijden Dennis en Fabian nog met vier punten verschil voor plek 2. Dat gaan we doen in de voorlaatste race van de ZAC12 op het circuit van Twin Ring Motegi. DRNL reed er niet eerder, maar het circuit is bij veel iRacing rijders een bekende. We rijden in de GP layout.

Tijdschema race avond
    17:35 - 19:55 Vrije training (140 min)
    19:55 - 20:15 Kwalificatie (20 min)
    20:15 - 21:30 Race (75 min race) (rollende start)

Testsessies
    Woensdag 31 januari 18:00 - 22:00
    Zaterdag 3 februari 18:00 - 22:00

Startbox
    Info volgt.

Links
    ZAC12 algemene thread
    ZAC12 startprocedure
    Alle teampresentaties
    Alle testsessies
    ZAC12 leaguepagina op DigitalRacing.nl

DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Standaard

Ondergetekende heeft ook zijn sim spullen nu in het nieuwe huis staan. Nog wel even opbouwen, hopelijk lukt dat voor dit weekend, maar zeker voor Le Mans
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Moderator mister.koole's schermafbeelding
    Naam
    Nick Koole

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert Saalmink Bekijk bericht
    Ondergetekende heeft ook zijn sim spullen nu in het nieuwe huis staan. Nog wel even opbouwen, hopelijk lukt dat voor dit weekend, maar zeker voor Le Mans
    Zet er gewoon een beetje vaart achter dan kan je deze race alvast weer wennen aan de auto en snelheidsverschil en sta je sterker op Le Mans

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Standaard

Gebeurt ook wel, maar ik ben gewoon erg druk. Vrije zaterdagen ook rijkelijk gevuld met zo'n nieuw huis en bezoekjes aan badkamer/gordijnen/etc tenten...
    DigitalRacing.nl

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Dennis ik maak het halen van P2 in het kampioenschap voor je wat makkelijker, ik ben er namelijk niet bij omdat ik een verjaardag heb, op de site heb ik mij afgemeld.
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Standaard

Results van de testsessie van woensdag:
    res.jpg
    DigitalRacing.nl

Standaard

Moet me helaas afmelden. Echt 0 tijd gehad om fatsoenlijk te kunnen oefenen afgelopen twee weken. En voor mij is dit een nieuwe track dus dat gaat hem dan niet worden met vanavond een half uurtje practise. Le mans ben ik er zeker wel bij.

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Ik ben er vanavond wel bij. In ieder geval om mijn 5e plek in het algemeen klassement vast proberen te houden en de 3e plek voor teams te verstevigen.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferroeni Bekijk bericht
    Ik ben er vanavond wel bij. In ieder geval om mijn 5e plek in het algemeen klassement vast proberen te houden en de 3e plek voor teams te verstevigen.
    Met het schrapresultaat wat je te wachten staat is Barry opeens heel dicht bij.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member Gerben's schermafbeelding
    Naam
    Gerben Kelly

Standaard

Gave race mannen.

Mooie strijd gehad met Sebahattin, Barry en in het begin Nick. Leuk baantje ook!

Senior Member Ruud Mulders's schermafbeelding
    Naam
    Ruud Mulders

Standaard

Deze week aardig wat geoefend en kwam weer aan mijn tijden van voor de installatie van de Oculus Rift. Met de kwalificatie mijn beste tijd gereden, echter in de race kwam ik al snel niet meer aan die tijden door bandenslijtage, ik had 17% over op het einde, kwam geen bocht meer fatsoenlijk door, of ik nu teveel push door de rift ?? Iemand ervaring?
    "If everything seems under control, you’re not going fast enough."

Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

@Pascal Dukers: Ik weet niet of je de replay nog hebt terug gekeken? Ik kon je nadat je uit het grind de baan op kwam en opeens naar rechts ging niet meer ontwijken. Vervelend dat je race daar moest eindigen.

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

@Ruud, dan denk ik dat je wel wat teveel doet pushen. een aantal bochten zijn echt van die stop-start gevallen. Dus remmen tot apex en dan geleidelijk weer op het gas. Je pusht teveel als je na de apex gas los moet laten om de exit van de bocht te halen. Mijn slechtste voorband was 55% en achter volgens mij 68%.

Voorbereiding
    Het tempo zat er goed in, halverwege de 49ers was mogelijk. Na een kleine setup tweak in de vrije training voor de race reed de wagen weer iets fijner en kwam ik tot een 49.2 met race fuel.

Kwalificatie
    Eerste run (met 40 liter in de tank) was 1:48.765, een mooie bankerlap. Helaas achter Roy (die had een vlammetjestosti gehad denk ik). Run 2 zorgde voor een 1:48.558. Goed voor P3.

Race
    Doel bij de start was om geen plek te verliezen en dat lukte, helaas te langzaam in de eerste 2 ronden en daardoor meteen de aansluiting met Michael en Dennis verloren. Daarna op eigen kracht de rondjes moeten rijden en dat ging behoorlijk goed (maar saai). Iets trager dan degenen voor me maar sneller dan degenen achter me. Naar P3 gecruised.

Het is een vreemd seizoen, op Snetterton zat ik er heel goed bij wat denk ik komt door het brandstof besparen van Michael en Dennis. Op Brands reed Michael me nog op een minuut en Dennis ruim 30 seconden. Nu was het verschil 23 seconden op beiden (met een slechte pitstop). Er zit vooruitgang in

Eerste podium lockout voor VMS. Op Le Mans gaan we voor een 1-2-3-4
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruud Mulders Bekijk bericht
    Deze week aardig wat geoefend en kwam weer aan mijn tijden van voor de installatie van de Oculus Rift. Met de kwalificatie mijn beste tijd gereden, echter in de race kwam ik al snel niet meer aan die tijden door bandenslijtage, ik had 17% over op het einde, kwam geen bocht meer fatsoenlijk door, of ik nu teveel push door de rift ?? Iemand ervaring?
    Ik heb niet het idee dat ik bij mijn overstap na de Rift meer banden slijtage had. Ook na deze race zat linksvoor bij mij op 60% geloof ik.

Qua race zat ik de hele race bij Storm op de bumper en na een klein foutje van hem er voorbij kunnen steken. Blij dat ik dit seizoen toch nog een overwinning van hem heb af kunnen snoepen.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjello Bekijk bericht
    Tja als ik niet mee doe
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fabian de Jong Bekijk bericht
    Tja als ik niet mee doe

Game on @ le mans

Member pdukers's schermafbeelding
    Naam
    Pascal Dukers

Standaard

Jeroen, ik moet me verontschuldigen.

Ik was door een tik van Roy, die na een spin probeerde weg te rijden, in de grindbak beland. Ik had niet door dat de schade zeer groot was. Ik gaf gas en de wagen trok direct flink naar rechts waardoor ik je raakte.

Sorry.

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Bij mij trok de wagen juist ineens naar links toen ik uit het gras kwam en daardoor Pascal raakte. Erg ongelukkig allemaal. Excuus.
    Power by Cosworth

Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Dank je Pascal. Laten we het houden op een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Geen probleem verder. Ik ben er geen plekken mee verloren. Ik weet niet of ik nog plekken had gewonnen. Maar dat is nu ook niet belanrijk meer. Snel vergeten en lekker door gaan. Op naar Le Mans.

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjello Bekijk bericht

Zal er alles aan doen deze race te winnen, op Monza bijna gelukt

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten