Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18

Discussie: DRFR2 | Ronde 4 | Silverstone | 05 oktober 2017

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard DRFR2 | Ronde 4 | Silverstone | 05 oktober 2017

Tijdschema
    Maandag 02 oktober 2017
    19:00 - 23:00 Vrije training
    Dinsdag 03 oktober 2017
    Woensdag 04 oktober 2017

Donderdag 05 oktober 2017
    18:45 – 20:00 Vrije training
    20:00 – 20:15 Kwalificatie
    20:15 – 20:45 Start eerste race (staande start)
    20:55 - 21:05 Vrije training (race 2)
    21:05 - 21:35 Start tweede race (top 10 reversed grid)

Het wachtwoord voor de race wordt per mail naar elke deelnemer verstuurd.

"Trackguide"

Inschrijven
    Ben je nog niet ingeschreven maar wil je wel mee doen? Neem dan even contact met mij op via een PM of mail me (marcel@digitalracing.nl).

Actuele tussenstand coureurs:

Actuele tussenstand teams:
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member eansys's schermafbeelding
    Naam
    Eric Nannings

Standaard

Leuke trackguide, we gebruiken alleen een andere bochtencombi in vale/club corner
    It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes http://www.chucknorrisfacts.com

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eansys Bekijk bericht
    Leuke trackguide, we gebruiken alleen een andere bochtencombi in vale/club corner
    Gelukkig iemand kijkt de track guide. Ik kon geen andere vinden helaas
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Het valt me nu pas op. Ik vind die bochtencombinatie in het filmpje eigenlijk veel leuker. Dat haalt het tempo er niet zo uit
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Jup. Classic is ook mijn favoriete layout.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjello Bekijk bericht
    Gelukkig iemand kijkt de track guide.
    Hoeveelheid reacties op een post is geen graadmeter voor hoe iets gewaardeerd word. Iets waar jij wel vaker moeite mee hebt om onderscheid in te maken Ga er altijd van uit dat je het voor jezelf doet en niet voor een ander, scheelt een hoop frustraties. Ik heb OP's gemaakt die 3 posts lang duren met informatie van heb ik jouw daar, en ook daar kwamen maar enkele reacties op, maar eens in de zoveel tijd is er iemand die het forum op die manier vind, en er iets aan heeft gehad en daar haal je dan misschien een beetje extra voldoening uit.

Kortom, niet zo druk maken, en vooral dingen voor jezelf doen omdat jij het leuk vind, frustreerd een stuk minder

OT: Morgen werken, dus ik ben er niet bij. Zoals het er nu naar uit ziet op interlagos wel Veel plezier mannen!
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Het ging er meer om dat ik niet een track Guide vind van de juiste lay-out dus the next best thing pakte.
    Waardering tsjah... Het bestaat ongeveer niet meer

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Race day!!
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Senior Member Ruud Mulders's schermafbeelding
    Naam
    Ruud Mulders

Standaard

Moet me helaas afmelden
    "If everything seems under control, you’re not going fast enough."

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjello Bekijk bericht
    Waardering tsjah... Het bestaat ongeveer niet meer
    Dat er gemiddeld zo'n 20 man komen opdagen zou voor zich moeten spreken

Ben benieuwd naar vanavond. Eens kijken of ik weer bij Maarten in de buurt kan komen.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Ik rijd zelf niet mee maar de animo is best ok. Mooie grids!

Ik mis wel de raceverslagen hier op het forum.
    Power by Cosworth

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Zo dan, dat waren nog eens 2 races zeg. De broadcast is leuk om terug te kijken:

Uitslag race 1

Uitslag race 2

Actuele tussenstand

De laatste race gaat spannend worden, weet Dennis weer een kampioenschap te pakken met maar 1 overwinning. Strijd om de 3e plek wordt ook interessant. Ikzelf, Martin, Dries en Frank zitten binnen 4 punten van elkaar

Naam
    Roy Diederen

Standaard

Heb race 1 op de stream gekeken, erg leuk weer!
    Power by Cosworth

Standaard

Met de races op Silverstone bleek maar weer eens dat ik aardig wat ervaring en snelheid tekort kom nog om mee te kunnen komen met de rest van het veld. Tijdens de vrije trainingen vooraf aan dit evenement had ik er nog een 1:44.8 uit kunnen persen, maar tijdens de kwalificatie had ik de grootste moeite om een snelle ronde neer te kunnen zetten. Met een startplek achteraan het veld besloot ik maar gewoon voor tracktime te gaan. Rustig m'n rondjes rijden en mogelijke incidenten voor me ontwijken. In mijn ogen relatief cleane start van het complete veld. Na een paar rondes, met wat offtracks en een spin, begon mijn eenzame race naar het zwart-wit geblokt. Tegen het einde van de race Maarten voorbij moeten laten gaan om als 16e te finishen met 1 ronde achterstand. De 2e race stond ik op scherp, starten vanaf de 16e stek, ... iets te scherp. Hop, een jumpstart. In m'n spiegel zag ik dat iemand met me mee deed, sorry als ik de trigger was. Direct die stop&go pakken in de eerst volgende ronde dacht ik. In de chaos in m'n hoofd vergeten m'n brandstof en banden checkboxes uit te zetten. Wagen afgetankt tot 50liter en nieuwe bandjes eronder, goed geregeld jeroen!
    De rest van de race was eigenlijk een herhaling van de eerste race. Deze race als 14e over de finish met 1 ronde achterstand.
    Toch in totaal 4 puntjes bij elkaar kunnen sprokkelen, helaas niet echt competitief kunnen mee racen. Op naar Interlagos voor de finale races!

Standaard

Jeroen, je hebt er in ieder geval weer wat van geleerd, en op deze manier maak je de volgende keer niet weer die fout. Je zult vanzelf zien dat je door het ontbreken van die foutjes verder naar voren begint te finishen, en dan word het alleen maar leuker!
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen van Wissen Bekijk bericht
    Met de races op Silverstone bleek maar weer eens dat ik aardig wat ervaring en snelheid tekort kom nog om mee te kunnen komen met de rest van het veld. Tijdens de vrije trainingen vooraf aan dit evenement had ik er nog een 1:44.8 uit kunnen persen, maar tijdens de kwalificatie had ik de grootste moeite om een snelle ronde neer te kunnen zetten. Met een startplek achteraan het veld besloot ik maar gewoon voor tracktime te gaan. Rustig m'n rondjes rijden en mogelijke incidenten voor me ontwijken. In mijn ogen relatief cleane start van het complete veld. Na een paar rondes, met wat offtracks en een spin, begon mijn eenzame race naar het zwart-wit geblokt. Tegen het einde van de race Maarten voorbij moeten laten gaan om als 16e te finishen met 1 ronde achterstand. De 2e race stond ik op scherp, starten vanaf de 16e stek, ... iets te scherp. Hop, een jumpstart. In m'n spiegel zag ik dat iemand met me mee deed, sorry als ik de trigger was. Direct die stop&go pakken in de eerst volgende ronde dacht ik. In de chaos in m'n hoofd vergeten m'n brandstof en banden checkboxes uit te zetten. Wagen afgetankt tot 50liter en nieuwe bandjes eronder, goed geregeld jeroen!
    De rest van de race was eigenlijk een herhaling van de eerste race. Deze race als 14e over de finish met 1 ronde achterstand.
    Toch in totaal 4 puntjes bij elkaar kunnen sprokkelen, helaas niet echt competitief kunnen mee racen. Op naar Interlagos voor de finale races!
    In mijn optiek kan niks op tegen tracktime. Er zijn races geweest waar ik 200 ronden voor geoefend heb om maar een aardig tempo te kunnen rijden. Over het algemeen zit ik nu op een rondje of 50.
    Bij The Simpit kwam een tijd geleden iets over the rose method voorbij en daar hadden ze het over ademhaling, diep inademen en je borst dan voelen werkt kalmerend (handig bij de start bijvoorbeeld).
    Je kan ook niet alles tegelijk pakken, als je 10 problemen tegelijk wilt aanpakken heb je er 11. Pak iets wat deze race mis is gegaan, kijk waarom het gebeurt en zorg dat het niet meer gebeurt. In kleine stapjes aanpakken.

Naam
    Roy Diederen

Standaard

Mooi om te lezen Jeroen. Als je je blijft inzitten en ervaring blijft op doen komt die snelheid er ook wel. Vergeet niet de veel mensen hier al jaaaaaaaaren racen.
    Power by Cosworth

Moderator mister.koole's schermafbeelding
    Naam
    Nick Koole

Standaard

De voorbereiding:
    Helaas was de voorbereiding meer dan optimaal voor deze race.
    Alleen op de dinsdagavond een klein aantal rondes geoefend, geen redelijke pace in de wagen en te veel struggels 1:34:9XX wast het resultaat.
    de practice voor de race nog even gebruikt om wat puntjes op de I te zetten en toch die constante tijden te rijden, gelukkig lukte dat.

Kwalificatie
    Kwalificatie ging me redelijk af, goede positie in het veld met een mooie tijd, gezien de voorbereiding

Race 1
    Redelijke start en enkele posities naar voren gekomen echter bij het ingang van de meckets en becketts zag ik 1 wagen het gras opgaan en moest ik dus de laatste knik afsnijden want natuurlijk geen goede uitgangspositie was voor het rechte stuk.
    uithuilen en doorgaan, helaas kon ik hierdoor niet in het ritme komen en was dus een plaats net buiten de top10 best haalbare.

Race 2
    Net buiten de top 10 gestart met een zeer goede start en kon na een aantal rondes aansluiten bij het groepje voor me met Marcel bosman, Danny kroes, Frank Brandwijk en nog 1.
    heerlijke tijden kon ik rijden met de groep voor me totdat er een uitstapje van Frank en danny de trein verbroken.
    hierna eigenlijk redelijke pace gehad en wegkunnen rijden bij Marcel, helaas herpakte Marcel in de laatste ronde de tijden terug en kon 2 rondes voor het einde me in halen.
    P5 best haalbare en zeer tevreden

Op naar Interlagos voor de laatste races

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten