Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: DRFR2 | Ronde 3 | Montreal | 21 september 2017

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard DRFR2 | Ronde 3 | Montreal | 21 september 2017

Tijdschema
    Maandag 18 tot en met woensdag 20 september is er van 19:00 tot 23:00 een testserver beschikbaar.

Donderdag 21 september 2017
    18:45 – 20:00 Vrije training
    20:00 – 20:15 Kwalificatie
    20:15 – 20:45 Start eerste race (staande start)
    20:55 - 21:05 Vrije training (race 2)
    21:05 - 21:35 Start tweede race (top 10 reversed grid)

Het wachtwoord voor de race wordt per mail naar elke deelnemer verstuurd.

"Trackguide"
    3 circuits en 3 verschillende makers van een 'trackguide', dit maat gaat de eer naar GTros.

Inschrijven
    Ben je nog niet ingeschreven maar wil je wel mee doen? Neem dan even contact met mij op via een PM of mail me (marcel@digitalracing.nl).
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Actuele tussenstand coureurs:

Actuele tussenstand teams:

Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Voorbereiding
    Alleen dinsdagavond geoefend, redelijke pace moet ik zeggen en kwam in racepace tot 1:34.4 waar ik meer dan tevreden mee was.

Kwalificatie
    In de warmup tot een 1:33.9 gekomen met racefuel, dat moet dan toch wel een 1:33.5 worden met q-fuel. Nee dus, ik krijg dat hok met q-fuel gewoon niet snel rond. P7 was het resultaat met een 1:34.086.

Race 1
    Redelijke start en heb volgens mij mijn positie gehouden tot ingaan ronde 2, Martin en nog iemand hadden een slechte exit uit de laatste chicane. Ik was sneller en koos de binnenkant maar had er niet echt ruimte dus bleef ik achter Martin hangen, dit zorgde er voor dat Hans H. rechts naast me kwam en we gingen bocht 2 duo driftend door (erg gaaf!). Helaas had Simbad meer momentum en zat er ook naast. Ik dacht nog laat hem gaan maar hij komt voor de chicane eerst naar links en tikt me aan en ik ga met de linkerwielen over het gras. Ik denk dat ik daardoor toch wat schade had want een snelste tijd van 1:34.552 is nou niet echt wat ik verwacht had. Uiteindelijk ook weer op P7 gefinisht.

Race 2
    Als 4e starten en na al het gehussel van de snellere mannen die langs komen lig ik opeens op de 3e plek, Frank zit achter me en loopt in (toen heb ik F3 maar uitgezet). Uiteindelijk sluit hij aan en haalt hij me in. Een P4 wat zorgt voor lekkere punten in het teamkampioenschap.
    En Maarten van P10 naar P1 in 2 ronden, die replay ga ik zeker nog eens na kijken

Incidenten
    De starts gingen heel goed, ik heb in elk geval geen vreemde dingen gezien. Er zijn een aantal aanrijdingen geweest en ik heb ook al wat excuses heen en weer voorbij zien komen. Is er iets waarvan je zegt kijk hier eens naar laat het me dan weten, komt het racen alleen maar ten goede!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten