Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: DRFR2 | Ronde 5 | Interlagos | 19 oktober 2017

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard DRFR2 | Ronde 5 | Interlagos | 19 oktober 2017

Tijdschema
    Maandag 16 oktober 2017
    19:00 - 23:00 Vrije training
    Dinsdag 17 oktober 2017
    Woensdag 18 oktober 2017

Donderdag 19 oktober 2017
    18:45 – 20:00 Vrije training
    20:00 – 20:15 Kwalificatie
    20:15 – 20:45 Start eerste race (staande start)
    20:55 - 21:05 Vrije training (race 2)
    21:05 - 21:35 Start tweede race (top 10 reversed grid)

Het wachtwoord voor de race wordt per mail naar elke deelnemer verstuurd.

"Trackguide"

Actuele tussenstand coureurs:

Actuele tussenstand teams:
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Ik wilde wachten met dit bekend maken tot na deze race, maar het voelt vreemd om niks met de ZAC te doen dus doe ik het nu. Deze race wordt de laatste die ik bij DigitalRacing.nl organiseer. Iets meer info vind je hier.

On a positive note: Gerben Kelly gaat donderdag weer met ons meerijden
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Gisteren getraind voor Interlagos, maar met een 1:31:hoog rijd je gewoon achter aan. En het mooie vond ik wel dat het veld qua tijden dicht bij elkaar ligt.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Heb nog geen rondje gereden. Druk met andere dingen. Als het goed is vanavond wel op de test server aanwezig.

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Gisteren de eerste rondjes gereden, kwam tot een 1:30.548. Dat is helaas nog steeds 0.7 seconde van mijn directe concurrenten in het kampioenschap af. Vanavond eens kijken of ik het gat nog wat kleiner kan krijgen.

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Ik heb even de tijden van gisteren en eergisteren bij elkaar gegooid. Barry en Jeroen hebben overduidelijk zin in de race aan het aantal gereden ronden te zien. Enweb lijkt wel afspraken gemaakt te hebben over het aantal rondjes wat gereden mag worden

Standaard

Dat heet hard trainen om nog een beetje mee te kunnen komen met de rest van het veld ;-)

Junior Member Brent's schermafbeelding
    Naam
    Brent Wever

Standaard

Vanavond afwezig
    Impossible is nothing

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Aangevuld met de testsessie van gisteren:

Ennuh... Raceday

Member pdukers's schermafbeelding
    Naam
    Pascal Dukers

Standaard

Ik moet me helaas afmelden; zware dag gehad.

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Race 1
    8e gestart, gespint, nog eens gespint en als 9e gefinisht. Wel een 1:30.3 gereden zonder draft. Nieuw PB

Race 2
    Dat was wel een heftige zeg. 2e gestart, bij de start komt Gerben helemaal naar binnen en verliest de wagen bijna. Dit zorgt voor een harmonica effect, Martin raakte mij en ik vond de wagen daarna niet heel fijn meer rijden. Toch Gerben nog weten in te halen voor plek 1 en het enige wat ik hoefde te doen was em thuis brengen. Helaas in de laatste bocht toch gespind en als 9e ofzo weer de baan op gekomen, alles zat heel dicht bij elkaar. Op een gegeven moment zaten we in een trein met Hans, Nick, Simbad en Frank. Opeens een hoop rook en Nick en Hans(?) die elkaar raken. Ergens rond die tijd rijdt Simbad vol in de achterkant bij me en toen reed de wagen helemaal niet lekker. Uiteindelijk als 3e over de finish heen gekomen. P4 in het kampioenschap.

Dennis gefeliciteerd met het kampioenschap, Frank met de overwinning en ook Gerben met een goed resultaat bij zijn terugkeer.

Bedankt allemaal voor een leuk seizoen en leuke races.

Senior Member Gerben's schermafbeelding
    Naam
    Gerben Kelly

Standaard

Q: Kwam helaas niet aan mijn fp tijd van een paar dagen eerder. P16

R1: Door fout e.d. van anderen kon ik P10 pakken, leuke gevechten gehad er werd netjes gereden!

R2: Pole, welliswaar niet op eigen kracht, maar toch de beste plek om een race te beginnen. Bij de eerste bocht kreeg ik overstuur, ik hield hem net en zag helaas in mijn spiegels er verscheidene mensen vanaf gaan. Een tijdje Marcel van mij af kunnen houden, maar die was sneller en kon me inhalen. Gelukkig liet hij me iets later weer enthousiast voorbij . Ik kon een klein gaatje trekken en wonder boven wonder op P1 blijven rijden. Als de snelle mannen geen issues hadden gehad de eerste ronde, was met dat natuurlijk nooit gelukt. Maar een tijdje zie ik Frank in de tijdenlijst achter me zitten. En die had de gang er best in zitten. Toen hij na 5 ronden (?) bij me was, heb ik wel verdedigd, maar Frank had al een ronde achter me gezeten en wist waar hij sneller was. Mooi gevecht! Toch kunnen uitrijden op P2! Nice!

Stream ook nog ff teruggekeken, gaaf hoor mannen!

Junior Member

Standaard

Bedankt allemaal voor het mooie kampioenschap. Ik heb een hoop leuke races gehad en er werd met respect voor elkaar geracet.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten