Pagina 23 van 23 EersteEerste ... 13212223
Weergegeven resultaten: 551 t/m 572 van 572

Discussie: DRES | Ronde 2: Monza

Standaard

Nog een verslagje van mijn kant:

Testen/vrije training: Met Sebring nog in het achterhoofd werd de wagen zo afgesteld dat er in de pit weinig tijd zo verloren worden. Harde banden, veel brake duct, iets meer vleugel dan normaal. Rustig rijden en profiteren van de fouten van anderen was het doel.

kwalificatie: Ik had er niet echt op geoefend, maar dat was niet nodig ook. Bij 6u racen maakt het niet uit of je 5de of 10de staat op de grid. Soft/Soft, 20L brandstof en gaan met dat ding. Ging niet onaardig, maar echt lekker ging het ook eigenlijk niet. Tot ik opeens op GTRXD dit zag: -> VDS -0.6. Snelste eerste sectortijd van allemaal. Ik was er zo van gedaan dat ik vervolgens de Lesmo's verknoeide en daar een seconde verloor. Uiteindelijk zou dat de snelste ronde worden, en achteraf gezien, zonder die slechte Lesmo's zou P 5er wel ingezet hebben. Maar goed, de race is lang.

Race: Ik zou, net zoals op Sebring, starten. Bij de eerste warmup lap ging ik gelijk rustig rijden aan +-60 km/h, werkte wel want ik heb nooit vertraagd en iets na de chicane reed ik in positie. Dan de start. De Audi Sport Limburg Audi die voor me reed twijfelde uitkomen Parabolica. IK kon er hem daar al naast zetten, maar wegen twijfel of ik de bocht al uit was ging ik van m'n gas en bleef erachter. Goeie call zou bleek, bij aanremmen eerste chicane remde die al ter hoogte van de pituitgang om geen brokken te maken denk ik, terwijl z'n teamgenootje rechtdoor schoot. Nog voor ik de allereerste bocht nam had ik al 2 plekken winst. Ik stuur in en daar staat de Belgian Lizards Porsche dwars over de baan. Terwijl Roy er rechts probeert omheen te duiken, zie ik links een gat en duik daarin. Alweer 2 plekken winst dacht ik, en lag even 6de. Alleen deed de Audi iets vervelend. Terwijl er overal wagens langs hem heenreden links en rechts, begon die zich gewoon te draaien. Hij gaf me een duw waardoor ik op de hobbilge stukken van de curbs gedrukt werd en bij het opnieuw opkomen van de baan was er geen houden aan. Achterstevoren. Ik liet de wagen achterwaarts van de baan rollen tot in het gras, en als iedereen voorbij was vertrok ik als laatste opnieuw. De Dome's had ik al snel te pakken, maar op de Audi's voor me liep ik amper in.
    Ik reed rustig door, liep wel wat in maar heel weinig. Op een gegeven moment zag ik dat ik m'n snelste ronde had neergezet, halfweg in m'n stint. Ik kreeg daardoor wat meer vertrouwen en ging wat harder pushen. Duurde niet lang en ik deed een 360° in de 2de chicane. Toen liet ik het tempo weer zakken, immers, we wouden opnieuw plekken pakken in de pits.
    Ik reed de pits binnen als 8ste, nam geen banden mee, enkel diesel en Bram kwam eruit als 5de. Er verscheen een glimlach op m'n gezicht en toen ging ik een hapje eten.
    Toen Bram daarna rond ronde 60 pitte lag die nog 5de, en de pitstops veranderden daar niks aan.
    Dit was reeds de 3de stint met hetzelfde setje banden, en ronde na ronde pakte ik een halve seconde op RARE1. Tot ik door iemand die ik lapte nogal lomp in Parabolica eraf werd gedrukt. Ik hield em net uit de muur, maar kon de achtervolging opnieuw inzetten. Uiteindelijk gingen ze ook van de baan en lag ik 4de. Dit was 10 ronden voor m'n stop, en ik rekende uit dat als ik de pit indook ik 23 slijtage ging hebben op de eerste band. Tegelijk wou dat zeggen, indien we 4 stints op één setje banden dede, Bram op het einde van z'n 2de stint ongeveer tyres worn zou hebben. Voordeel was dat we dan in 6u maar éénmaal banden hoefden te wisselen. Bram vertrouwde dat niet, an gaf em zijn zin: Naast Brandstof werden ook de banden voor de eerste maal gewisseld, in ronde 98 ofzo.
    Hij reed de pits buiten, nog steeds als 4de. Maar een paar foutjes zorgden ervoor dat hij dan 5de was, en daarna 6de. Tot hij in de Lesmo's eraf schoof en bij het terug de baan oprijden vol van achter geramd werd door RARE1, waardoor niet enkel wij, maar ook de RARE1 Audi uit koers was.

Erg jammer, want ik denk nog steeds dat er opnieuw een podium inzat had de wagen de finish gezien.

Standaard

Oh en verder wil ik nog de TOP Gear dome bedanken voor het redden van onze race. Ik reed 200m achter jullie toen die Goon Squad dome daar stilstond midden op de baan. Ik zag jullie die nogal rare beweging maken, waardoor ik zelf even van het gas ging. Ik zag em net op tijd en kon er rond duiken, hadden jullie niet voor me gereden was ik er vol ingeklapt

Senior Member Captain Slow's schermafbeelding
    Naam
    Casper

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Van Der Stichelen Bekijk bericht
    Oh en verder wil ik nog de TOP Gear dome bedanken voor het redden van onze race. Ik reed 200m achter jullie toen die Goon Squad dome daar stilstond midden op de baan. Ik zag jullie die nogal rare beweging maken, waardoor ik zelf even van het gas ging. Ik zag em net op tijd en kon er rond duiken, hadden jullie niet voor me gereden was ik er vol ingeklapt
    Dan zijn die rijdende chicanes in mijn handen toch ergens goed voor. Ik reed er volgas voorbij, kwam daarna Bram: Snelheid aanpassen!
    If you can meet with Triumph and Disaster
    And treat those two impostors just the same

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Ik ben wel heel blij om te lezen dat mensen zo ontzettend verschillend met hun banden omgaan en dat al die verschillende strategien daadwerkelijk kunnen en als je er juist mee omgaat ook nog eens een voordeel kunnen hebben.

Even een lijstje:
    - We hebben de safe rijders, die rondom hards hebben en elke 2 stops hun banden wisselen. Voordeel is dat zij makkelijk constant rijden en weinig tempo wisselingen hebben
    - Dan Danny en Fabian, lekker risicovol pakken ze alles op softs met zelfs nog het idee om er 2 stints op te rijden, heerlijk.
    - Dan Wicked Weasel, die het risico nemen om alleen achterbanden te wisselen. Dit kan gevaarlijk zijn omdat de balans dan erg naar onderstuur kan gaan trekken maar kon blijkbaar ook prima.
    - En de broertjes vd Stichelen die bijna 4!! stints op 1 setje banden rijden maar voor de veiligheid hier 3 van maken.

Dit doet me goed om te horen en met dat in het achterhoofd zal ik mij vol goede moed op de regenbanden gaan storten

Standaard

achteraf hadden wij nog veel langer met onze voorbanden kunnen doen, maar ik zat zondag even met een kronkel in mijn hoofd waardoor ik dacht dat bij 15 tires al worn waren, terwijl dat natuurlijk gewoon pas bij 30 is. DOH!

de balans naar meer onderstuur was in ons geval niet erg, aangezien wij met spoilers 4-3 reden. Onderstuur is altijd prettiger met die lmps dan overstuur. Toch blijft het apart dat ik in een stint de rechterachterband veel meer op zijn donder gaf dan Jeroen en Maik, mijn slijtage van rechtsachter was ook veel hoger dan linksachter (5.8 tegen 8.2) Misschien dat dit te maken heeft met een dif setting, of het feit dat ik harder door ascari heen ging. Vond het zelf iig onverwacht
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Moderator Bramzel's schermafbeelding
    Naam
    Bram Knot

Standaard

Heren, ik heb de TH2Go discussie even verplaatst naar de hardware thread:

http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=58

Het begon een beetje offtopic te raken namelijk

Senior Member Fr3d's schermafbeelding

Standaard

komt er een server replay online?
    ik wil misschien wel een filmpje gaan maken

Senior Member Mark Bentvelzen's schermafbeelding
    Naam
    Mark Bentvelzen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fr3d Bekijk bericht
    Paar pagina's terug fred

http://forum.digitalracing.nl/showpo...&postcount=482
    Team Underground
    Beter goed gefeest dan slecht geslapen!

Standaard

En in de startpost altijd he, bij de uitslagen. Enige reden waarom hij nog niet op de site staat is het eerder genoemde inleesprobleempje van de results.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark B Bekijk bericht
    Paar pagina's terug fred
    sqjoezemi , niet gezien

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fr3d Bekijk bericht

Nou, net zoals van ronde 1 maak ik hier een filmpje van...
    Gaat alleen ff duren maar het komt er zeker aan.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marc Dieters Bekijk bericht
    Nou, net zoals van ronde 1 maak ik hier een filmpje van...
    Gaat alleen ff duren maar het komt er zeker aan.

hmmz oke

Standaard

Voor de liefhebbers, op de frontpage staat een kleine sfeerimpressie van de race van Monza. Enjoy!
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Mooie foto's. Geeft een goede impressie. Maar zijn er overdag geen foto's gemaakt?

Standaard

Niet veel heeft vooral te maken met hoe GTR2 met de replay omgaat qua dag/nacht overgang.
    DigitalRacing.nl

Standaard

hoe hebben jullie die nacht foto's kunnen maken,
    op mijn replay wordt het nooit nacht

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DBR Steven Bekijk bericht
    hoe hebben jullie die nacht foto's kunnen maken,
    op mijn replay wordt het nooit nacht
    Dr Niels leerde het me:

Eigenlijk werkt dat verdomd vervelend, maar het is als volgt te doen. GTR2 kijkt niet naar tijd in de replay, maar de huidige tijd. Dus je moet in het menu “time scale” (veel) hoger zetten en dan voor (en achteruit) spoelen om het donker te krijgen. Daarna snel opnemen anders is het weer licht.

Het is eigenlijk een beetje klote om in de nacht op te nemen bij GTR2, maar dit is de enige manier zoals ik het ken.
    DigitalRacing.nl

Senior Member Maik Peters's schermafbeelding

Standaard

Ligt het aan mij of is de site nog niet up to date?
    Ik zie de tussenstand en de lapcharts niet enzo.

Klopt dat?

~ Respect is Everything ~

Standaard

We wachten op onze onvolprezen programmeur om dat te fixen. Helaas schiet dat niet echt op.
    DigitalRacing.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert Saalmink Bekijk bericht
    We wachten op onze onvolprezen programmeur om dat te fixen. Helaas schiet dat niet echt op.

hoe gaat het met de programmeur??

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maik Peters Bekijk bericht

hoe gaat het met de programmeur??
    Kennelijk slecht...
    DigitalRacing.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert Saalmink Bekijk bericht
    Kennelijk slecht...
    Das niet zo mooi, wat kunnen we eraan doen? of wat kan er aan gedaan worden door ....??

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten